מוריניו שוחח עם סרחיו ראמוס, סיטי תשבור את שיא ההעברות?

ג'ק גריליש | Laurence Griffiths/Getty Images

מאמן רומא שוקל לצרף את הבלם, בריאל סימנו את קונדה כיורשו. אנצ'לוטי בנוסף עשוי לרכוש את חלוץ אברטון. וגם: פפ חושק בגריליש, פוגבה מסרב להאריך חוזה, דויד לואיז בדרך ליעד חדש וחאבי מרטינס חתם בקבוצה חדשה

(גודל טקסט)

המחזור השלישי והאחרון של שלב הבתים ביורו 2020 ייצא הערב (ראשון) לדרך, אלופת ישראל מכבי חיפה החלה היום רשמית את עונת 2021/22 עם אימון הפתיחה וגם עסקאות ושמועות לקראת העונה הבאה הוכות וצוברות תאוצה. לפניכם כל השמועות וההעברות שכדאי לכם לדעת עליהן.

רשמי

* יעד חדש לחאבי מרטינס. הבלם/קשר אחורי הספרדי עזב את באיירן מינכן הקיץ אחרי תשע עונות, סיים את חוזהו, ובגיל 32 כבר חושב על החוזים האחרונים בקריירה. הוא הצטרף לקטאר ספורטס קלאב, מהליגה הקטארית כמובן.

* בשורה טובה לישראליות? נראה שדרכו של מאוויס צ'יבוטה בלודוגורץ קרובה לסיום. אלופת בולגריה מימשה אופציה בחוזה ורכשה את שחקן הכנף הבולגרי קיריל דספודוב, שהושאל אליה העונה מקליארי האיטלקית וכעת שולמו עבורו כ-2 מיליון יורו. הקיץ צירפה לודוגורץ באותה עמדה גם את דורין רוטאריו הרומני שהגיע בהעברה חופשית מאסטנה.

שמועות

* האם סרחיו ראמוס יתאחד עם ז'וזה מוריניו? באיטליה פורסם היום כי "המיוחד" שוחח עם הבלם על האפשרות שיצטרף לרומא וכעת שוקל את האפשרות להגיש הצעה רשמית. בשביל לצרף את סרחיו ראמוס לרומא, ברור שהבלם יצטרך להתפשר בדרישותיו – לפי הפרסומים, הוא מבקש כ-20 מיליון יורו מענק חתימה ושכר שנתי של כ-12 מיליון יורו לשנה בחוזה לשנתיים.

* כמעט שלושה שבועות אחרי שקרלו אנצ'לוטי חזר לקדנציה נוספת כמאמן ריאל מדריד, מתחילות השמועות על שחקני רכש אפשריים. כעת נטען כי האיטלקי מאוד רוצה לצרף את החלוץ דומיניק קאלברט לואין, אותו הוא אימן העונה באברטון והחלוץ השיב עם עונת שיא בקריירה כשכבש 16 שערים ב-33 מחזורי פרמיירליג. חלוץ נבחרת אנגליה עשוי לעלות כ-50 מיליון ליש"ט.

דומיניק קאלברט לואין | Clive Brunskill/Getty Images

* בזמן שבתקשורת הבריטית מדווחים על רצונו של אנצ'לוטי לצרף את קאלברט לואין, בצרפת נכתב שריאל מדריד מכינה הצעה בגובה 160 מיליון יורו כדי לרכוש את קיליאן אמבפה מפריז סן ז'רמן. בצרפת נכתב כי הבלאנקוס ייפרדו הקיץ ממספר שחקנים מרכזיים כמו סרחיו ראמוס, שכבר עזב, וייתכן שגם מרסלו, איסקו, גארת' בייל, רפאל וראן ולוקה יוביץ' וכך יתפנה בתקציב נתח משמעותי שיאפשר את רכישת הצרפתי.

* עדיין בריאל מדריד: ב"מארקה" מדווחים כי במועדון רוצים לצרף את ז'ול קונדה מסביליה ולהפוך אותו ליורש של סרחיו ראמוס. הבלאנקוס מתכננים להגיש הצעה על הבלם הצרפתי בן ה-22, אך לא מתכוונים לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 80 מיליון יורו.

* פול פוגבה מסרב להאריך את חוזהו ומנצ'סטר יונייטד שוקלת כיצד לפעול הקיץ. בשנה שעברה יונייטד מימשה אופציה קיימת בחוזהו של הצרפתי כדי להאריך את ההתקשרות, אולם בקיץ 2022 הוא יוכל לעזוב ללא תמורה ויונייטד אפילו לא תזכה להחזיר חלק מהסכום שהשקיעה ברכישתו בזמנו, כ-90 מיליון ליש"ט. לפי הדיווחים, יובנטוס ופריז סן ז'רמן יפעלו לצירוף הקשר אם יגיע בהעברה חופשית. באיטליה דווח כי השדים האדומים הודיעו ליובה כי תג המחיר של פוגבה עומד על 80 מיליון יורו.

ז'ול קונדה חוגג | Fran Santiago/Getty Images

* מילאן נמצאת בחיפושים אחר חיזוק לעמדת החלוץ, כאשר שני השחקנים הנקשרים אליה כעת הם רומן ירמצ'וק ואדין דז'קו. על פי דיווחים בבלגיה, גנט דורשת עבור החלוץ האוקראיני 25 מיליון יורו, בעוד הרוסונרי פנו כדי להביא אותו בהשאלה עם אופציית רכישה עבור 15-20 מיליון יורו. לעומת זאת, לחלוץ הבוסני יש אופצייה להשתחרר מחוזהו ברומא, ובכך הוא יוכל להגיע בהעברה חופשית למילאן, כאשר גם יובנטוס מגלה עניין. הרוסונרי יפנו לדז'קו במקרה שצ'לסי לא תהיה מוכנה לשחרר בחינם את אוליבייה ז'ירו.

* נשארים במילאן, ובקשר הקאן צ'להאנולו שמסיים חוזה בסוף החודש. קבוצתו של הטורקי הציבה את ה-30 ביוני, היום בו מסתיים החוזה, כדדליין. המילאנזים הציעו לקשר חוזה, והם לא יהיו מוכנים לחכות מעבר לתאריך שצוין.

הקאן צ'להאנולו | Pier Marco Tacca/Anadolu Agency via Getty Images

* מי יאמן את טוטנהאם? אחרי שהמו"מ עם פאולו פונסקה נפל ברגע האחרון ומועמדות ג'נארו גאטוסו ירדה גם בשל לחץ האוהדים, לתמונה כעת חוזר הפורטוגלי נונו אספיריטו סנטו, שהדריך את וולבס בשנים האחרונות והקיץ היה על סף חתימה בקריסטל פאלאס, אולם בסופו של דבר לא חתם. המנהל המקצועי החדש של התרנגולים, האיטלקי פביו פראטיצ'י שהגיע מיובנטוס, מעדיף את סנטו, שהקיץ גם ניהל מו"מ עם אברטון.

* "מנצ'סטר סיטי מוכנה לשבור את שיא ההעברות בפרמיירליג בשביל לצרף את ג'ק גריליש", נכתב ב'מירור'. הקשר בן ה-25 של אסטון וילה ונבחרת אנגליה הציג יכולת אדירה בעונה הקודמת ופפ גווארדיולה מאמין שהוא מתאים מאוד למכונה שלו.

* דויד לואיז צפוי לעזוב את ארסנל הקיץ, ומארסיי של חורחה סמפאולי מעוניינת לצרפו. פלמנגו ובנפיקה גם הגישו הצעות לבלם הברזילאי, כך פי הדיווחים, אך הוא יעדיף להצטרף לקבוצה הצרפתית.

* אחרי שעייסא מנדי עזב את בטיס לוויאריאל, האנדלוסים מחפשים בלם חדש וסימנו יעד מועדף – פביאן בלבואנה, שמסיים את חוזהו בווסטהאם. אם בטיס לא תצליח לשים את ידה על הפרגוואי, לואיז פליפה מלאציו מועמד גם הוא.

דויד לואיז | Nick Potts – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי