קנה את הקבוצה וצירף את בנו השוקל 126 ק"ג, שפתח בהרכב

בנו של בעלי זיבו קוג'ו | צילום מסך

איש עסקים בן 35, שרכש את זיבו קוג'ו מליגת המשנה, הורה למאמן לשלב ב-11 באופן קבוע את בנו, שלא שיחק כדורגל מקצועני לפני כן. לאחרונה הבעלים עצמו נכנס למשחק כמחליף עם החולצה מספר 10

(גודל טקסט)

התערבות של בעלי מועדונים בהחלטות מקצועיות בקבוצות שלהם היא נושא שגרם לא אחת לסערה בכדורגל הישראלי, אבל בעלי קבוצה אחת מהליגה השנייה בסין לקח את זה לרמה אחרת לגמרי. איש עסקים מקומי בשם הא שיהואה, שרכש לאחרונה את מועדון זיבו קוג'ו, אחראי לשניים מהאירועים הכי ביזאריים שנראו בעולם בכדורגל.

לקראת משחקה של זיבו קוג'ו ביום שישי האחרון, הבעלים "הנחית" על מאמן הקבוצה הוראה: לדאוג שבנו, הונגי הואנג, ייכלל תמיד בהרכב הפותח. יש לציין כי בנו של הבעלים לא בלט בזכות היכולות הטכניות שלו, אלא בשל מימדי גופו, שכן משקלו עומד על 126 ק"ג. הרכש הטרי לא ממש עזר לקבוצה, שמדורגת במקום האחרון בליגת המשנה הסינית אחרי חמישה מחזורים, עם מאזן של שני שערי זכות לעומת 10 שהובקעו לרשתה.

כבר לפני שבועיים שיהואה ייצר כותרת בגלל החלטה אחרת, שנויה במחלוקת לא פחות. הבעלים בן ה-35 נכנס בעצמו לשחק בקבוצה, כאשר עלה כמחליף עם הספרה מספר 10 על הגב. על אף שהייתה זו הופעת הבכורה של שיהואה בקריירה, על פי אתר "Transfermarkt", בשנים האחרונות הוא כבר היה רשום במספר קבוצות נוספות בליגות הנמוכות בסין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי