נדחתה הצעת ענק של סיטי על קיין, כוכב מילאן אישר מעבר לאינטר

הארי קיין | Richard Heathcote/Getty Images

אלופת אנגליה הציעה לטוטנהאם 100 מיליון פאונד בנוסף למספר שחקנים שיגיעו ללונדון בתמורה לחלוץ, אך טוטנהאם סירבה לעסקה. צ'להאנולו מתקרב למעבר עירוני דרמטי, לסטר בדרך לרכש משמעותי. ומה לגבי סרחיו ראמוס?

(גודל טקסט)

רשמי

* העולה החדשה לפרמיירליג, ווטפורד, החתימה את שחקן ההתקפה הניגרי עמנואל דניס, שהעונה הושאל מקלן הגרמנית לקלאב ברוז' הבלגית. לפי הדיווחים, הוא נרכש תמורת כארבעה מיליון יורו.

שמועות

*טוטנהאם סירבה להצעת ענק של מנצ'סטר סיטי על הארי קיין, כך דיווח פבריציו רומאנו. הסיטיזנס הציעו 100 מיליון פאונד בנוסף למספר שחקנים שיעברו בעסקת חליפין ללונדון עבור החלוץ האנגלי, אך התרנגולים בראשם דניאל לוי סירבו לכך. כזכור, קיין כבר הכריז על רצונו לעזוב את טוטנהאם ולמצוא לעצמו בית אחר, אך נדמה שהודעה רשמית בנושא תצא רק לאחר היורו שנערך בימים אלה ובו קיין לוקח חלק עם נבחרת שלושת האריות.

* לפי "מירור", העונה הנפלאה של אנגולו קאנטה שנבחר ל-MVP בגמר ליגת האלופות, לא נעלמה מעיני אף אחד. צ'לסי רוצה להאריך את חוזהו של הקשר שחתום עד 2023 ולשדרג את שכרו. נטען כי בסיום היורו ייתנהל משא ומתן בין הצדדים. עד היום קאנטה רשם 218 משחקים בבלוז וזכה עם הקבוצה באליפות, בליגת האלופות ובליגה האירופית וכן בגביע האנגלי.

אנגולו קאנטה, פיל פודן | MICHAEL STEELE/POOL/AFP via Getty Images

*מה יהיה היעד הבא של סרחיו ראמוס? לפי דיווח ב"אס" הספרדי, ישנו סיכוי לא רע בכלל שהבלם ישחק בפריז סן ז'רמן בעונה הבאה. לראמוס יש גם הצעות מצמד המנצ'סטריות, אבל הנטייה היא לעבור לסגנית אלופת צרפת משתי סיבות: הראשונה, כלכלית, כאשר בפארק דה פראנס מציעים לו חוזה גבוה יותר מבאנגליה, והשנייה לא מקצועית אלא קשורה לפריז עצמה, שיותר מושכת את הספרדי כמקום מגורים וכעיר בילוי.

*לסטר קרובה להחתמה משמעותית. לפי ציוץ של פבריציו רומאנו, פאטסון דאקה יצטרף השבוע לשועלים בחוזה ארוך טווח עד 2026, כשסכום ההעברה אותו לסטר תעביר לרד בול זלצבורג עבור החלוץ טרם פורסם. לפי הדיווח, הזמבי בן ה-22 יגיע השבוע לאנגליה על מנת לעבור בדיקות רפואיות ולחתום רשמית במועדון.

פאטסון דאקה | Andreas Schaad/Getty Images

* ארסנל תרענן את ההתקפה שלה? לפי "סאן" הבריטי, לאור העזיבה האפשרית של אלכסנדר לקאזט, התותחנים עשויים לנסות לצרף את אנדרה סילבה שהצטיין במדי איינטרכט פרנקפורט בעונה האחרונה ונכלל בסגל פורטוגל ליורו. בעונה שעברה כבש החלוץ בן ה-25 29 שערים ב-34 משחקים.

*אומנם הוא מרוכז בימים אלה ביורו 2020 כשהוא משחק במדי נבחרת צרפת, אך תהיו בטוחים שפול פוגבה גם חושב על הצעד הבא שלו בקריירה. לפי פרסום ב"סאן" הבריטי, מנצ'סטר יונייטד מתכננת להציע לקשר חוזה חדש שיהפול אותו למשתכר הגבוה ביותר בפרמיירליג. השדים האדומים מתכוונים להציע לפוגבה 400 אלף פאונד בשבוע בחוזה לארבע שנים.

* הקאן צ'להאנולו בדרך למעבר דרמטי במיוחד. מילאן הודיעה לכוכב נבחרת טורקיה כי אם הוא לא יחדש איתה את חוזהו עד ה-30 ביוני, הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה, אבל הרוסונרי בוודאי לא ציפו לכזה טוויסט בעלילה: צ'להאנולו אישר שהוא עובר ליריבה העירונית והמושבעת, האלופה אינטר. לרשת TRT הטורקית הוא אמר היום: "מחר אמריא למילאנו ואחתום על החוזה באינטר". הוא ישתכר כ-5 מיליון יורו בכל עונה עד קיץ 2024, לפני בונוסים שונים.

הקאן צ'להאנולו | Pier Marco Tacca/Anadolu Agency via Getty Images

* לפי "Tuttomercatoweb", מאוריציו סארי רוצה לצרף ללאציו את חוסה קאייחון שעבר איתו כברת דרך בנאפולי. הקשר הספרדי בן ה-34 שיחק בעונה שעברה בפיורנטינה וכבש שער בודד ב-22 משחקים.

* דייגו קוסטה עזב את אתלטיקו לפני קרוב לחצי שנה אך החלוץ בן ה-32 עדיין לא מצא קבוצה חדשה. בספרד דווח כי בשיקטאש הטורקית יודעת שהשחקן קיבל שיחות מאנגליה או סין וממתינה לתשובתו. הטורקים הגישו לו הצעה לחוזה לשלוש שנים בשכר מיליון וחצי יורו לעונה כשיחד עם בונוסים שכרו יכול להגיע ל-2.5 מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי