רגע לפני הגמר נגד טיגרס: מולר נמצא חיובי לקורונה

בשורות רעות לבאיירן מינכן, שתנסה לזכות הערב (רביעי, 20:00 בספורט4) בגביע העולם למועדונים: שחקן ההתקפה אובחן כחולה מאומת ויחמיץ את ההתמודדות, לירוי סאנה צפוי להחליפו. שאר השחקנים יצאו שליליים בבדיקה

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

בשיא ההכנות לגמר גביע העולם למועדונים נגד טיגרס המקסיקנית הערב (רביעי, 20:00, שידור ישיר בספורט4) , באיירן מינכן קיבלה חדשות רעות: תומאס מולר, מהשחקנים החשובים ביותר בקבוצה – אובחן כחיובי לקורונה ולא יוכל לשחק. הבווארים, כמובן, מצפים להשוות את השיא של ברצלונה מ-2009 ולזכות בכל ששת התארים.

כרגע בתקשורת הגרמנית לא דווח על מקרי קורונה נוספים בשורות אליפות אירופה – כולם יצאו שליליים בבדיקות עם הגעתם לקטאר ולא הורשו לצאת מהמלון פרט לאימון ולמשחק – והגמר אינו בסכנה. פרט למולר, שיוחלף ככל הנראה בלירוי סאנה, גם לאון גורצקה וחאבי מארטינס הפצועים ייעדרו וכך ג'רום בואטנג ששב לגרמניה בנסיבות טראגיות.

העונה מולר לא החמיץ אף משחק של הקבוצה, אפילו במשחקי הגביע הזניחים יחסית לא קיבל מנוחה. ב-31 הופעות בכל המסגרות הוא כבש 13 שערים ובישל עוד 14. ביום שני תפגוש באיירן את ארמניה בילפלד וסיכוי נמוך מאוד שהגרמני יוכל לשחק.

בנושא אחר, ב"קיקר" נכתב על הרקורד הנפלא של מנואל נוייר במשחקי הגמר – הוא שיחק ב-24 מעמדי גמר וניצח ב-17. ללא פנדלים, נוייר ספג 25 שערים במשחקי הגמר – ממוצע של 1.04 שערים. בגמר גביע העולם למועדונים הקודם בו שיחק, ב-2013 – שמר על שער נקי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי