סטרלינג יקבל הצעה לחוזה חדש בסיטי, דומפריס בדרך לאינטר?

ראחים סטרלינג חוגג | Matthew Ashton - AMA/Getty Images

לפי "טלגרף", הקשר שהיה נראה בדרך החוצה - ייפגש עם ההנהלה לאחר היורו. מגן פ.ס.וו עשוי להחליף את חכימי, לסטר צפויה לצרף את סומארה המצוין מליל בתמורה ל-23 מיליון ליש"ט. וגם: התקדמות בין באיירן וגורצקה

(גודל טקסט)

רשמי:

* טורינו הודיעה חגיגית כי חוזהו של השוער ואניה מילינקוביץ'-סאביץ' הוארך עד 2024. השוער בן ה-24 רשם שמונה הופעות אשתקד בכל המסגרות.

שמועות:

* גיבור הניצחון של הולנד 2:3 על אוקראינה וחברו לקבוצה של ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן, המגן דנזל דומפריס, מבוקש באינטר במקום אשרף חכימי שיעבור ככל הנראה לפ.ס.ז' או לצ'לסי. פס.וו דורשת עבורו 20 מיליון יורו.

דנזל דומפריס | Olaf Kraak – Pool/Getty Images

* לפי "טלגרף", ראחים סטרלינג, שדווח שעשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי – דווקא יקבל הצעה לחוזה חדש לאחר יורו 2020. הקשר שכבש את שער הניצחון של אנגליה נגד קרואטיה לא הרשים בעונה האחרונה ואיבד את מקומו בהרכב אך ייתכן שפפ גווארדיולה חשב על העניין בשנית.

* מונצ'י, המנהל הספורטיבי של סביליה, נשאל על הסיכוי שסרחיו ראמוס יחזור לקבוצה מאנדלוסיה בה החל את הקריירה. "הוא שחקן ריאל מדריד, אני חושב שהוא נמצא בשיחות עם המועדון כדי להמשיך שם, זה הדבר היחיד שאני יכול לומר".

* שיחות מתקדמות בין באיירן מינכן ללאון גורצקה על הארכת חוזהו של הגרמנים. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו העניין ייסגר רשמית בקרוב. הקשר בן ה-26 הגיע בקיץ 2018 אז חתם לארבע שנים. הוא הפך לאחד השחקנים החשובים ביותר בשורות הבווארים. קורנטין טוליסו יעזוב את המועדון, ייתכן שליובנטוס.

* ז'וזה מוריניו רוצה חלוץ שיוכל לכבוש 30 שערים בעונה ולפי "קוריירה דלו ספורט" ישנם ארבעה מועמדים. הפורטוגלי לא יסתפק בהשארתו של אדין דז'קו. אנדראה בלוטי סמיים את חוהו בטורינו בקיץ הבא ורומא כבר הגישה שתי הצעות. גם אלכסנדר איסק שבלט בריאל סוסיאדד על הכוונת וכן סרדאר אזמון מזניט סנט פטרקסבורג וגם פאטסון דאקה הזמבי בן ה-22 שרשם 34 שערים אשתקד במדי זלצבורג.

לאון גורצקה
לאון גורצקה | BERNADETT SZABO / Contributor

* אתלטיקו מדריד מגבשת תוכנית ב' למקרה שלא תצליח להחתים את רודריגו דה פול – המועמד להצטרף הוא הקאן צ'להאנולו, הקשר הטורקי בן ה-27 שסיים את חוזהו במילאן. לפי "מארקה" הספרדים גיששו כבר שלוש פעמים לגבי הקשר שבלט ברוסונרי בעונה האחרונה, אולם הקולצ'ונרוס מאמינים שעסקת דה פול תיסגר.

* ברצלונה לוחצת על ברנרדו סילבה להצטרף ובפורטוגל במקביל נטען כי הוא רוצה לעזוב את מנצ'סטר סיטי. לפי האנגלים, סיטי תשחרר אותו רק תמורת סכום גבוה שיאפשר לה לרכוש את ג'ק גריליש מאסטון וילה.

* בובקארי סומארה מתקרב בצעדי ענק ללסטר והעברתו עשויה להיסגר כבר השבוע לפי "דיילי מייל". השועלים בטוחים כי יש להם הסכם עם הקשר וכן עם אלופת צרפת והסכום צפוי להיות כ-23 מיליון ליש"ט. לסטר עקבה אחרי הקשר בעונה שעברה ולסומוארה שהצטיין נותרה רק שנה אחת בחוזה.

* אטאלנטה רוצה לחזק את ההגנה ולפי "calcio Mercato" מעוניינת לצרף את מריח דמירל, הבלם התורכי שצפוי לעזוב את יובנטוס. דמירל רשם 24 הופעות במדי הגברת הזקנה בעונה שעברה.

* פיורנטינה בעקבות ג'נגיז אונדר. הקשר הטורקי המוכשר (23) לא מצא את עצמו בלסטר בעונה שעברה כשרשם 19 הופעות בלבד. המאמן ג'נארו גאטוסו מעוניין לצרף את הקשר שבלט בזמנו במדי רומא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי