ברומניה לא מתרשמים מקונטה: "הקדנציה בבית"ר לא אומרת הרבה"

אנטואן קונטה | מאור אלקסלסי

דינו גיורגה, ששימש בעבר כנשיא אסטרה ג'יורג'יו, ראפיד ודינמו בוקרשט התייחס בספקנות לצירופו של הצרפתי לקראיובה: "נצטרך רק לקוות שהוא יוכל לעזור, כי בכלל לא בטוח שזה יספיק"

(גודל טקסט)

אנטואן קונטה שנחשב לאחד מהזרים האיכותיים והפרובלמטיים שנחתו בישראל בשנים האחרונות, חתם השבוע בקראיובה הרומנית, כארבעה חודשים לאחר ששוחרר באופן חד צדדי מבית"ר ירושלים. לעת עתה נראה כי הבעיות המשמעתיות של הבלם הצרפתי לא מעוררות דאגה ברומניה, כאשר הביקורות נגדו בינתיים הם רק על הצד המקצועי. מי שהטיל ספק לגבי קונטה הוא דינו גיורגה, ששימש כנשיא במספר מועדונים ברומניה, ביניהם אסטרה ג'יורג'יו, ראפיד ודינמו בוקרשט.

"אני לא יודע אם ההחתמה הזאת מספיק טובה, מבחינתם עמדת המגן נמצאת במשבר", אמר גיורגה. "אני מקווה שאני טועה, אבל זה נכון שהוא ערך 60 משחק בריימס אך הקדנציה שלו בבית"ר ירושלים לא אומרת הרבה. בואו נקווה שהוא יוכל לעזור להם, כי אני לא מתרשם מהעברה הזאת".

אגב, ברזומה של קונטה גם הופעה אחת בפריז סן ז'רמן בשנת 2013 והוא אף הגיע עם נבחרת הנוער של צרפת עד לגמר אליפות אירופה, שם נכנע לסרביה של פרדראג ראיקוביץ'.  בקיץ הוא ינסה לעזור לקבוצתו להעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ולסמן וי נוסף.

אנטואן קונטה | קראיובה, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי