סוף עידן: המנהיג של סלטיק יעזוב וימונה למאמן-שחקן אצל היריבה

סקוט בראון
סקוט בראון | Ian MacNicol / Stringer

אחרי 14 שנים בשורות מועדון הפאר, הקפטן סקוט בראון יעזוב בקיץ ויצטרף לשורות אברדין: "מועדון שנמצא בתנופה ונכנס לשלב מרגש בהתפתחות שלו, הזדמנות שלא הייתי יכול לוותר עליה", אמר הקשר

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

נפל דבר היום (חמישי) בסקוטלנד. אחרי 14 שנים, הקפטן סקוט בראון יעזוב בקיץ את סלטיק ויצטרף לאברדין. הקשר בן ה-35 חתם לשנתיים בקבוצתו הבאה, במדיה הוא ישמש כשחקן-מאמן.

בראון התייחס למעבר המפתיע כשאמר: "היו לי ספקות לגבי הצעד הבא בקריירה, במיוחד לאחר 14 שנים מוצלחות בסלטיק. אבל ההזדמנות להצטרף לאברדין, מועדון שנמצא בתנופה ונכנס לשלב מרגש בהתפתחות שלו, הייתה משהו שלא יכולתי לוותר עליו". הקפטן המנוסה הוסיף: "אני עדיין מרגיש שיש לי הרבה מה לתת, לא רק על כר הדשא, אלא גם הרבה מעבר לכך. אעשה הכל עבור הצלחתה של אברדין".

מאמנה של אברדין, סטיבן גלאס, נרגש מההחתמה המסקרנת ואמר: "ההזדמנות להביא שחקן ברמתו של בראון, מנהיג שיש לו יותר הופעות אירופיות בסלטיק מאשר כל שחקן אחר, היא צעד נהדר עבורי ועבור המועדון".

בנוסף, גלאס התייחס למעמדו המיוחד שצפוי להיות לבראון בקבוצה: "הניסיון שלו על הדשא לא יסולא בפז, הוא יעזור למועדון להגיע לסטנדרט שאנו מצפים שבו הוא יהיה. סקוט ימלא תפקיד חשוב בצוות האימון שלי כאשר השפעתו תורגש מחוץ למגרש וגם עליו, שם אני מאמין שיש לו עוד הרבה מה לתת. מחכה להפוך אותו משחקן למאמן". 

כאמור, בראון הוא אחד מהשחקנים המעוטרים ביותר בהיסטוריית הכדורגל הסקוטי. הוא יעזוב את סלטיק לאחר שערך במדיה 604 הופעות, בהן כבש 46 שערים ורשם 62 בישולים, מספרים שגרמו לו להפוך לאגדה במועדון הפאר הבריטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי