שחזור גמר 2016: ברזיל וגרמניה יחד באותו בית במשחקים האולימפיים

ברזיל נגד גרמניה בגמר המשחקים האולימפיים ב-2016 | Kyodo News Stills via Getty Images

כשלושה חודשים לתחילת האולימפיאדה בטוקיו, נערכה הגרלת שלב הבתים של טורניר הכדורגל: ספרד תפגוש את ארגנטינה ומצרים, יפן המארחת תתמודד נגד צרפת

(גודל טקסט)

המשחקים האולימפיים בטוקיו אמורים לצאת לדרך רשמית בעוד 93 ימים, שנה לאחר ביטולם וכשיפן עודנה נמצאת במאבק קשה נגד התפשטות נגיף קורונה ובימים אלה שוקלת כניסה לסגר מחודש, אבל הבוקר (רביעי) התקיימה כרגיל הגרלת שלב הבתים של משחקי הכדורגל באולימפיאדה – שייצאו לדרך יומיים לפני טקס הפתיחה, ב-21.7.

16 נבחרות כדורגל ישתתפו במשחקים האולימפיים וכמובן שאלה יהיו נבחרות אולימפיות, המורכבות משחקנים עד גיל 23 ולכל נבחרת מותר לצרף שלושה חריגי גיל. מכיוון שהקיץ ייערך יורו 2020 באירופה, במקביל ייערכו גם משחקי הקופה אמריקה בדרום אמריקה וכמובן שגם כך עברה עונה ארוכה ומתישה שכמעט לא אפשרה לשחקנים מנוחה, בהחלט ייתכן שהסגלים במשחקים האולימפיים יהיו פחות מוכרים ונוצצים מהרגיל, בוודאי בכל הנוגע לחריגי רגיל.

מספר מפגשים מרתקים למדי מצפים לנו כבר בשלב הבתים, כשבמוקד ייפגשו ברזיל וגרמניה בשחזור הגמר של 2016 – אז ברזיל זכתה עם כוכבים וביניהם ניימאר כחריג גיל. גם ספרד וארגנטינה ייפגשו הקיץ במשחקים האולימפיים ואיתן בבית נמצאת גם מצרים, שיהיה מעניין לראות אם תתייצב יחד עם מוחמד סלאח בתור חריג גיל.

ניימאר | Kyodo News Stills via Getty Images

הגרלת הבתים

בית א': יפן, דרום אפריקה, מקסיקו, צרפת

בית ב': נו זילנד, דרום קוריאה, הונדורס, רומניה

בית ג': מצרים, ספרד, ארגנטינה, אוסטרליה

בית ד': ברזיל, גרמניה, חוף השנהב, ערב הסעודית

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי