באטוקיו בדרך ליוון, וולבס צירפה מחליף לחימנס

כריסטיאן באטוקיו
כריסטיאן באטוקיו | צילום: אריאל שלום

הזאבים שאלו את וויליאן ז'וזה מסוסיאדד עד תום העונה, כדי להוות גיבוי לחימנס. בקטאלוניה טוענים כי הצרפתי מחפש אתגר חדש ועשוי לבקש לעזוב. וגם: בניטס עזב את סין ואקס מכבי ת"א בדרך לפנאתינייקוס

(גודל טקסט)

רשמי (23.1)

* מצאה מחליף לראול חימינס. וולבס הודיעה היום על השאלתו של חלוץ סוסיאדד וויליאן ז'וזה עד לסיום העונה. לברזילאי בן ה-29 אין אופציית רכישה בסיום העונה.

* שחקן נבחרת ארצות הברית קקוטה מאנה, עזב את ניו אינגלנד רבולושן, לטובת הקבוצה החדשה שקמה ב-MLS, אוסטין. ברזומה של שחקן הכנף 31 שערים ו-18 בליגה האמריקאית.

* אחרי שנה וחצי, רפאל בניטס החליט לעזוב את קבוצת דליאן פרו הסינית אותה אימן ב-38 משחקים וללא הצלחה יתרה. שני הצדדים נפרדו בהסכמה הדדית. הספרדי בן ה-60 שהגיע לקבוצה אחרי יותר משלוש שנים בניוקאסל ורשם הצלחות גדולות בוולנסיה וליברפול, ציין כי לנגיף הקורונה הייתה השפעה גדולה על החלטתו.

שמועות

* דיווח מסקרן במיוחד של 'ספורט'. בעיתון הקטאלוני נטען כי בלם ריאל מדריד רפאל וראן רוצה לעזוב את ריאל מדריד מכיוון שהוא מחפש אתגר חדש. חוזהו של הצרפתי בבלאנקוס נגמר ב-2022 והמשתמע מכך שאם יש אמת בדיווח, אלוף העולם מ-2018 עשוי לעבור לקבוצה חדשה לאחר עשור.

* סטפן אל שעראווי בדרך חזרה לרומא. לפי דיווח ב'גאזטה דלו ספורט', שחקן הכנף ששוחרר משנגחאי שנואה הסינית, יעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות וישוב לבירת איטליה לפני תום החלון.

* ביוון טוענים שאקס מכבי תל אביב, כריסטיאן באטוקיו, המשחק כיום בברסט הצרפתית נמצא על הרדאר של פנאתינייקוס. בשל הדקות המועטות שזוכה להן בצרפת, נראה כי קבוצתו לא תהווה מכשול למעבר.

כריסטיאן באטוקיו
כריסטיאן באטוקיו | אודי ציטיאט

* על פי העיתונאי פבריציו רומנו, פארמה ואברטון מנהלות משא ומתן מול באיירן מינכן במטרה לרכוש את החלוץ ההולנדי ג'ושוע זירקזי בן ה-19, אך טרם הושגה הסכמה.

* על פי דיווח של ג'יאנלוקה די מרציוף אודינזה מוכנה לרכוש את החלוץ הוותיק של נאפולי, פרננדו יורנטה. וזאת לאחר פיצוץ העסקה מול ורונה.

פרננדו יורנטה
פרננדו יורנטה | Alessandro Sabattini/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי