בגלל "פאדיחה" נדירה: כוכב נבחרת קמרון לא נכלל בסגל

נבחרת קמרון | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

במקום להעביר את הודעת הזימון לבאיירן מינכן, ההתאחדות המקומית שלחה את האי-מייל לכתובת של עצמה ולכן אריק צ'ופו-מוטינג לא יוכל לשחק נגד קייפ ורדה ורואנדה. אביו וסוכנו: "חוסר מקצועיות"

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)

על סיפור כמו זה שתקראו בשורות הבאות לא שומעים בכל יום: אריק מקסים צ'ופו-מוטינג לא ישחק בנבחרת קמרון בשני המשחקים הקרובים שלה במסגרת מוקדמות גביע אפריקה, והסיבה לכך אינה קשורה להחלטה מקצועית של המאמן אנטוניו קונסייסאו. לפי דיווח ב"בילד" הערב (שני), חלוץ באיירן מינכן לא יוכל להיכלל בסגל כי ההתאחדות הקמרונית שלחה את הודעת הדואר האלקטרוני בדבר הזימון שלו… לכתובת של עצמה.

בעקבות כך, צ'ופו-מוטינג לא קיבל את האי-מייל על כך שהוא זומן לסגל "האריות הבלתי ניתנים להכנעה", כפי שהקמרונים מכנים את עצמם. אביו של השחקן בן ה-31, שמשמש גם כסוכנו, התרגז על הטעות הטכנית: "יצרו איתי קשר מההתאחדות כדי לברר מה קרה. דיברתי עם באיירן והם אישרו שהם לא קיבלו את הזימון. כנראה שהם שלחו את הזימון לכתובת אי-מייל שגויה ולא שמו לב לכך עד יום שני. זה חוסר מקצועיות".

קמרון תפגוש ביום שישי הקרוב את קייפ ורדה וארבעה ימים לאחר מכן תארח את רואנדה וצ'ופו-מוטינג, שכאמור לא יוכל ליטול חלק במשחקים, הוא אחד השחקנים הבכירים בסגל של קונסייסאו וב-53 הופעות במדים הלאומיים הוא כבש 13 שערים. קמרון תקווה כי חלוצי ליון ובשיקטאש בהתאמה, קארל טוקו אקאמבי ו-וינסנט אבובקאר, ימלאו בהצלחה את חסרונו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי