ההכרזה על הארכת החוזה של מסי עשויה להגיע בשבוע הבא

ליאו מסי | Eric Alonso/Getty Images

העברות: הארגנטינאי יחתום לשנתיים נוספות בקבוצת נעוריו, ליברפול במגעים עם נציגיו של קומאן. פ.ס.ז' מעוניינת בקוראה, ארסנל וטוטנהאם במאבק על קשר בכיר. ברצלונה מכרה בלם, מנצ'סטר יונייטד סימנה את קמאבינגה

(גודל טקסט)

רשמי

* שינוי במצבת השוערים של באיירן מינכן: שוער המשנה אלכסנדר נובל הושאל לשנתיים למונאקו, כאשר לבווארים יש אופצייה להשיבו לאליאנץ ארנה אחרי עונה אחת. מי שישמש במקומו כמחליפו של מנואל נוייר הוא סוון אולרייך, שחוזר לקדנציה שנייה במועדון. השוער בן ה-32 שיחק בעונה החולפת בהמבורג מליגת המשנה, אליה הצטרף אחרי חמש עונות בבוואריה.

* ברצלונה הודיעה כי מכרה באופן רשמי את הבלם הצרפתי ז'אן קלר טודיבו לניס. בן ה-21 היה מושאל בחצי העונה האחרונה לקבוצה ממולדתו, כאשר בעסקה נכללה אופציית רכישה. על פי הודעת המועדון הקטאלוני, הקבוצה מדרום צרפת מימשה את האופציה בסך 8.5 מיליון יורו, כאשר 7 מיליון יורו נוספים עשויים להתווסף בעתיד בהתאם להישגים. כמו כן, ברצלונה תקבל כסף ממכירה עתידית של הבלם.

* חבר חדש לליאור רפאלוב באנדרלכט: הבלגים החתימו היום בהשאלה את טיילור הארווד-בליס, בלם בן 19 ששייך למנצ'סטר סיטי ובחצי שנה האחרונה שיחק כמושאל בבלקבורן מהצ'מפיונשיפ.

* סיפור האהבה בין חסוס נבאס לסביליה נמשך. הקפטן האריך את חוזהו באנדלוסיה עד 2024, כשיהיה בן 39. נבאס שהגיע לסביליה בגיל 15, שיחק בשורותיה עד 2013 אז חתם במנצ'סטר סיטי וחזר לפיחואן ב-2017. בעונת 2019-20 זכה עם הקבוצה בליגה האירופית.

שמועות

* הכתב הבכיר פבריציו רומאנו מדווח כי הנהלת ברצלונה ונציגיו של ליאו מסי בטוחים בכך שכבר בשבוע הבא הם יכריזו על המשך ההתקשרות עד 2023. על פי הדיווח, שני הצדדים דנים כעת בסעיפים האחרונים לפני החתימה על החוזה.

* ב"SPORT1" הגרמני נטען כי ליברפול מעוניינת להחתים את קינגסלי קומאן ונמצאת במגעים עם נציגיו של כוכב באיירן מינכן, שמצדה רוצה להאריך את חוזהו ויוליאן נגלסמן דוחף לכך. אביו של הצרפתי לוחץ על מעבר לאנגליה.

קינגסלי קומאן | Alexander Hassenstein/Getty Images

* בעיתון הרומאי "איל מסאג'רו" דווח כי פריז סן ז'רמן צפויה להגיש ללאציו הצעה עבור חלוץ נבחרת ארגנטינה, חואקין קוראה. סגנית אלופת צרפת מוכנה לשלם כ-25 מיליון יורו ולכלול שחקן בעסקה, כאשר באיטליה נכתב כי ראפיניה עשוי להיות זה שיעשה את הדרך לארץ המגף, אך יחד עם זאת, לאציו מעוניינת לקלוט דווקא את יוליאן דראקסלר שהאריך את חוזהו בפ.ס.ז' לאחרונה ונמצא בתכניות של מאוריסיו פוצ'טינו.

* טוטנהאם מתכננת להילחם בארסנל על צירופו של קשר ליון, חוסם אוואר בן ה-22. אשתקד רשם הקשר שבעה שערים ושלושה בישולים במסגרת הליגה. לצרפתי חוזה לשנתיים נוספות אך לפי "מירור" קבוצתו מוכנה למכור אותו לאור ההפסדים הכלכליים הגדולים במשבר הקורונה.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1054888

* תמי אברהם, שמיעט לשחק במדי צ'לסי מאז בואו של תומאס טוכל, מבוקש באסטון וילה שמוכנה לשלם עבורו עד 40 מיליון ליש"ט, כך לפי "מירור". לחלוץ בן ה-23 נאמר כי אינו נמצא בתוכניות המקצועיות לעונה הבאה. החלוץ כבר שיחק אצל דין סמית'. נטען כי הפן הכלכלי לא מהווה בעיה עבור וילה בין אם תמכור את ג'ק גריליש למנצ'סטר סיטי בסכום עתק ובין אם לאו. אם אברהם אכן יגיע בסכום הזה הוא יהפוך להעברה היקרה בתולדותיה.

תמי אברהם | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

* ב"מארקה" דווח כי לקרלו אנצ'לוטי הובהר שריאל מדריד לא תבצע אף רכש בחלון ההעברות אלא אם כן תהיה אפשרות להחתים את קיליאן אמבפה או ארלינג הולאנד. נטען כי המאמן האיטלקי מתחיל לתכנן את העונה בהתבסס על ההרכב מהעונה שעברה בדיוק.

* פבריציו רומאנו, העיתונאי האיטלקי המוערך, מדווח כי עסקת העברתו של אשרף חכימי מאינטר לפריז סן ז'רמן – נסגרה והמגן יעבור בדיקות רפואיות בשבוע הבא. הוא יחתום עד 2026 ופ.ס.ז' תשלם עבורו 60 מיליון יורו יחד עם עוד עשרה מיליון יורו במשתנים. הוא טוען כי צ'לסי כלל לא הגישה הצעה רשמית. לדבריו, ההודעה הרשמית תצא בקרוב וכך גם לגבי צירופו של ג'יאנלואיג'י דונארומה שיגיע בהעברה חופשית.

* לפי "דיילי מייל" לאחר שמנצ'סטר יונייטד תסגור את העברתו של ג'יידון סאנצ'ו באופן סופי, היא תתפנה למטרה הבאה – צירוף קשר מרכזי. אדוארדו קמאבינגה (18) מראן הוא המועמד הבולט. האנגלים מאמינים כי קבוצתו תיהיה מוכנה למכור אותו עכשיו ולא להסתכן בכך שיעזוב כשחקן חופשי שכן חוזהו מסתיים בתום העונה הבאה. אשתקד רשם 39 הופעות בכל המסגרות ונזכיר כי בעבר התעניינו בו ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן.

* גרהאם פוטר (46), מאמנה של ברייטון בשנתיים האחרונות – הוזכר כמועמד לטוטנהאם שטרם מינתה מאמן קבוע. אולם, לפי "סאן", ברייטון תדרוש עבורו כ-15 מיליון ליש"ט שכן הוא חתום עד 2025 מה שמקטין את הסיכויים למעבר.

* אייאקס שוקלת לצרף את סטיבן ברחווין, כך לפי "דיילי מייל". קשר הכנף בן ה-23 מתוסכל ממיעוט ההזדמנויות שקיבל בטוטנהאם (שותף ב-21 משחקי ליגה בלבד) ואלופת הולנד עשויה לתת לו הזדמנות לחזור לליגה המקומית. כזכור, ברחווין בלט באיינדהובן בחצי העונה הראשון של 2019-20 ולאחר מכן הגיע לאנגליה. להולנדי חוזה בספרס לעוד ארבע שנים אך ההערכות הן שלא יתעקשו להשאירו

* סוון אולרייך, השוער הגרמני בן ה-32 שהושאל בשנה שעברה להמבורג – יחזור לבאיירן מינכן ויקיים עמה את קדם העונה. השוער יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לשנה נוספת.

סטיבן ברחווין
סטיבן ברחווין | Shaun Botterill/Getty Images

* לפי "Le10Sport", מארסיי רוצה לצרף את סמואל אומטיטי, בלם ברצלונה, שסבל מפציעות רבות בשנים אחרונות. שכרו הגבוה יהווה מכשול ככל הנראה אך בארסה תדרוש עבורו סכום העברה נמוך, בין חמישה לעשרה מיליון יורו.

* החלוץ האוסטרי מרקו ארנאוטוביץ' מועמד לבולוניה, כך טוען פבריציו רומאנו. השחקן שייך עדיין בשנחאי, אך רמז כי איטליה יכולה להיות היעד הבא. במועדון האיטלקי מצפים שישתחרר מחוזהו בסין ויגיע כשחקן חופשי.

סמואל אומטיטי | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי