ארסנל הגישה הצעה על לוקאטלי, וראן יצטרף לסאנצ'ו ביונייטד?

מנואל לוקאטלי | Alberto Lingria - Pool/Getty Images

מנכ"ל ססואולו הודה כי התותחנים לוחצים לצרף את הקשר, באנגליה מדווחים שבלם ריאל מדריד מתקרב לשדים האדומים והאם לואי ואן חאל בדרך חזרה לנבחרת הולנד? וגם: אחד ממצטייני היורו בדרך ליעד חדש

(גודל טקסט)

רשמי

* העסקה הגדולה של הקיץ: בורוסיה דורטמונד אישרה שג'יידון סאנצ'ו נמכר למנצ'סטר יונייטד בתמורה ל-85 מיליון יורו – לחצו כאן לידיעה המלאה.

* פרנק ריברי נפרד סופית מפיורנטינה. הקשר הצרפתי בן ה-38 שהצטרף לקבוצה לפני שנתיים, סיום את חוזהו בקבוצה ורצה להמשיך אך זה לא יקרה על אף הדיווחים על מגעים בין הצדדים. הוא רשם חמישה שערים ועשרה בישולים ב-51 משחקים, אך נאבק בפציעות רבות. במועדון הודו לריברי ברשתות החברתיות ומעניין מה יחליט הקשר כעת.

* אוניון ברלין הודיעה על צירופו של בלמה של פ.ס.וו איינדהובן, הגרמני טימו באומגרטל, בהשאלה לעונה אחת. אשתקד רשם 14 הופעות בלבד בקבוצת של ערן זהבי, ארבע מהן בליגה האירופית. הבלם שיחק חמש עונות בגרמניה ויקווה להצליח יותר בבונדסליגה.

* הבלם הטורקי אוזאן קבאק נפרד מליברפול שלא מימשה את אופציית הרכישה שלו ב-20 מיליון יורו. כרגע הוא חוזר לשאלקה 04 שירדה לליגה השנייה בגרמניה. "למדתי הרבה מחבריי לקבוצה ומהמאמן, אני גאה שהייתי חלק מהמשפחה הזו", כתב.

שמועות

* התקשורת האנגלית מדווחת על כך שהבוקר נרשמה התקדמות משמעותית בשיחות בין מנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד, כחלק מניסיון השדים האדומים לצרף לשורותיהם את הבלם רפאל וראן. האנגלים משוכנעים שהצרפתי, שביקש לעזוב את בירת ספרד, יצטרף תמורת כ-50 מיליון יורו.

רפאל וראן | Ricardo Nogueira/Eurasia Sport Images/Getty Images

* מנכ"ל ססואולו, ג'ובאני קרנוואלי הודיע כי ארסנל הגישה הצערה רשמית עבור מנואל לוקטאלי, הקשר המצוין שבולט במדי נבחרת איטליה ביורו. עם זאת, יובנטוס גם כן רודפת אחרי הקשר וכבר נפגשה עם הנהלת המועדון. בריאיון ל"סקיי ספורט" איטליה אמר: "הם לוחצים חזק להחתימו וזו הצעה חשובה, אנחנו עוד נראה. אנחנו מנסים להשאיר את לוקטאלי רגוע, עדיין לא דיברתי איתו או עם סוכנו. אנחנו יכולים לחשוב על העתיד שלו אבל אכפת לנו יותר מההווה של איטליה ביורו".

* קאמבק גדול בדרך? לפי דיווח ב"דיילי מייל", המאמן הוותיק לואי ואן חאל הבהיר להתאחדות ההולנדית כי הוא מוכן לחזור מפרישה כדי לאמן את הנבחרת לאחר פיטוריו של פרנק דה בור. האחרון סיים את תפקידו עם ההדחה בשמינית גמר היורו על ידי צ'כיה. ואן חאל בן ה-69 פרש מאימון במרץ 2019 אם כי תחנתו האחרונה הייתה מנצ'סטר יונייטד. ב-2014 הוא הוליך את הולנד לחצי גמר המונדיאל.

* אם יובנטוס תפסיד לארסנל במירוץ אחר לוקטאלי, לפי "דיילי סטאר" היא תרצה לצרף את קשר התותחנים, גרניט ג'אקה, שהגיע עם שווייץ עד לרבע גמר יורו 2020. יש לציין שגם ז'וזה מוריניו רוצה לצרפו לרומא ונטען שהשווייצרי הכי קרוב לג'אלורוסי.

לואיס ואן חאל
לואיס ואן חאל | Gettyimages

* צ'לסי בעקבות קינגסלי קומאן? לפי "אקספרס ספורט", הבלוז  עשויים למכור שלושה שחקנים כדי לממן את צירופו של קשר הכנף של באיירן מינכן. הבווארים דורשים עבורו 90 מיליון יורו. מעבר לחכים זייך שלא התאקלם בקבוצה, גם קאלון האדסון-אודוי ורוס בארקלי עשויים לעזוב.

* דושאן ולאחוביץ' הפך למטרה העיקרית של טוטנהאם לאחר החתמתו של המאמן נונו אספריטו. החלוץ הצעיר בן ה-21 הצטיין אשתקד כשהרשית 21 שערי ליגה בפיורנטינה. הוא מחזיק בחוזה אצל האיטלקים עד 2023.

* נאפולי מעוניינת בשוער נבחרת צ'כיה, תומאש ואצ'ליק והצדדים אפילו אף הגיעו לסיכום, כך לפי "סקיי ספורט איטליה". השוער בן ה-32 שמר פעמיים על שער נקי במהלך הטורניר הוא יכול להגיע בהעברה חופשית לאחר שסיים את חוזהו בסביליה. בקבוצה ממתינים למכירתו של השוער דויד אוספינה.

תומאש ואצ'ליק | LEE SMITH/POOL/AFP via Getty Images

* אסטון וילה מסרבת להיכנע לאחר שארסנל דחתה את הצעתה הראשונה על הקשר הצעיר אמיל סמית' רואו. לפי "דיילי מירור", וילה תגיש הצעה משודרגת יותר מ-30 מיליון הליש"ט שלא שכנעו את התותחנים.

* לפי "מירור", הפיתרון של יורגן קלופ למרכז השדה של ליברפול הוא סאול, קשרה של אתלטיקו מדריד. הספרדים הבהירו לאנגלים כי הם מוכנים לשחררו אך בתנאי שתגיע הצעה כלכלית הולמת.

* אחד הקשרים הצעירים המפתיעים של נבחרת אנגליה ביורו, דקלאן רייס, סירב לשתי הצעות מווסטהאם. בשנה שעברה פורסם כי צ'לסי מעוניינת מאוד בשירותיו וספק אם היא לא תפנה גם הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי