האלק חזר לברזיל, אקס כפר סבא חתם בארצות הברית

האלק | Epsilon/Getty Images

שחקן פורטו וזניט לשעבר, שסיים לאחרונה את חוזהו בשנגחאי SIPG הסינית, הצטרף לאתלטיקו מיניירו. גרשון קופי ישחק בעונה הקרובה באינדי אלוון מה-USL. וגם: בלם ברצלונה מבוקש בספרד, דני רוז ישחק עם טוני וואקמה?

(גודל טקסט)

רשמי (30.1)

חלוץ נבחרת ברזיל לשעבר, האלק, שסיים את חוזהו בשנגחאי SIPG הסינית, שב למולדתו וחתם על חוזה באתלטיקו מיניירו לשנתיים.

* הקשר הגנאי ששיחק אשתקד בהפועל כפר סבא, גרשון קופי, חתם עד סוף שנת 2021 באינדי אלוון המשחקת בליגת המשנה בארצות הברית.

* הנרי לאנסברי, הקשר בן ה-30 של אסטון וילה, ששיחק העונה רק במסגרת גביע הליגה, הושאל לבריסטול סיטי מהצ'מפיונשיפ עד לתום העונה.

שמועות

* על פי דיווח ב'מארקה' אלצ'ה ואלאבס מעוניינות לצרף בהשאלה את הבלם הברזילאי של ברצלונה, מתיאוס פרננדס (22) שנרכש הקיץ מפאלמיירס בתמורה לשבעה מיליון יורו וערך עד כה הופעה אחת בבירת קטאלוניה.

* ב'דיילי מייל' טוענים כי סרג' אורייה עשוי לעזוב את טוטנהאם בעקבות עבירת משמעת לאחר שהוחלף במהלך ההפסד לליברפול. לא צוינה מועמדת לקלוט את המגן מחוף השנהב.

* מרקוס רוחו עשוי לעזוב באופן סופי את מנצ'סטר יונייטד. המגן/בלם הארגנטינאי בן ה-30 אמר להצטרף לבוקה ג'וניורס בימים הקרובים לאחר שהגיע לסיכום מול השדים האדומים על ביטול החוזה. כך נכתב ב'סקיי ספורט'.

סרג' אורייה | Michael Regan/Getty Images

* עוד שחקן שעשוי למצוא את עצמו מחוץ לטוטנהאם בקרוב הוא דני רוז. על פי דיווח של 'TalkSPORT' המגן קיבל הצעת חוזה משלוש וחצי שנים מטרבזונספור של טוני וואקמה.

* לוסיאן פאברה יחזור לכדורגל הצרפתי? לפי 'לה 10 ספורט' מארסיי מעוניינת להחתים את המפוטר הטרי מדורטמונד בתום העונה, לאחר שאנדרה וילאש בואש הצהיר שבכל מקרה לא ימשיך לעונה נוספת. כזכור השוויצרי הדריך בהצלחה יתרה את ניס בין השנים 2016-2018.

* גם בהיעדרו המתמשך של ראול חימנס, וולבס לא מעוניינת להשאיר את פטריק קוטרונה שחזר משנת השאלה בפיורנטינה. על פי דיווח של 'סקיי ספורט' האיטלקי יעזוב בהשאלה נוספת לוולנסיה.

לוסיאן פאברה
לוסיאן פאברה | INA FASSBENDER/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי