שיא גינס שלא נגמר: אבראו יחתום בקבוצתו ה-31 בקריירה

סבסטיאן אבראו | Oscar Meza/Jam Media/Getty Images

בגיל 44 וחודש אחרי שעבר לקבוצה בברזיל, אקס בית"ר ירושלים התיר את חוזהו ויישוב למולדתו אורוגוואי. האם תהיה זו קבוצתו האחרונה בקריירה?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

סבסטיאן אבראו ממשיך לשבור שיאים. בסך הכל חודש אחרי שחתם באתלטיק מינאס ז'ראיס הברזילאית, מתברר שהאורוגוואי בן ה-44 מתיר את חוזהו בעקבות התפרצות נגיף קורונה וכבר סיכם את תנאיו בקבוצה חדשה- שתהיה ה-31 שלו בקריירה!

אבראו החליט לעזוב את מינאס ז'ראיס מכיוון שברזיל שוב סוגרת את הגבולות בעקבות התפרצות קשה נוספת של נגיף קורונה והחלוץ החליט לעזוב מוקדם מהצפוי – הוא מלכתחילה חתם רק לחודשיים, אבל כעת ישוב למולדתו אורוגוואי ויחתום בקבוצה שנקראת סוד אמריקה, משמע יוסיף קבוצה נוספת לרזומה הכה עשיר שלו שהיווה שיא גינס עוד קודם לכן.

אבראו עוד שיחק בשבת בפעם האחרונה וכבר עלה על מטוס בחזרה לאורוגוואי לקראת הצטרפות לקבוצת סוד אמריקה, העולה החדשה לליגה הראשונה. אבראו כאמור כבר בן 44 וזו תהיה קבוצתו ה-31, אחרי ששיחק ב-783 משחקים והבקיע 404 שערים במדינות רבות ובהן אורוגוואי, ארגנטינה, ספרד, מקסיקו, יוון, אקוודור, פרגוואי, אל סלבדור, צ'ילה, ברזיל וכמובן גם ישראל – הוא הצטרף לבית"ר ירושלים ב-2008 ורשם חמש הופעות בלבד, אף אחת מהן לא בליגת העל כי הוא עזב עוד לפני שהחלה.

סבסטיאן אבראו
סבסטיאן אבראו | טוויטר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי