בנזמה החמיץ פנדל במשחק החזרה, הולנד וגרמניה סיימו בתיקו

קארים בנזמה | FRANCK FIFE / AFP

חלוץ ריאל מדריד פספס הזדמנות גדולה לכבוש שער ראשון בנבחרת צרפת מאז 2015, אך אלופת העולם הסתדרה בלעדיו וניצחה 0:3 ווילס. האורנג' סיימה ב-2:2 מול סקוטלנד, 1:1 למנשאפט נגד דנמרק, אנגליה גברה על אוסטריה

(גודל טקסט)

רגע לפני משחקי היורו, הנבחרת הגדולות עושות ניסוי כלים נוסף. הערב (רביעי) ייצאו לדרך מספר משחקים נוספים כשבמוקד משחק החזרה של קארים בנזמה לנבחרת צרפת. החלוץ אמנם לא כבש, אך נבחרתו השיגה 0:3 חלק על ווילס. בנוסף לכך הולנד וגרמניה מעדו עם 2:2 על סקוטלנד ו-1:1 על דמנרק בהתאמה. אנגליה השיגה 0:1 על אוסטריה.

 צרפת – ווילס 0:3

ניצחון חלק של אלופת העולם באליאנץ ריביירה. קארים בנזמה פתח בהרכב וקיבל הזדמנות אדירה לכבוש שער ראשון בנבחרת מאז 2015 לאחר שסחט פנדל וניגש לנקודה הלבנה, אך לצערו דני וורד עצר את כדור העונשין בדקה ה-27. קיליאן אמבפה תיקן את ההחמצה של חברו החדש לנבחרת וכבש בדקה ה-35 ובהמשך בישל לאנטואן גריזמן בתחילת המחצית השנייה (48). עוסמאן דמבלה סגר את המשחק בדקה ה-78.

קארים בנזמה, קיליאן אמבפה | Baptiste Fernandez/Icon Sport via Getty Images

הולנד – סקוטלנד 2:2

נבחרת האורנג' שישחקו בטורניר גדול ראשון מאז 2014, הציגו יכולת מעט מדאיגה מול סקוטלנד. ג'ק הנדרי כבש ראשון לזכות הסקוטים בדקה ה-11, ממפיס דפאי איזן אחרי שמונה דקות, אך חברו של אופיר מרציאנו מהיברניאן, קווין ניסבט החזיר את היתרון לאורחת. דפאי בסופו של דבר הציל את הולנד ממבוכה עם שער בדקה ה-88.

ממפיס דפאי | Eric Verhoeven/Soccrates/Getty Images

גרמניה – דנמרק 1:1 (צפו בתקציר)

גם המאנשפט לא הצליחו לגבור על יריבתה באצטדיון הטיבולי נוי שבאוסטריה, למרות שער היתרון של פלוריאן נויהאוס 48, אך מי שחילץ שוויון היה דווקא שחקן ההתקפה של לייפציג יוסוף פולסן שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-71 לאחר בישול של כריסטיאן אריקסן.

גם תומאס מולר חזר ללבוש את מדי נבחרתו | Alexander Hassenstein/Getty Images

אנגליה – אוסטריה 0:1 (צפו בתקציר)

שחקניו של גארת' סאות'גייט ניסו להרשים את מאמנם לקראת טורניר הגמר של היורו, והצליחו להשיג ניצחון קל על אוסטריה באצטדיון ריברסייד הודות לשער של בכורה של בוקאיו סאקה בדק ה-57.

בוקאיו סאקה | The FA/The FA via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי