גאטוסו עשוי לעזוב את פיורנטינה אחרי שבועיים, מדיסון לצ'לסי?

ג'נארו גאטוסו | Valerio Pennicino/Getty Images

פפ רוצה לצרף סיטי את אויארסבאל במקרה שברנרדו סילבה או סטרלינג יעזבו, מה שצפוי לקרות. וגם: בשל מחלוקות בסוגיית הרכש, המאמן שוקל להתפטר מבלי שהעביר אימון. קשר לסטר מבוקש, רפא בניטס חוזר לפרמיירליג

(גודל טקסט)

רשמי

* ווטפורד, ששבה הקיץ לליגה הבכירה באנגליה אחרי עונת היעדרות אחת, החתימה את מגן טוטנהאם, דני רוז. האנגלי, שמשחק בעמדת המגן השמאלי, השתייך לתרנגולים מאז 2007, אך הוא לא שותף כלל במשחקי הקבוצה בעונה החולפת. השחקן בן ה-30 חתם לשנתיים ויגיע לקדנציה שנייה אצל ה"צרעות", 12 שנים אחרי שבילה שם בהשאלה.

* המחזיקה הטרייה של הליגה האירופית, ויאריאל, מתחזקת לקראת הקמפיין שמצפה לה בליגת האלופות. אייסה מאנדי מצטרף לצוללת הצהובה אחרי שחתם על חוזה לארבע עונות. הבלם האלג'יראי שיחק בחמש העונות האחרונות בבטיס, וכעת הוא מגיע לתחנה השנייה שלו בליגה הספרדית אחרי שסיים את חוזהו אצל הוורדיבלנקוס.

* ג'ובאני דוס סנטוס, פעם כישרון צעיר ומבטיח בברצלונה שיועד לגדולות, כבר בן 32 וקבוצתו הנוכחית, קלאב אמריקה המקסיקנית, הודיעה כי הוא עוזב לאחר שנתיים.

* ריק ואן דרונגלן, בלם נבחרת הולנד הצעירה, אשר היה פצוע לאורך רוב העונה האחרונה, "עולה כיתה" ונמכר מהמבורג מהליגה השנייה בגרמניה לאוניון ברלין מהבונדסליגה.

שמועות

* באיטליה מדווחים כי מאמנה החדש של פיורנטינה, ג'נארו גאטוסו, עשוי לעזוב את המועדון מפירנצה עוד לפני שהעביר אימון אחד. הסיבה לכך היא מחלוקות בנושא העברות. ככל הנראה נקבל התפתחויות בנושא בימים הקרובים.

* ממפיס דפאי יהיה בקרוב מאוד שחקן ברצלונה, כך מדווח ב"ספורט" הקטלוני. החלוץ שסיים את חוזהו בליון ונמצא בימים אלו כמובן עם נבחרת הולנד ביורו 2020, הביע את אישורו הסופי לחתום לאחר תיקונים קלים של סוכניו ועורכי דינו.

* מיקל אויארסבאל, כוכבה של ריאל סוסיאדד, נמצא על הרדאר של מנצ'סטר סיטי במקרה שראחים סטרלינג או ברנרדו סילבה יעזבו – כך מדווח ב"יורוספורט". שחקן הכנף הנהדר בן ה-24 של נבחרת ספרד סיפק בעונה האחרונה 11 שערים ו-8 בישולים בליגה, וזו הייתה העונה הרביעית ברציפות בה כבש מספר דו ספרתי של שערים. כמו כן, דווח כי אויארסבאל היה חזק בתמונה של פפ גווארדיולה גם בעונה הקודמת, אך בסופו של דבר המאמן בחר ללכת על פראן טורס.

* כלל הדיווחים מיישרים קו – ארסנל רוצה לצרף את ג'יימס מדיסון, קשרה ההתקפי המוכשר של לסטר סיטי. המכשול – דמי ההעברה הגבוהים אותם דורשים השועלים עבור השחקן בן ה-24. כמו כן, צוין שגם צ'לסי מעוניינת במדיסון במקרה של שחכים זייך יעזוב את הבלוז.

* שחקן נוסף שארסנל רוצה לצרף הוא בלם בלם ברייטון ונבחרת אנגליה בן ווייט, שעל פי "סקיי ספורט" הוצעו עבורו 40 מיליון ליש"ט, אך השחפים סירבו להצעה.

מיקל אויארסבאל | Alex Caparros/Getty Images

* רומא הגישה הצעה של 15 מיליון יורו לארסנל עבור גרניט ג'אקה, כך מדווח ב-BBC. התותחנים מעוניינים למכור את הקשר האחורי השווייצרי, אך דורשים סכום גבוה יותר וסירבו להצעת הג'אלורוסי וז'וזה מוריניו.

* המאמן רפא בניטס צפוי לחזור לפרמיירליג. אחרי שדייויד מויס בחר להאריך את חוזהו בווסטהאם, הספרדי אמור לשוב לאנגליה ולהחליף את קרלו אנצ'לוטי באברטון, אחרי שהאחרון עזב לריאל מדריד.

* בדרך לקאמבק מרגש? אסטון וילה רוצה להחזיר לשורותיה את אשלי יאנג, ששיחק אצלה מינואר 2007 ועד לסיום עונת 2010/11, אז נמכר למנצ'סטר יונייטד. בתקופתו של יאנג בן ה-35 בווילה הוא עוד היה שחקן כנף קלאסי, אך בשנים האחרונות הוא משחק כמגן כידוע, ובעונה החולפת זכה עם אינטר באליפות איטליה.

* קשרה ההתקפי הצעיר של ריאל מדריד, טאקה קובו המוכשר, עשוי לעבור השאלה למאיורקה, אצלה שיחק כמושאל בעונת 2019/20 ונשר איתה מהליגה הראשונה לליגה השנייה בספרד. כעת, מאיורקה שבה לליגה הבכירה ורוצה להחזיר אליה את היפני, שהושאל בעונה הקודמת לוויאריאל וחטאפה.

אשלי יאנג | Jamie McDonald/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי