אוזיל ממשיך במאבק נגד ישראל, יונתן כהן שיתף סרטון מרגש

יונתן כהן | לירון מולדובן

אחרי שעלה למשחק עם חולצה שעליה נכתב "שחררו את פלסטין", קשר פנרבחצ'ה העלה תמונה של ילד שולף כרטיס אדום לחייל צה"ל. כוכב מכבי תל אביב: "יהודים וערבים כאחד, בואו נחזיר את השלום בנינו"

(גודל טקסט)

מבצע "שומר חומות" בעיצומו והספורטאים ממשיכים להגיב להסלמה. מטחים כבדים שוגרו הבוקר (שישי) על ידי ארגון הטרור חמאס לעבר יישובי העוטף, אשקלון ואשדוד. מנגד, צה"ל ממשיך לתקוף ברצועה. במקביל, נמשכים והעימותים הקשים בערים המעורבות בתוך ישראל.

13:43: אביאל זגררי, קשר בית"ר ירושלים שהתגייס לאחרונה לצה"ל, העלה תמונה שלו מניח תפילין וכתב: "שולח מכאן חיבוק חם וחיזוק לתושבי הדרום, כולנו איתכם. לאחיי החיילים ששומרים על המדינה, גאה בכם ותמשיכו בעבודה הקודש שלכם. שנחזור לכדורגל ולימים רגועים יותר".

הפוסט של אביאל זרגרי
הפוסט של אביאל זרגרי | מסך, אינסטגרם

12:07: יונתן כהן ממכבי תל אביב, שהרבה להתבטא ברשתות מאז החלה ההסלמה, העלה וידאו של חייל צה"ל שנמצא בדרכו דרומה. "המלאכים השומרים שלנו! הגאווה שלנו! השם ישמור אתכם. יהודים וערבים כאחד, בואו נחזיר את השלום בנינו, לנצח נחיה ביחד. מתפלל לימים טובים יותר", כתב.

צפו בסרטון ששיתף יונתן כהן

11:32: אייל סגל, בעלי מכבי נתניה, פרסום פוסט נוקב: "היום יותר מתמיד אנו נדרשים להיות יותר חכמים ופחות צודקים, ולא לאפשר לקיצוניים מבית ומחוץ לתקוע טריז ביננו, כי בסופו של יום כולנו נמשיך לחיות בצוותא לנצח. רגע לפני כניסת השבת, חשוב לחזק את חיילי צה"ל הסדירים ואנשי המילואים, שברגעים אלו פועלים בכל הגזרות והחזיתות ומפעילים אמצעים שונים ומגוונים, על מנת לשמור על ביטחוננו וליצור כושר הרתעה משמעותי מפני אויבנו הרבים, והכל כדי שבעתיד יחשבו פעמים רבות, לפני פתיחת המערכה הבאה.

"חשוב לא פחות, לגבות ולסייע ובעיקר להישמע לשוטרי משטרת ישראל ומשמר הגבול, שבכוחותיהם הדלים, מתמודדים בימים האחרונים עם הפרות סדר, התפרעויות, פגיעות בנפש וברכוש, שמונהגות על ידי עבריינים שמנצלים סיטואציה מצד אחד ואנרכיסטים פורעי חוק מהצד האחר. הצלחת הצבא מול אויבנו מחוץ והחזרת הסדר והשגרה מבית, הם האתגר החשוב ביותר לכולנו, בואו יחדיו נעשה את המיטב והמרב שהשגרה תחזור למחוזותינו והשיח יחזור ל"עונת המלפפונים" הבאה עלינו לטובה".

11:05: מסוט אוזיל, שעלה למשחק הליגה של פנרבחצ'ה עם חולצה שעליה נכתב "שחררו את פלסטין", המשיך במאבק שלו ופרסם ברשתות החברתיות תמונה שיל ילדה קטן לובש את חולצתו ושולף כרטיס אדום ללוחם צה"ל. השחקן זכה לעשרות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות מחבקות.

אתמול, על רקע תמונה של הר הבית, אוזיל כתב ברשתות: "אני מקווה שהצום והתפילות שלנו לבורא יתקבלו לאחר החודש הקדוש הזה. אני מתפלל עבור כל אלו שלא יכולים לחגוג בשלום".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי