ראמוס בדרך ליעד מפתיע, בייל יעבור לארה"ב?

סרחיו ראמוס | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

העברות: הבלם שעזב את ריאל בדרך לבאיירן מינכן, שחקן הכנף הוולשי שמחזיק לחוזה לעונה נוספת בבירת ספרד, מבוקש ב-MLS. וגם: פרננדיניו חתם על חוזה חדש במנצ'סטר סיטי, פטריק ויירה חוזר לפרמיירליג ולא לארסנל

(גודל טקסט)

רשמי

* הרומן בין פרננדיניו למנצ'סטר סיטי נמשך. יממה אחרי שאמו של השחקן רמזה על כך שהוא מתכוון להישאר, הברזילאי שחגג לאחרונה את יום הולדתו ה-36 חתם רשמית על חוזה לעונה נוספת, עד קיץ 2022, משמע שהוא ישלים לפחות תשע שנים במועדון.

* כריסטוף גאלטייה מצא קבוצה חדשה. המאמן הצרפתי בן ה-54 שהוליך את ליל לזכייה באליפות ועזב לאחר מכן. בעלי ניס, ג'ים רטליף, אמר: "אני שמח מאוד על המינויו, הוא מוכר כמאמן המפתח כישרונות ומתאים מאוד לפרויקט שלנו. זה צעד משמעותי בדרך שלנו להיות קבוצה תחרותית שמשתתפת שנה אחר שנה באירופה".

* ברצלונה הודיעה כי מכרה למארסיי את שחקן הכנף קונראד דה לא פואנטה. האמריקאי בן ה-19 הגיע לקטאלוניה כשהיה בן 10 בלבד. בשנים האחרונות הוא שיחק בקבוצות הצעירות של מועדון הפאר, ובעונה החולפת הוא אף ערך שלוש הופעות במדי הקבוצה הבוגרת: נגד דינמו קייב ופרנצוורוש בליגת האלופות ונגד קורנייה בגביע המלך. המועדון הצרפתי רכש את האמריקאי תמורת שלושה מיליון יורו, בעוד ברצלונה נהנית גם מאחוזים ממכירה עתידית של השחקן.

* אחרי ששימש העונה כמאמן הזמני של בורוסיה דורטמונד, אדין טרזיץ' נשאר במועדון, אך בתפקיד המנהל הטכני. בן ה-38 יעזוב את צוות האימון לאחר שחתם על חוזה עד 2025 בתפקיד החדש.

שמועות

* לאחר שבועות ארוכים של חיפוש, נראה שקריסטל פאלאס מצאה מאמן: מי שנמצא על סף חתימה הוא פטריק ויירה, קשר העבר שכל כך מזוהה עם ארסנל וכעת יזכה להזדמנות בקבוצה לונדונית אחרת בחוזה לשלוש שנים. קשר העבר הצרפתי, יליד סנגל, אימן את ניס עד שפוטר בדצמבר 2020. קודם לכן היה בניו יורק סיטי וקבוצת המילואים של מנצ'סטר סיטי, במדיה פרש ממשחק פעיל ב-2011.

* מאז עזב את ריאל מדריד, סרחיו ראמוס עדיין לא חתם בקבוצה חדשה. היה נראה כי הבלם בדרך לפריז סן ז'רמן והוא אף מחפש בית בעיר. עם זאת, בצרפת מטילים ספק בהגעתו משום שלפ.ס.ז' יש כבר שני בלמים בכירם בהרכב כמו הקפטן מרקיניוס והבלם פרנסל קימפמבה. לפי "סאן" ו"ESPN", דווקא באיירן מינכן, שאיבדה את דויד אלאבה בהעברה חופשית – נכנסה לתמונה ועשויה להגיע לו הצעה רשמית.

* מה קורה עם גארת' בייל? לפי "דיילי מייל", הוולשי בן ה-31 שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירת ספרד – עשוי להגיע דווקא ל- MLS כשלוס אנג'לס גלאקסי מעוניינת לצרפו. "מה שנראה כמעט וודאי הוא שגם לונדון (טוטנהאם) וגם מדריד לא יהיו היעד הבא שלו", נכתב.

* פרנק ריברי יעזוב את פיורנטינה. לפי "סקיי ספורט איטליה", הקבוצה מפירנצה לא תציע לקשר הוותיק (38) חוזה חדש שכן הוא אינו בתוכניות של המאמן. בעונה האחרונה רשם שני שערים וסיפק שבעה בישולים ה-29 הופעות ליגה. לפי הדיווח, הקשר הצרפתי רוצה להישאר באיטליה וממתין להצעה מקבוצה אחרת בסרייה א'.

גארת' בייל | KENZO TRIBOUILLARD/POOL/AFP via Getty Images

* יורגן קלופ מחפש מחליף לג'ורג'יניו ווינאלדום שסיים את חוזהו ועזב לפריז סן ז'רמן. לפי העיתונות האנגלית, הגרמני רוצה לצרף את אוטביו בן ה-26 שרשם עונה נהדרת בפורטו עם 42 משחקים בהם כבש חמישה שערים ובישל עוד 12.

* מילאן מעוניינת בפיליפה קוטיניו שמהווה נטל כרגע על ברצלונה. לפי "טוטוספורט", הרוסונרי, שמעוניינים גם בחאמס רודריגס, רוצים לצרף את הקשר הברזילאי של בארסה בהשאלה. שכרו הגבוה עשוי להוות מכשול. במילאן יודעים שקוטיניו רוצה להרגיש שוב שחקן חשוב אך לוקחים בחשבון את הפציעות מהן סבל אשתקד.

* "בסאן" נטען כי מיראלם פיאניץ' שמאוכזב ממעמדו בברצלונה ויודע שזה לא ישתנה תחת רונאלד קומאן – נחוש לחזור ליובנטוס לזרועותיו של מאסימיליאנו אלגרי. אפשרות נוספת היא הגעה לצ'לסי, במקומו של ז'ורז'יניו. לפי הדיווח,על אף שהיה שחקן חשוב בשורות הבלוז, חזרה לאיטליה מעניינת אותו.

מיראלם פיאניץ' | Pressinphoto / Icon Sport

* פבריציו רומאנו טוען כי אינטר נפגשה עם נציגי שוערה של אייאקס, אנדרה אוננה, והבהיר כי הוא לא אופציה כרגע אלא רק כשחקן חופשי ביוני 2022. גם ארסנל מעוניינת בשוער שהושעה מפעילות עד חודש פברואר לאחר שנכשל בבדיקת סמים, אך טרם הגישה הצעה רשמית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי