שחקן בית"ר ירושלים זוכה למחמאות: "אחד החלוצים הטובים ביבשת"

חלאופילו פלייטר כבש בליגת העל רק גול אחד, אך בנבחרת סורינאם מחזיק במאזן מפלצתי של 10 שערים בשש הופעות: "פשוט מרהיב לראות אותו משחק", נכתב בארצו. וגם: כמה רחוק מלשבור את שיא הכיבושים המקומי?

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מבלי ששמנו לב, נבחרת סורינאם הפכה למושבת השחקנים הגדולה ביותר מליגת העל. צ'רון שרי ממכבי חיפה הוא כמובן השם הבולט ברשימה, יחד איתו גם נייג'ל האסלביינק ובן דודו חלאופילו פלייטר מנסים להעלות את הנבחרת הצנועה למונדיאל ראשון בתולדותיה.

תופעתו לשמוע, אבל מבין השלושה השחקן הבולט בנבחרת הוא דווקא החלוץ הצעיר של בית"ר ירושלים שכבש רק שער ליגה אחד, אך בנבחרת מחזיק במאזן מפלצתי של 10 כיבושים בשישה משחקים, כולל שער ב-0:3 על איי קיימן במשחק הפתיחה של סורינאם בבית ב'.  

בעקבות כך, זוכה פלייטר למחמאות רבות בארצו: "מדובר באחד מבין שחקני ההתקפה הטובים ביותר ביבשת אמריקה כיום. במילים אחרים, זה פשוט מרהיב לראות אותו משחק, המאזן שלו הופך אותו לחלוץ הכי בכיר בנבחרת", נכתב על השחקן.

הלילה (בין שבת לראשון) סורינאם תערוך את משחקה השני במסגרת מוקדמות המונדיאל אצל ארובה החלשה, כאשר שרי צפוי לערוך בכורה, אך יהיה מעניין לא פחות לראות אם פלייטר שוב יימצא את הרשת. חשוב לציין כי מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים הוא סטפנו רייסל, שכבש בסך הכל 14 שערים ושבירת השיא המקומי נראית קרובה מאי פעם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי