לאחר שנתיים ללא כדורגל: הפלופ הגדול של בית"ר חתם בקבוצה חדשה

סירושטיין ואיבה
סירושטיין ואיבה | דני מרון

ברונו איבה, ששותף רק במשחק אחד בבירה לפני ששוחרר, הצטרף לאף קיי טאראז הקזחית, אך לאור כושר המשחק הלקוי והתאוששות מפציעה כלל לא ברור מתי יערוך את הופעת הבכורה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תתפלאו לשמוע, אך ברונו איבה ששיחק רק פעם אחת בבית"ר ירושלים, במשחק בו הקבוצה מהבירה הובסה 5:1 לבני יהודה בטדי אי שם באוקטובר 2018, לא שותף מאז בשום משחק רשמי. הקשר הניגרי ששיחק בעבר גם בהפועל עכו, עזב לטובת דומז'אלה הסלובנית, אך שוחרר ממנה במהרה ולא מצא קבוצה במשך שנתיים.

הכל השתנה בשבוע האחרון לאחר שאף קיי טאראז מהליגה הקזחית הראשונה החליטה להמר על שירותיו של איבה בן ה-26, כאשר גם בתקשורת המקומית לא הבינו את פשר ההחתמה והוסיפו שלאור העובדה שהוא עדיין מתאושש מפציעה, כלל לא ברור מתי יערוך את הופעת הבכורה שלו.

איבה, יש לציין, היה שחקן מבטיח בצעדיו הראשונים. הקשר החל את דרכו במונטווידאו סיטי מאורוגוואי שנחשבת לסוג של קבוצת בת של מנצ'סטר סיטי ומשם עבר לסוד אמריקה. לאחר מכן החליט לשחק אצל הפועל עכו ובמדיה היה אחד השחקנים המצטיינים לצד בן אז'ובל וגבי קניקובסקי, אך מאז כאמור הקריירה שלו החלה להתדרדר ובשלוש העונות האחרונות ערך הופעה רשמית אחת.

שמואל שיימן, דוד קלטינס, ברונו איבה
שמואל שיימן, דוד קלטינס, ברונו איבה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי