טוטנהאם לסיטי: לא מוכנים לטרייד על קיין. תחנה חדשה להאמשיק

הארי קיין | Laurence Griffiths/Getty Images

העברות: התרנגולים הבהירו לאלופת אנגליה שלא יסכימו לקבל את ז'סוס וסטרלינג, אלא רק כסף. הסלובקי חתם בטרבזונספור, מילאן רוצה לצרף את זייך, ריאל הציעה חוזה חדש לשחקן בכיר וממתינה לתשובה

(גודל טקסט)

רשמי

* אנטה בודימיר נרכש על ידי אוסאסונה תמורת שמונה מיליון יורו. החלוץ הרומני הושאל בעונה הקודמת ממאיורקה לקבוצה, כבש 11 שערים בליגה הספרדית הבכירה וכעת הפך לשחקן אוסאסונה באופן קבוע.

* טרבזונספור ביצעה רכש משמעותי כשצירפה את מארק האמשיק. בטורקיה מדווח כי שחקן נבחרת סלובקיה חתם לשנתיים, והוא מגיע לקבוצה אחרי ארבעה חודשים בלבד בגטבורג השבדית. הקשר בן ה-33, מהשחקנים הגדולים בתולדות נאפולי, רשם 409 הופעות בסרייה א' ו-126 משחקים במדי נבחרתו. הוא נמצא כרגע עם נבחרתו שמתכוננת ליורו. הוא ירוויח את השכר הגבוה בקבוצה – שלושה מיליון יורו לעונה ויצטרף לקבוצה לאחר שייהנה מחופשה קצרה בתום הטורניר.

מארק האמשיק
מארק האמשיק | Stephen McCarthy/Sportsfile via Getty Images

שמועות

* על פי דיווח באנגליה, טוטנהאם הבהירה למנצ'סטר סיטי: לא מוכנים לקבל שחקנים תמורת הארי קיין. כידוע, אלופת אנגליה רצתה להציע בתמורה לכוכב את ראחים סטרלינג וגבריאל ז'סוס, אך התרנגולים, ככל הנראה כדי למנוע מקבוצות אחרות להתקרב, הבהירו שלא יתפשרו על פחות מ-150 מיליון ליש"ט.

* באיטליה מדווח כי מילאן, אתלטיקו מדריד ודורטמונד נמצאות במרדף אחרי ג'ונתן איקונה, קשרה ההתקפי של ליל, שעזר לה לזכות באליפות היסטורית. הצהובים-שחורים נמצאים בעמדה הטובה ביותר להחתים את השחקן, שעלותו מוערכת ב-30 מיליון יורו.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1052029

* רכש גדול למילאן? לפי "גאזטה דלה ספורט" ו"סקיי ספורט איטליה", הרוסונרי רוצים לצרף את חכים זייך, קשרה של צ'לסי שלא השתלב היטב. סטפנו פיולי מעריך מאוד את היכולת שלו ולפי הדיווחים הבלוז פתוחים להקשיב להצעות עבור קשר הכנף ממרוקו. היחסים בין המועדונים טובים שכן גם אוליבייה ז'ירו על הכוונת ומילאן צפויה להשלים את רכישתו של פיקאיו טומורי שהיה מושאל בחצי העונה האחרונה.

* בספרד דווח הן ב"מארקה" והן ב"אס" כי ריאל מדריד הגישה לרפאל וראן הצעה להארכת חוזה והוא טרם השיב. הבלם הצרפתי בן ה-28 חתום עד ל-2022 ובמועדון לחוצים לגבי עתידו. וראן מרוויח 5.5 מיליון יורו לעונה על פי הערכות וביקש שדרוג ניכר.

רפאל וראן | Indira/DAX Images/NurPhoto via Getty Images

* המחליף של ממפיס דפאי? בתקשורת הצרפתית נטען כי ליון מעוניינת לצרף את ז'רמי בוגה, כוכבה של ססואולו. פטר בוס, אקס מכבי תל אביב, שמונה לאחרונה למאמן ליון, מעוניין בחלוץ/שחקן הכנף בן ה-24, שלא הצליח לספק מספרים מרשימים יותר מדי בעונה החולפת וסיים עם ארבעה כיבושים.

* ב"טוטוספורט" מדווח כי אינטר החליטה ללכת על מגנה השמאלי של צ'לסי ונבחרת איטליה, אמרסון פלמיירי, והוא השחקן המועדף עליה מבין שאר המועמדים – פיליפ קוסטיץ' מפרנקפורט וניקולס טאגליאפיקו מאייאקס.

* כידוע, רומא של ז'וזה מוריניו מחפשת שוער, והשם החם הוא של האיש שעומד בין הקורות של וולבס ונבחרת פורטוגל – רוי פטריסיו. הזאבים הציבו לו תג מחיר של 12 מיליון יורו וכבר סימנו מחליף – חוסה סה מאולימפיאקוס.

* עוד ברומא: גרניט ג'אקה "קרוב" לסגור במועדון, כך על פי הדיווחים באירופה. הקשר השווייצרי יעזוב את ארסנל הקיץ, ובאנגליה נכתב כי ז'וזה מוריניו מאוד מעריך את יכולותיו של השחקן.

ז'רמי בוגה | Emilio Andreoli/Getty Images

* איפה ישחק הקאן צ'להאנולו בעונה הבאה? כוכב נבחרת טורקיה מסיים את חוזהו במילאן בסוף החודש, ואחרי שבחודשים האחרונים הוזכר כמועמד ליובנטוס, הרוסונרי עושים הכל כדי להשאירו והציעו לו חוזה לפיו ירוויח ארבעה מיליון יורו בעונה. כמו כן, ארסנל שמה את עינה על השחקן במידה שלא תצליח להחתים את מרטין אודגור.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי