אוזיל הוצג בפנרבחצ'ה, רודג'רס מועמד להחליף את למפארד

מסוט אוזיל | Isa Terli/Anadolu Agency via Getty Images

העברות: הטורקי עזב את ארסנל אחרי שמונה שנים. מנג'ר לסטר, שאימן בעבר את הנוער של הבלוז מועמד להגיע לסטאמפורד ברידג', גם קיקה סטיין מבוקש

(גודל טקסט)

רשמי

* זה היה ברור במשך ימים רבים, אבל הערב (ראשון) זה הפך רשמי. מסוט אוזיל חתם בפנרבחצ'ה לשלוש שנים וחצי. לאחר שבע שנים בארסנל, הגרמני-טורקי מתחיל פרק חדש במועדון הפאר מאיסטנבול, שם ירוויח כ-60 אלף ליש"ט לשבוע.

שמועות

* כל הפסד של צ'לסי מקרב את פרנק למפארד לפיטורים. ב"מירור" דווח כי צ'לסי שוקלת למנות כמחליפו את ברנדן רוג'רס שרושם עונה מצוינת בלסטר והוליך אותה למקום השלישי בטבלה, ובמחזור הקודם ניצחו 0:2 את הבלוז. כזכור, ב-2013/14 רוג'רס כמעט זכה באליפות עם ליברפול אך רשם הפסד מתסכל לבלוז באנפילד. בעבר אימן את קבוצת הנוער של הבלוז.

* רק אתמול (שבת) רפא בניטס עזב את קבוצתו הסינית דליאן ייפאנג. כעת דווח ב"מירור" הבריטי כי הספרדי עשוי להגיע לסלטיק כמחליפו של ניל לנון. הסקוטים עוברים עונה איומה ונמצאים במרחק 23 נקודות מהיריבה הגדולה גלאזגו ריינג'רס (נציין כי יש לה שלושה משחקים חסרים). האם הספרדי בן ה-60 יעמוד ראש בראש מול חניכו לשעבר סטיבן ג'רארד? החדשות האלה ישפיעו כמובן על ניר ביטון וחאתם עבד אלחמיד.

* מי שעשוי להחליף את בניטס הוא קיקה סטיין, מאמן ברצלונה בעונה החולפת, כך לפי "מארקה". הספרדי אמנם ייזכר כזה שעמד על הקווים של בארסה בתבוסה ההיסטורית 8:2 לבאיירן מינכן אך בעבר קצר הצלחות על הקווים של בטיס ויש לו ניסיון רב.

רפא בניטס | Visual China Group via Getty Images/Visual China Group via Getty Images via Getty Images

* ג'מאל מוסיאלה הוא היהלום החדש של באיירן מינכן. למרות שהוא עדיין לא בן 18 הוא רשם כבר 18 משחקים בקבוצה הראשונה. ההתעניינות של מספר קבוצות גדולות אילצה את המועדון להציע לו חוזה משודרג והוא עתיד לחתום בקרוב.

* לפי "AD" ההולנדי, אייאקס רצתה מאוד לצרף את לוקה יוביץ' בהשאלה מריאל מדריד אלא שהחלוץ הסרבי היה נעול על חזרה לקבוצתו הקודמת איינטרכט פרנקפורט. על כן, החתימו ההולנדים את סבסטיאן האלר.

* פרננדו יורנטה בדרך החוצה מנאפולי ויכול לחתום כבר היום (ראשון) באודינזה. החלוץ רשם העונה 56 דקות בלבד בקבוצה של ג'נארו גאטוסו ולאחר התאוששותם של דריס מרטנס ו-ויקטור אוסימן הוא קיבל את האישור לעזוב.

לוקה יוביץ' חוגג עם שחקני פרנקפורט | Stuart Franklin/Getty Images

* חוזהו של לוקאס ואסקס יסתיים בתום העונה. לפי "קדנה סר", קשר הכנף של ריאל מדריד שהעונה שיחק לא פעם כמגן – דחה הצעה נוספת לידוש חוזהו. נטען הקשר הספרדי סרב להצעה של שלושה עונות עם שכרו הנוכחי והוא עם הפנים לאתגר חדש.

* סאות'המפטון ו-ווסטהאם מעוניינות בברנדון וויליאמס ממנצ'סטר יונייטד. המגן השמאלי הצעיר (20) הוא השלישי בהיררכיה אחרי לוק שואו ואלכס טלס. שתי הקבוצות מהפרמיירליג רוצות לצרפו בהשאלה. העונה רשם שש הופעות במדי הקבוצה הבוגרת, שתיים מהן בליגת האלופות.

* ווסטהאם מחפשת חיזוק להתקפה ואחד השמות שעלו הוא אחמד מוסא, חלוץ לסטר לשעבר שעזב לאחרונה את אל נסאר הסעודית. הניגרי בן ה-28 מוגדר כשחקן שיוכל להוות את הפיתרון לטווח הזמן הקצר.

לוקאס ואסקס | Berengui/DeFodi Images via Getty Images

* הקשר מורגן סנסון יעזוב את מארסיי לאסטון וילה. מאמנו אנדרה וילאש-בואש הבהיר כי זו הסיבה בעטייה לא שיחק נגד מונאקו בשבת. "שאלתי אותו אם יש לו ראש לשחק והוא אמר שהמצב קשה עבורו, ואז המועדון איפשר לו לעזוב". וילה תשלם 14 מיליון ליש"ט עבורו. הקשר יגיע לממלכה השבוע.

* לוקאס אולאסה האורוגוואי (26) עשוי לחזור לבוקה ג'וניורס כבר החודש (כך לפי "אולה") על אף שהוא מושאל לקבוצה עד תום העונה. בקבוצה מגליסיה לא רוצים לממש את אופציית הרכישה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי