מסי ורונאלדו לא בפסגה: 10 המשתכרים הגבוהים ביותר בספורט

כריסטיאנו רונאלדו , ליונל מסי | David Ramos/Getty Images

הספורטאים שהרוויחו הכי הרבה בשנה האחרונה: קונור מקגרגור עקף את הכדורגלנים בדרך לפסגה, הארגנטינאי שני והפורטוגלי אחריו. משלימים את העשירייה: צמד שחקני פוטבול, שניים מה-NBA, נהג פורמולה 1 ועוד כדורגלן

(גודל טקסט)

מגזין "פורבס" פרסם היום (רביעי) את רשימת 10 המשתכרים הגבוהים ביותר בעולם הספורט, שבה נקבעו מספר שיאים. כלל החברים ברשימה הרוויחו בשנה האחרונה לפחות 75 מיליון דולר, הסכום הגבוה ביותר מאז ש"פורבס" החל לעקוב ב-1990. ארבעה מתוך הספוראים הכניסו לכיסם יותר מ-100 מיליון דולר – עובדה נוספת שהינה חסרת תקדים.

מי שניצב בפסגת הרשימה, באופן מפתיע משהו, לא מגיע משני הענפים הפופולריים ביותר – כדורגל או כדורסל: לוחם ה-UFC קונור מקגרגור הרוויח יותר מכל ספורטאי אחר בשנה האחרונה, עם הכנסות של 180 מיליון דולר, שאת רובם ייצר האירי מחוץ לזירת האוקטגון. זו הפעם השנייה שבה מקגרגור מוביל את הרשימה.

למקום השני הגיע ליאו מסי, שקבע את שיא כל הזמנים להכנסות בשנה עבור שחקן כדורגל, כאשר הוסיף לחשבון הבנק שלו 130 מיליון דולר. כריסטיאנו רונאלדו מאחוריו במקום השלישי, עם 120 מיליון. מי שסוגרים את החמישייה הראשונה הם שחקן הפוטבול של דאלאס קאובויז, דאק פרסקוט (107.5 מיליון), וכדורסלן לוס אנג'לס לייקרס, לברון ג'יימס (96.5).

מקגרגור הרוויח יותר מכולם בשנה החולפת | Chris Unger/Zuffa LLC

דירוג מקומות 6 עד 10:
6. ניימאר (95 מ')
7. רוג'ר פדרר (90 מ')
8. לואיס המילטון (82 מ')
9. טום בריידי (76 מ')
10. קווין דוראנט (75 מ')

הרשימה הורכבה על סמך הכנסות ממענקי זכייה בתחרויות, שכר ובונוסים, בנוסף לכספים מנותני חסות, השתתפות באירועים ציבוריים וזכויות יוצרים. כשתקופת המדידה היא מה-1 במאי 2020 ועד לאותו תאריך בשנה הנוכחית. מיסים, שכר סוכנים והכנסות מהשקעות אינם נכללים בחישוב הרווחים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי