לינגארד חתם בווסטהאם, דוגלאס קוסטה עשוי לשוב לאיטליה

ג'סי לינגארד | ווסטהאם, האתר הרשמי

העברות: קשר מנצ'סטר יונייטד הצטרף לפטישים בהשאלה עד תום העונה, הברזילאי לא מרוצה בבאיירן מינכן ומבוקש בסרייה A. וגם: ליברפול מחפשת בלם, יובנטוס החתימה כישרון על וצ'לסי ממשיכה לחלום על הולאנד

(גודל טקסט)

רשמי

* יובנטוס מאשרת – ניקולו רובלה בן ה-19, קשרה המוכשר והמדובר של גנואה, חתם בגברת הזקנה והושאל חזרה לקבוצתו עד לסיום העונה לפני הצטרפות לסגל הקבוצה בקיץ. כחלק מן העסקה, גנואה קיבלה עוד שני שחקני יובה והם מנולו פורטנובה בן ה-21, והחלוץ בן ה-19 אליה פטרלי בהעברות קבועות. דמי ההעברה קוזזו.

* אחרי שחתם בהשאלה, ווסטהאם מממשת את האופציה. סעיד בנרחמה חתם אצל הפטישים לחמש שנים וחצי תמורת סכום כולל של 23 מיליון פאונד. האלג'יראי בן ה-25 שיחק כבר 12 משחקים בפרמיירליג השנה ובישל פעמיים.

* בהמשך לרכישת בנרחמה, גם ג'סי לינגארד השלים את מעברו בהשאלה לווסטהאם יונייטד. הקשר בן ה-28 שכמעט לא זוכה לדקות במנצ'סטר יונייטד, חתם בלונדון עד תום העונה תמורת סכום של 1.5 מיליון פאונד אשר יכסה את עלות שכרו של הקשר ההתקפי.

* ווסט ברומיץ' צירפה את החלוץ הסנגלי מבאייה דיאגנה בהשאלה מגלאטסראיי.

* בלמה הצעיר של סאות'המפטון, ג'ייק ווקינס, הושאל לסנדרלנד עד לסיום העונה. השחקן רשם את הופעת הבכורה שלו רק בשבוע שעבר נגד ארסנל וייצא להתחשלות בקבוצה מהליגה השלישית.

שמועות

* דוגאלס קוסטה בדרך חזרה לאיטליה? לפי העיתון האיטלקי 'טוטוספורט', מילאן מעוניינת לשאול בחוזה עד סוף העונה את הברזילאי של באיירן מינכן, שלא זוכה לדקות להן קיווה בגרמניה. המכשול העיקרי כרגע הוא שכרו של השחקן המוערך בכ-6 מיליון יורו.

דוגלאס קוסטה חוגג | THOMAS KIENZLE/POOL/AFP via Getty Images

* על פי העיתונאי האיטלקי המוערך פבריציו רומנו, אתלטיקו מדריד סיכמה עם החלוץ בן ה-19 של פלומיננסה מרקוס פאולו, שמסיים חוזה ויגיע בהעברה חופשית. גם אינטר ופארמה נאבקו על שירותיו של החלוץ שבחר בקבוצה של דייגו סימאונה ויחתום עד 2026.

* על פי ה"סקיי ספורטס", צ'לסי הפכה את ארלינג הולאנד למטרה מספר אחת שלה בקיץ הקרוב. לאחר שתומאס טוכל מונה למאמן הקבוצה, בלונדון מאמינים שיש סיכוי גבוה במיוחד שהגרמני יצליח לשכנע את החלוץ המדובר להצטרף דווקא לבלוז.

* על פי ה"מירור" האנגלי, מנצ'סטר יונייטד תשאיל בחלון העברות הקרוב את הכישרון האורוגוואי שלה פקונדו פליסטרי לאלאבס הספרדית, כשהשיחות כבר החלו. השחקן שחתם הקיץ במועדון נחשב לפוטנציאל גדול, וביונייטד צפויים לתת לו לצבור דקות משחק בספרד, למרות התעניינות גם מצידה של קלאב ברוז'.

* עוד אצל השדים האדומים: הבלם מרקוס רוחו, שחזר בחודש יוני מהשאלה באסטודיאנטס, צפוי לעזוב סופית ולחתום בבוקה ג'וניורס, כשעל פי סולשיאר נותרו רק "מעט מסמכים אחרונים לקראת סגירה". בנוסף, על פי ה"מונדו דפורטיבו", השוער השלישי סרחיו רומרו, אשר נדחק מהסגל לחלוטין בעקבות חזרתו של דין הנדרסון לקבוצה, צפוי לעבור בקרוב לקריסטל פאלאס ולהחליף בין הקורות את ויסנטה גואיטה, שמחוזר בעצמו נמרצות על ידי ריאל סוסיאדד.

פקונדו פליסטרי | Nathan Stirk/Getty Images

* שחקן ארסנל שלא מפסיק לייצר עניין הוא איינסלי מייטלנד-ניילס. באנגליה מדווחים שבנוסף לווסט ברומיץ' שמנסה להעביר את השחקן בן ה-23 לשורותיה בהשאלה עד לסוף העונה, כעת גם סאות'המפטון הצטרפה למירוץ. מייטלנד-ניילס מכוון ליורו הקרוב הקיץ ורוצה לצבור דקות משחק כמה שניתן כדי להרשים את גארת' סאות'גייט ולקבל זימון לנבחרת אנגליה.

* ליברפול נואשת לבלם: לאחר פציעה נוספת של ג'ואל מאטיפ, מתגברים הדיווחים שבהנהלת הקבוצה יהיו חיביים להוציא סכום כסף גדול בחלון העברות לחיזוק הקו האחורי. באנגליה מדווח שמו של דאיו אופאמקאנו מלייפציג ממשיך להיות השם החם במועדון, על אף שהמועדון הגרמני טען מוקדם יותר החלון שהוא ימשיך עד סוף העונה.

* פורטו קרובה לצרף את הכישרון הברזילאי פפה בן ה-23, המשחק בגרמיו והיה מבוקש בכמה קבוצות ברחבי היבשת. על פי נשיא הקבוצה הברזילאית. "אנחנו במצב מאד מתקדם לקראת חתימת העסקה".

ג'ואל מאטיפ | Marc Atkins/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי