מרטין אודגור בדרך לארסנל, שצירפה שוער חדש

מרטין אודגור | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

באיטליה נטען כי הנורבגי קיבל החלטה וישלים את המעבר בקרוב, מאט ראיין הצטרף לתותחנים. מיליק חתם במארסיי, סביליה רוצה את "פאפו" גומס. וגם: לסטר גיששה לגבי אריקסן, רומא תבצע מחטף ליובנטוס ומוסיאלה מבוקש

(גודל טקסט)

רשמי

* ארסנל הודיעה על צירופו של השוער האוסטרלי מאט ראיין, שאוהד את הקבוצה מילדות. ראיין מגיע לתותחנים בהשאלה מברייטון עד תום העונה.

* תחנה חדשה בקריירה לארקדיוש מיליק: החלוץ הפולני הושאל מנאפולי למארסיי, שהתחייבה לרכוש אותו ביוני 2022 תמורת 8-9 מיליון יורו ועוד 3-4 נוספים בבונוסים. בנוסף, נאפולי תקבל 20% ממכירה עתידית. חוזהו של מיליק בנאפולי עמד להסתיים ביוני הקרוב והחלוץ "הוקפא" בחצי השנה האחרונה, לאחר שסירב לחתום על חוזה חדש. המעבר התאפשר רק לאחר שהאיטלקים משכו את התביעה נגדו בגין מרד השחקנים ב-2019, ואולי הפולני בן ה-27 נאלץ לחתום על חוזה חדש לפני ההשאלה.

* מונאקו התחזקה בשחקן כנף חדש: קרפין דיאטה הסנגלי בן ה-21 עבר לקבוצה הצרפתית מקלאב ברוז' הבלגית, תמורת 16 מיליון יורו.

* בלם צ'לסי פיקאיו טומורי נחת באיטליה במהלך היום והשלים רשמית את מעברו למילאן. טומורי הושאל לרוסונרי עד תום העונה ומוליכת הסרייה A תוכל לרכוש אותו בקיץ תמורת 28 מיליון יורו.

שמועות

* סטפן אל-שעראווי על סף חזרה לרומא. החלוץ בן ה-28, שעבר לשנגחאי שנחווה הסינית ביולי 2019 אחרי שלוש שנים ברומא, צפוי לשוב כעת לאיטליה ולחזור לאקסית על פי העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו.

סטפן אל שעראווי
בדרך חזרה לרומא. אל-שעראווי | AFP

* לטענת כתב "סקיי איטליה" פבריציו רומאנו, מרטין אודגור החליט לעבור לארסנל בהשאלה מריאל מדריד וישלים את המהלך ביממה הקרובה. ריאל סוסיאדד, בה שיחק הנורבגי בעונה הקודמת, הייתה במרוץ אחריו יחד עם אייאקס, אך מיקל ארטטה שוחח עם הקשר ושכנע אותו להגיע ללונדון. ההשאלה צפויה להיות עד תום העונה הנוכחית.

* העיתונאי האיטלקי ג'יאנלוקה די מרציו דיווח כי סביליה היא אחת הקבוצות ששוקלות להגיש הצעה עבור אלחנדרו "פאפו" גומס. כידוע, הכוכב הארגנטינאי נזרק מסגל אטאלנטה בשמונת המשחקים האחרונים לאחר שהסתכסך עם המאמן ג'יאן פיירו גאספריני. בשלב זה, טרם נפתח משא ומתן בין הקבוצות.

* על פי ה"טלגרף", לסטר סיטי גיששה אצל אינטר לגבי כריסטיאן אריקסן, אך נרתעה משכרו השבועי של קשר נבחרת דנמרק, העומד על כ-300,000 ליש"ט.

כריסטיאן אריקסן | Mattia Ozbot/Soccrates/Getty Images

* בארה"ב טוענים כי רומא מועמדת בכירה להחתים את המגן הימני בריאן ריינולדס, שחקנה של דאלאס מה-MLS. לאחרונה דווח כי יובנטוס הגיעה להבנות עם ריינולדס בן ה-19, אלא שהג'אלורוסי עשויים לבצע מחטף בזכות הצעה של תשעה מיליון יורו לפני בונוסים.

* הבלם ג'דסון פרננדש, שהושאל מבנפיקה לטוטנהאם לפני שנה, לא נספר על ידי ז'וזה מוריניו ועל פי ג'יאנלוקה די מרציו, טורינו וגנואה מעוניינות לקלוט את השחקן בן ה-22 בהסכם השאלה שיחליף את החוזה הקיים בין הפורטוגלים לאנגלים.

* ב"דיילי אקספרס" פורסם כי מנצ'סטר יונייטד וליברפול עוקבות אחרי הכוכב העולה של באיירן מינכן, ג'מאל מוסיאלה בן ה-18 שמנהל מגעים מול אלופת אירופה לחתימה על חוזה חדש.

מוסיאלה. מבוקש באנגליה | Alexander Hassenstein/Getty Images

* דאיו אופמקאנו נחשב לאחד הבלמים המבוקשים באירופה, אך לפי אתר "גול", הצרפתי יחליט לגבי עתידו רק בסיום העונה הנוכחית. מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, צ'לסי ובאיירן מינכן הוזכרו כמועמדות להחתימו, אם כי אין לאף אחת מהן יתרון במרוץ.

* בניגוד לדיווחים ב"סקיי" על התעניינות של ברנלי בג'וש קינג, ב"סאן" נכתב כי ווסטהאם מכינה הצעה של 16 מיליון יורו עבור חלוץ בורנמות' מהצ'מפיונשיפ, אחרי שהצעה בסך 13 מיליון נענתה בשלילה. קינג כבש 52 שערים בפרמיירליג במדי "הדובדבנים" והינו הסקורר הגדול בתולדות המועדון בליגה האנגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי