מאמן חדש לניר ביטון: אדי האו סיכם בסלטיק

אדי האו | Robin Jones - AFC Bournemouth/AFC Bournemouth via Getty Images

לפי דיווחים באנגליה, בן ה-43 שלא אימן מאז שעזב את בורנמות' בתום העונה שעברה, צפוי להתמנות לתפקיד אצל הקבוצה מגלאזגו. הירוקים איבדו העונה את תואר האליפות לריינג'רס לאחר תשע זכיות רצופות

קבוצות: סלטיק
(גודל טקסט)

לאחר עונה קשה, בה הקבוצה איבדה את תואר האליפות לריינג'רס אחרי תשע זכיות רצופות, סלטיק קרובה למצוא מאמן חדש לעונה הבאה. לפי דיווחים ב"TALKSPORT" האנגלי, המועדון מגלאזגו סיכם עם אדי האו על חוזה לקראת העונה הקרובה.

המאמן האנגלי עזב בתום העונה שעברה את בורנמות' אחרי שמונה עונות, שהסתיימו בירידה לליגת המשנה באנגליה. אחרי שנה בה לא אימן, האו חוזר לקווים ועובר לליגה הסקוטית, שם יאמן את קבוצת הפאר בה משחק ניר ביטון. על פי הדיווח, המאמן בן ה-43 מעוניין להביא איתו לסקוטלנד את חלק מהצוות שעבד איתו בדרום אנגליה, ושההודעה הרשמית מהתעכבת מכיוון שבורנמות' משתתפת במשחקי הפלייאוף של הליגה השנייה באנגליה ועדיין לא סיימה את העונה. ג'ייסון טינדאל, ששימש כעוזרו של האו, החליף אותו בתפקיד המאמן הראשי, ופוטר בחודש פברואר, אינו צפוי להצטרף לצוות המתגבש.

סלטיק מסיימת עונה נטולת תארים לראשונה מאז 2009/10. כשנותרו עוד שני מחזורים, הפער שלה מהאלופה ריינג'רס עומד על לא פחות מ-23 נקודות, כאשר בחמשת המפגשים בין הקבוצות העונה בכל המסגרות, היא הפסידה ארבע פעמים וסיימה משחק אחד בתיקו. בנוסף, הקבוצה הודחה בשלבים המוקדמים בגביע ובגביע הליגה, ובשלב הבתים של הליגה האירופית סיימה במקום האחרון בבית. ניל לנון, שהוביל את הירוקים לחמש אליפויות בשתי קדנציות שונות התפטר מתפקידו בחודש פברואר האחרון לאור התוצאות המאכזבות, וכעת במועדון מצפים מהאו להחזיר את הקבוצה לפסגת הכדורגל הסקוטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי