צ'יקו אופואדו חתם ביעד מפתיע, בנו של דוניס עזב את איטליה

צ'יקו אופואדו
צ'יקו אופואדו | אריאל שלום

אקס מכבי ת"א הצטרף לסגן טוסו היפנית: "נרגש להיות חלק מהמשפחה הזו". חריסטוס דוניס עבר לוונלו. וגם: ווילאן ז'וזה בדרך לוולבס, ארסנל תנסה לצרף את אודגור והאם שחקן אינטר יצטרף לבאיירן מינכן?

(גודל טקסט)

רשמי

* אקס מכבי תל אביב צ'יקו אופואדו חתם לשנתיים בשורות סגן טוסו היפנית, הקבוצה שבמדיה פרש פרננדס טורס מכדורגל. "אני נרגש להיות חלק ממשפחת סגן טוסו", אמר הניגרי לאתר הרשמי, "מועדון שיש לו היסטוריה עשירה וניסיון רב בכדורגל לאורך השנים עם קהל אוהדים גדול ומסור. אני לא יכול לחכות להתחיל לתרום את המיטב שלי לקבוצה ומקווה שננצח ונשיג כל כך הרבה העונה ביחד", סיכם החלוץ.

* רכש גדול לקריסטל פאלאס. החלוץ ז'אן פיליפ מאטטה שהגיע ללונדון כבר אתמול (רביעי) כדי לעבור את הבדיקות הרפואיות, חתם רשמית בקבוצה לעונה וחצי. חלוץ מיינץ הרשים העונה עם שבעה שערים ב-15 משחקי בונדסליגה והוא הצטרף בהשאלה. בתום 18 החודשים הקבוצה תוכל לרכוש אותו.

* המגן הימני אנדראה קונטי, שממעט לשחק העונה במילאן, עבר לפארמה. המתווה הוא השאלה עד תום העונה, אבל קבוצתו החדשה מחויבת לרכוש אותו.

* ספרטק מוסקבה אישרה שהחלוץ אלכסנדר קוקורין יעבור לפיורנטינה, בכפוף להצלחת הבדיקות הרפואיות וחתימה שלו מול המועדון מפירנצה.

* חריסטוס דוניס, בנו של גאורגיוס דוניס שפוטר ממכבי תל אביב, עבר ליעד חדש כאשר הושאל מאסקולי מהליגה האיטלקית השנייה לוונלו ההולנדית.

חריסטוס דוניס | Giuseppe Bellini/Getty Images

שמועות

* וולבס סובלת העונה מבעיה בחלק הקדמי ובשבועות האחרונים גם מפציעתו של הכוכב הבלתי מעורער ראול חימנס, ועל כן צפויה לרכוש את חלוץ ריאל סוסיאדד, הברזילאי וויליאן ז'וזה שלפני כשנה כמעט חתם בברצלונה. העסקה מוערכת בכ-20 מיליון יורו.

וויליאן ז'וזה | Carlo Hermann/KONTROLAB/LightRocket via Getty Images

* רומא תחתים מאמן גדול? לפי הדיווחים באיטליה, הג'ילארוסי שוקלים להחליף את פאולו פונסקה כאשר מסימיליאנו אלגרי שלא עמד על הקווים כבר שנתיים מאז האליפות האחרונה עם יובנטוס וכן מאוריציו סארי – מועמדים להחליפו. ב"גאזטה דלה ספורט" נטען כי המאמן כן ידריך את הקבוצה נגד ספציה ביום שבת אך מעמדו מתערער. הלחץ גובר עליו גם לאור השערורייה האחרונה בגביע.

* מרטין אודגור שדורש לעזוב את ריאל מדריד הוא מהמלפפונים הלוהטים של חודש ינואר. הקשר הנורבגי קרוב לריאל סוסיאדד אך לפי "דיילי מייל" גם ארסנל מעוניינת בשירותיו. מיקל ארטטה מחפש קשר יצירתי והוא מתאים באופן מושלם לכך. בנוסף המועדונים ביחסים טובים לאור השאלתו של הקשר דני סבאיוס שנה שנייה ברציפות מבירת ספרד. אדו, המנהל המקצועי של התותחנים, יפתח בשיחות עם הצדדים.

* רכש גדול לבאיירן מינכן? יכולתו המצוינת של ניקולו בארלה גררה התעניינות מצד אלופת אירופה וכך גם מצד ריאל מדריד וברצלונה, אלה הדיווחים ב"גאזטה דלה ספורט". לאחרונה סובלים הנראזורי מבעיות כלכליות וצפויות התפתחויות בעבר. בארלה בישל וכבש במהלך הניצחון המרשים של אינטר 0:2 על יובנטוס.

מאוריציו סארי, מסימיליאנו אלגרי
מאוריציו סארי, מסימיליאנו אלגרי | Francesco Pecoraro/Getty Images

* קרל היינץ רומינגה, מנכ"ל באיירן מינכן, אישר שקבוצתו מתעניינת בבלם דאיו אופמקאנו מלייפציג, אך הוסיף כי הוא יישאר בקבוצתו עד תום העונה. "נעסוק בזה כשיגיע הזמן", ולדבריו גם ישנו לצרפתי סעיף שחרור בסך של כו45 מיליון יורו.

* טוטנהאם מחפשת חלוץ. הקבוצה של ז'וזה מוריניו רוצה את דני אינגס מסאות'המפטון. החלוץ בן ה-28 כבש העונה שבעה שערים ובישל עוד שלושה ב-13 הופעות ליגה. לפי "סאן" הוא רוצה לשחק בליגת האלופות. חוזהו של החלוץ יסתיים בקיץ 2022 והפורטוגלי רוצה לצרפו הקיץ הזה.

* פריז סן ז'רמן מעוניינת באלברו אודריוסולה, כך לפי "ABC". זה מפתיע שכן המגן הספרדי רשם רק שתי הופעות העונה בשורות ריאל מדריד. אלופת ספרד רוצה לקבל עבורו 20 מיליון יורו. גם אתלטיק בילבאו בתמונה אם כי הבאסקים רוצים לקבלו בהשאלה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1027692

* ריינג'רס צפויה להשלים את צירופו של קשר אברדין, סקוט רייט. הקשר בן ה-23 יכול לשחק במגוון תפקידים. סטיבן ג'רארד רוצה להעמיק את הרוטצייה בשורות הקבוצה.

* ג'וש מאג'ה בדרך חזרה לפרמיירליג? ווסטהאם מחפשת חלוץ ואקס סנדרלנד וכיום בבורדו, ששיחק תחת מויס בתקופתו באנגליה, עשוי להצטרף. העונה הוא כבש שני שערים בלבד ב-17 משחקים בליגה הצרפתית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי