סוכנו של גריליש אישר: "אמור לעזוב", נונו יגיע לטוטנהאם?

ג'ק גריליש | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

העברות: כוכב אסטון וילה בדרך למעבר ענק לסיטי בסך 100 מיליון ליש"ט? סוכנו לא הכחיש. המאמן שעזב את וולבס הפך למועמד המוביל לאימון התרנגולים. וגם: אתלטיקו רוצה את בלם לאציו, אחיו של אמבפה האריך את חוזהו

(גודל טקסט)

רשמי

* גיבוי לסמיר הנדנוביץ': אינטר הודיעה על צירופו של השוער אלכס קורדאץ בן ה-38, שהעונה עמד בשער קרוטונה שירדה בחזרה לליגת המשנה.

* ניית'ן קולינס (20) הפך בעונה הקודמת לאחד הבלמים האנגלים הצעירים הבולטים, כאשר הפך לשחקן חשוב בסטוק סיטי מהצ'מפיונשיפ. כעת הגיעה קפיצת המדרגה, כאשר הוא חתם בברנלי מהפרמיירליג, ששילמה עליו 14 מיליון יורו.

* קיליאן אמבפה עדיין לא הצהיר אם בכוונתו להמשיך בפריז סן ז'רמן, אך בינתיים אחיו הצעיר אית'ן אמבפה בן ה-15 האריך את חוזהו בעיר האורות עד 2024.

* קיירן טירני, מגן נבחרת סקוטלנד וארסנל בשנתיים האחרונות, האריך את חוזהו בתותחנים. הוא תחילה היה חתום עד 2024 וכעת האריך את חוזהו בשנה נוספת, עד קיץ 2025.

שמועות

* ג'ק גריליש קיבל את עצמו כאחד השחקנים המובילים בפרמיירליג, וכבר חודשים שיש שמועות על מעבר אפשרי למנצ'סטר סיטי תמורת 100 מיליון ליש"ט, שמועות שרק מתגברות בשבועות האחרונים. כעת, סוכנו אישר כי הוא מעריך שיעזוב הקיץ את אסטון וילה. הקשר בן ה-25 בדרך להצטרף לפפ גווארדיולה? ייתכן מאוד, ימים יגידו.

* התקדמות בגזרת אשרף חכימי. העיתונאי פאבריציו רומאנו מדווח כי העסקת המגן לפריז סן ז'רמן נמצאת בשלבים אחרונים ובקרוב מאוד אינטר תקבל כ-70 מיליון יורו עבור המרוקאי שיחתום עד 2026.

* קבוצה נוספת ממנצ'סטר שתשלם הקיץ סכום עתק היא יונייטד, שעל פי העיתונאי האיטלקי פבריציו רומנו "ג'יידון סאנצ'ו מעולם לא היה קרוב יותר למעבר למנצ'סטר יונייטד". המו"מ נכנס לשלבים הסופיים ועל פי ההערכות הפערים יצטמצמו בקרוב והקשר ישוב לאנגליה.

* ב-BBC טוענים: נונו אספיריטו סנטו הפך למועמד המוביל לאימון טוטנהאם. התרנגולים עדיין ללא מאמן לעונה הבאה וזה נראה רע, כאשר במקביל מרחף סימן שאלה סביב עתידו של הארי קיין. נונו, שסיים את דרכו בוולבס אחרי ארבע שנים עם סיום העונה הקודמת, נקשר גם לקריסטל פאלאס ואברטון בשבועות האחרונים.

נונו אספיריטו סנטו | Catherine Ivill/Getty Images

* על פי דיווח באיטליה, אתלטיקו מדריד רוצה לצרף את בלמה של לאציו, לואיז פליפה. בעונה שעברה הברזילאי בן ה-24 אמנם היה פצוע לא מעט, אך הקולצ'ונרוס עדיין מתרשמים ממנו ומתכוונים להציע 15 מיליון יורו עבור השחקן, שחוזהו מסתיים בתום העונה.

* עדיין בלאציו: כידוע, הקבוצה של מאוריציו סארי רוצה לצרף את יוליאן בראנדט, ועל פי ה"קוריירה דלו ספורט" באיטליה דורטמונד הציבה תג מחיר עבור הקשר בן ה-25 – 20 מיליון יורו.

* תחלופת שוערים: כידוע, רוי פטריסיו קרוב להצטרף לרומא וז'וזה מוריניו, ומי שאמור להחליף אותו בוולבס הוא ז'וסה סה מאולימפיאקוס. בינתיים, פאו לופס, שוער רומא, צפוי לעזוב שכן יאבד את מקומו לפטריסיו ומי שהביעה בו עניין היא מארסיי.

* שוער נוסף שיעבור בקרוב הוא אלכסנדר נובל, שוער באיירן מינכן שיושאל למונאקו לשנתיים. לאחר מכן המטרה של באיירן כמובן היא שהוא יהיה מחליפו של מנואל נוייר.

יוליאן בראנדט | Matthias Hangst/Getty Images

* ניוקאסל רוצה לצרף את מריו למינה, אקס יובנטוס, אשר שייך לסאות'המפטון ובעונה הקודמת לפולהאם. עבור סאות'המפטון הוא מיותר והקבוצה תשמח למכור אותו, והמגפייז נראים כמו האופציה הטובה ביותר עבור הקשר.

* דניאל ואס, קשר ולנסיה ונבחרת דנמרק, סיכם את תנאיו בספורטינג ליסבון. הוא ממתין כעת לשחרור מההתאחדות הדנית לעבור בדיקות ולחתום על חוזהו. במקביל, גם מארסיי לא ויתרה ועשויה לשפר את הצעתה ברגע האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי