טוני קרוס צפוי להודיע על פרישה מנבחרת גרמניה אחרי היורו

טוני קרוס | Matthias Hangst/Getty Images

לפי "בילד", קשר ריאל מדריד יסיים את הקריירה הבינלאומית אחרי הטורניר הגדול של הקיץ ויתמקד במועדון הספרדי בלבד. הופעת הבכורה שלו הייתה לפני כ-11 שנים, רגע השיא שלו ב"מאנשאפט" היה הזכייה במונדיאל 2014

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

תור הזהב של נבחרת גרמניה לאט לאט מגיע לסיומו, כאשר כוכב נוסף יפרוש ממדיה הלאומיים לאחר היורו הקרוב. טוני קרוס, שהיה מעמודי התווך המרכזיים בקבוצה הגדולה שזכתה במונדיאל 2014 בברזיל, ישחק בקיץ את הטורניר הגדול האחרון שלו עם ה"מאנשאפט".

לפי "בילד", קשרה של ריאל מדריד רוצה להתמקד בקריירת המועדונים שלו וכתוצאה מכך יפרוש ממדי הנבחרת הלאומית. הוא התכוון לקחת חלק במשחקים הקרובים במסגרת מוקדמות מונדיאל 2022 שייערך בקטאר, אך לבסוף שוחרר מהסגל בעקבות פציעה.

כזכור, קרוס בן ה-31 נחשב לאחד משחקניה הבולטים ביותר של נבחרת גרמניה בעשור האחרון. הוא ערך את הבכורה שלו לפני קצת יותר מ-11 שנים, בגיל 20 ו-57 ימים בלבד, כאשר נכון להיום הוא הספיק לערוך 101 הופעות במדי הנבחרת הגרמנית, בהן כבש 17 שערים והוסיף 19 בישולים.

טוני קרוס
קרוס במדי ריאל מדריד. רוצה להתמקד בקריירת המועדונים | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

כאמור, בשנת 2014 הוא זכה עם נבחרתו בגביע העולם לאחר ניצחון בגמר על ארגנטינה בהארכה. בחצי הגמר, קרוס הצטיין עם צמד שערים ובישול ב-1:7 ההיסטורי שהנחילה גרמניה למארחת ברזיל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי