Sport1 Banner

יש גמר: פורטוגל תפגוש את גרמניה ביורו הצעירות

אליפות אירופה עד גיל 21: שער עצמי של חורחה קואנקה הדיח את ספרד, האלופה המכהנת, והעניק לסלסאו את הכרטיס לגמר. לאחר מכן, צמד מהיר של וירץ העלה את נבחרתו לגמר על חשבון הולנד

(גודל טקסט)

אליפות אירופה עד גיל 21 הגיעה לשלבי הסיום שלה, כאשר הערב (חמישי) נקבע משחק הגמר. תחילה, האלופה המכהנת ספרד הפסידה 1:0 לפורטוגל בחצי הגמר הראשון ותאבד בקרוב את הכתר שלה. מיד לאחר מכן, גרמניה גברה 1:2 על הולנד וקטפה את הכרטיס השני לגמר.

ספרד – פורטוגל 1:0

כאמור, האלופה בחוץ. במשחק שנערך הערב במאריבור, ה"לה רוחיטה" הפסידה לשכנה מפורטוגל וסיימה את דרכה בטורניר. נבחרות ספרד ואיטליה זכו כל אחת חמש פעמים ביורו הצעירות וספרד למעשה הייתה רחוקה 180 דקות מהגנה על תוארה והתבססות לבדה כנבחרת עם הכי הרבה זכיות בהיסטוריה, אך לצערה היא בחוץ בעקבות שער עצמי שכבש חורחה קואנקה בדקה ה-80, בלם ויאריאל, בעברו בברצלונה והעונה מושאל לאלמריה.

אם פורטוגל תזכה בגמר, זו תהיה הפעם הראשונה בתולדותיה – בדיוק כפי שעשתה פורטוגל הבוגרת ב-2016, תואר עליו תנסה לשמור ביורו 2020 שייצא לדרך בעוד שמונה ימים. בין השחקנים הבולטים בספרד הצעירה ניתן לראות את אוסקר מינגסה, ברהים דיאס ובריאן חיל ואילו בין השחקנים הבולטים של הסלסאו ישנם דיוגו דאלוט, ג'דסון פרננדס ושחקני ההתקפה ויטיניה ורפאל לאאו.

שחקני פורטוגל חוגגים | JURE MAKOVEC/AFP via Getty Images

צפו בתקציר: הולנד – גרמניה 2:1

בשתי מילים – פלוריאן וירץ. הכוכב בן ה-18, אולי השחקן הכישרוני ביותר בדור הצעיר של גרמניה, שוב הראה כמו יכולות יש לו ברגליים כאשר כמעט לבדו העלה את הנבחרת שלו למשחק הגמר. למעשה, בתוך פחות מ-30 שניות של משחק, וירץ כבר זעזע את הרשת של האורנג'. ההולנדים כנראה היו המומים, כי בדקה השמינית הם הוציאו כדור שני מהרשת שלהם, כשהפעם זה שוב היה וירץ עם שערו השלישי באליפות. עד הסיום הצליחה הולנד לצמק את התוצאה בזכות שער של פר סחורס מאייאקס, אך לא מעבר.

פלוריאן וירץ חוגג עם שחקני גרמניה | ATTILA KISBENEDEK/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: פלוריאן וירץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי