רכש חדש לאסטון וילה, יובנטוס סימנה מחליף לרונאלדו

אמיליאנו בואנדיה | George Wood/Getty Images

בואנדיה, שהיה מבוקש בארסנל, חתם בשורות האנגלים עד 2026. באיטליה דווח כי ז'סוס ברשימות של הגברת הזקנה. וגם: מוריניו רוצה להתאחד עם לוריס, שכרו של ווינאלדום בפ.ס.ז' וקשר גרמני מועמד לאתלטיקו

(גודל טקסט)

רשמי

* אסטון וילה הכריזה על רכישתו של הקשר הארגנטינאי אמיליאנו בואנדיה, שהיה מבוקש גם בארסנל. בואנדיה בן ה-24 חתם בקבוצה מברמינגהאם עד 2026 לאחר החזרה לפרמיירליג עם נוריץ', שתקבל עבורו 34 מיליון יורו + בונוסים.

* ספרטה פראג השלימה את רכישתו של הבלם הסלובקי דויד האנקו, שכבר שיחק אצלה בשנתיים האחרונות כמושאל מפיורנטינה. הצ'כים שילמו 2.5 מיליון יורו תמורת האנקו, שבעונה החולפת כבש חמישה שערים ובישל שניים נוספים במסגרת הליגה.

* העולה הטרייה לפרמיירליג, ברנטפורד, מכרה את המגן הימני הנריק דלסגארד למידטיילנד הדנית בסכום של 2 מיליון יורו.

שמועות

* אחרי שברצלונה סירבה להעלות את הצעתה עליו, פריז סן ז'רמן פועלת להשלמת החתמתו של ג'ורג'יניו ווינאלדום, שכבר סיכם את תנאיו במועדון מעיר האורות עד 2024. הצרפתים הציעו להולנדי שכר הגבוה יותר מפי שניים מזה שהוצע לו בקטלוניה, כאשר ב"ל'אקיפ" הוסיפו כי המשכורת תהיה גבוהה יותר מה-5.5 מיליון יורו לעונה שווינאלדום הרוויח בליברפול.

* עוד בפ.ס.ז', העיתונאי פבריציו רומאנו דיווח כי סגנית אלופת צרפת עדיין במו"מ עם אינטר במטרה לצרף את אשרף חכימי, כשגם ג'יאנלואיג'י דונארומה, שמועמד לפריזאים, יחליט בנוגע לעתידו בקרוב.

* ז'וזה מוריניו מחפש שוער לרומא ועל פי ה"סאן", אחד המועמדים הוא הוגו לוריס, שאותו "המיוחד" מכיר היטב אחרי שאימן אותו בטוטנהאם. גם שוער וולבס רוי פטריסיו, המיוצג על ידי ז'ורז'ה מנדש שמשמש גם כסוכנו של מוריניו, הוזכר כמועמד לג'אלורוסי.

* בגרמניה טענו כי אתלטיקו מדריד במגעים עם בורוסיה מנשנגלדבאך בנוגע לקשר יונאס הופמן, שמבוקש גם בלסטר, טוטנהאם וצ'לסי. קבוצתו הנוכחית מבקשת כ-40 מיליון יורו תמורתו.

* בצל עזיבתו המסתמנת של כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס מחפשת חיזוק לחוליית ההתקפה וב"גאזטה דלו ספורט" צוין כי שמו של גבריאל ז'סוס נמצא ברשימות של הגברת הזקנה, לצד חלוץ פיורנטינה דושאן ולאהוביץ'.

* קשרה של וולבס, רובן נבס הפורטוגלי, נמצא על הכוונת של ארסנל שמאמינה כי תוכל לסגור עסקה בסכום שינוע סביב 34 מיליון ליש"ט. בכל מקרה, המטרה העיקרית של ה"תותחנים" היא להפוך את מרטין אודגור לשחקנם באופן רשמי, אחרי שהנורבגי שיחק בקבוצה כמושאל בעונה האחרונה.

* עוד שחקן שאסטון וילה רצתה לצרף הוא ג'יימס וורד-פראוס, אולם סאות'המפטון קבעה כי הקשר בן ה-26 לא עומד למכירה, כך לפי ה"דיילי מייל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי