רכש חדש ללייפציג, בלם בכיר מתקרב לארסנל

בן ווייט | Lee Smith - Pool/Getty Images

העברות: קיידן קלארק עבר לגרמנים מניו יורק רד בולס, התותחנים על סף סיכום עם בן ווייט ושלחו שחקן הגנה לשטוטגרט. וגם: חכימי סיכם בפ.ס.ז', קבוצה חדשה לאליסון דוס סנטוס וחבר חדש לזהבי

(גודל טקסט)

רשמי

* שחקן נוסף השתדרג בתוך תאגיד 'רד בול': קיידן קלארק בן ה-18, שחקנה של ניו יורק רד בול, יעבור לר.ב לייפציג בסיום עונת ה-MLS הנוכחית וישחק אצל סגנית אלופת הבונדסליגה עד 2024.

* הבלם היווני קונסטנינוס מברופאנוס נשלח בהשאלה מארסנל לשטוטגרט, לה תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת 3 מיליון יורו.

* אליסון דוס סנטוס מצא יעד חדש. הבלם, ששיחק בישראל מאז 2015 ועד העונה החולפת (מכבי פתח תקווה, מכבי חיפה ובני יהודה) היה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל – אך חתם בסופו של דבר בבנדירמספור מהליגה השנייה בטורקיה. ישתף פעולה עם אקס אחר של מכבי חיפה, רובן ראיוס.

* חבר חדש לערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן: דייבי פרופר, שסיים את חוזהו בברייטון, חתם בקבוצה וישתף פעולה עם הישראלי. פרופר, קשר אחורי הולנדי בן 29, שב למועדון בו שיחק בטרם נמכר לברייטון תמורת 13 מיליון יורו בתחילת עונת 2017/18.

שמועות

* ארסנל מחפשת קשר '10'. ג'יימס מדיסון נראה יקר מדי, נביל פקיר וחוסם אאואר הוזכרו כמועמדים, ובאנגליה פרסמו היום שגם אופציית פיליפה קוטיניו נבדקת. ברצלונה מאוד מעוניינת למכור את הברזילאי, והתותחנים עשויים לשים את ידיהם על השחקן הדועך.

* עוד בגזרתה של ארסנל, ב"אתלטיק" דווח כי התותחנים קרובים לצרף את בן ווייט מברייטון, לה הציעו 45 מיליון ליש"ט ועוד 5 בבונוסים, כשאף קבוצה אחרת לא הגישה הצעה עבור הבלם שנכלל בסגל נבחרת אנגליה ליורו הנוכחי. ליברפול הוזכרה כמתעניינת בשירותיו של ווייט.

* פריז סן ז'רמן מתקרבת לרכש אדיר. לפי "סקיי ספורט איטליה", המגן אשרף חכימי סיכם את תנאיו במועדון וכעת נותר לה לסכם עם אינטר על סכום ההעברה. הנראזורי, נזכיר, נמצאים בקשיים כלכליים ועליהם למכור שחקנים הקיץ. כרגע הפערים קטנים – הצרפתים הציעו 65 מיליון יורו בעוד אינטר דורש 70 מיליון יורו ולא ממהרת.

* עוד בארסנל: וויליאם סאליבה בן ה-20 עשוי להימכר הקיץ, כך מדווח ב"פוטבול לונדון". סאגה מוזרה לתותחנים עם הבלם הצעיר והכישרוני, שלא ערך אפילו הופעה אחת בקבוצה על אף שהרשים מאוד בתקופת ההשאלה שלו ונחשב לאחד מהמבטיחים באירופה בעמדתו.

* לפי "אס", ריאל מדריד הורידה את תג המחיר על רפאל וראן ותוכל לשחררו גם ב-50 מיליון יורו. הדרישה הראשונית הייתה 60 מיליון יורו אך לאור משבר הקורונה והעובדה כי הבלם מסיים את חוזהו בשנה הבה – הבלאנקוס יתפשרו ומחכים להצעה מסודרת ממנצ'סטר יונייטד. סוכניו של הצרפתי לא התייחסו להצעת ריאל להאריך את חוזהו ולבסוף דרשו הכפלת שכרו מה שלא מקובל על הבלאנקוס.

טימו ורנר, רפאל וראן
טימו ורנר, רפאל וראן | 1232563974

* מנצ'סטר יונייטד מחפשת מתווה לעסקת ג'יידון סאנצ'ו מול דורטמונד, ועל פי פרסומים מחו"ל – דוני ואן דה בייק הבהיר לשדים האדומים שהוא לא מעוניין להיות קלף מיקוח בעסקה ולא רוצה לעבור לדורטמונד כחלק מטרייד.

* מאוריציו סארי בדרך להחתמה נאה: לוקאס טוריירה, קשר ארסנל שהושאל בעונה הקודמת לאתלטיקו מדריד, יצטרף בקרוב ללאציו לאחר שכל תנאיו סוכמו.

* אמנם ללא פרטים רציניים, אך ב"אס" הספרדי מדווחים כי ריאל מדריד מביעה עניין בכוכב ריאל סוסיאדד ונבחרת שבדיה, אלכסנדר איסק. החלוץ בן ה-21 כבש בעונה הקודמת 17 שערים ב'לה-ליגה'.

* פיורטינה סירבה להצעה של 18 מיליון יורו מווסטהאם עבור הבלם המצטיין, ניקולה מילנקוביץ'. על פי ה"Calciomecato", הסגולים רוצים לפחות 25 מיליון יורו עבור הסרבי בן ה-23.

אלכסנדר איסאק | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

* ב"ספורט" נטען כי מרטין בריית'ווייט מבין שהוא חייב לעזוב את ברצלונה לאחר שזו החתימה שני חלוצים חדשים. בדיווח נטען כי במועדון משוכנעים שיוכלו למכור את הדני במחיר טוב ושארבעה מועדונים באנגליה התעניינו, ביניהן ווסטהאם, ברייטון, ברנלי ונוריץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי