דה חאה בדרך החוצה מיונייטד, אנדרה סילבה חתם בלייפציג

אנדרה סילבה | לייפציג, רשמי

העברות: היטון חזר למנצ'סטר לאחר כעשור, השוער הספרדי צפוי לעזוב. הפורטוגלי וסגן מלך השערים של הבונדסליגה חתם ל-5 שנים בתמורה ל-23 מיליון יורו. רכש ענק ללסטר, טוטנהאם בודקת את אופציית פיאניץ'

(גודל טקסט)

רשמי

* רכש ענק ללייפציג. אנדרה סילבה שסיים כסגן מלך השערים של הבונדסליגה עם 28 כיבושים עזב את פרנקפורט לקבוצה ממזרח גרמניה בתמורה ל-23 מיליון יורו. החלוץ הפורטוגלי בן ה-26 חתם לחמש שנים.

* האם זו כמו הוכחה נוספת לכך שדויד דה חאה בדרך החוצה ממנצ'סטר יונייטד? השדים האדומים הכריזו על החתמתו של טום היטון בן ה-35, השוער שגדל במנצ'סטר יונייטד ועזב אותה ב-2010. הוא אמור לשמש כמחליפו של דין הנדרסון. בשנה האחרונה הוא היה מחליפו של אמיליאנו מרטינס באסטון וילה.

* ברונו אלבש כבר בן 39, אבל זה לא מפריע לבלם הוותיק לחתום בקבוצה חדשה – פמליקאו הפורטוגלית, אליה הוא הגיע מפארמה. השחקן, לו 96 הופעות בנבחרת פורטוגל, הצטרף לקבוצה שבעליה הוא עידן עופר הישראלי.

* המגן השמאלי סטיוארט דאלאס, אחד מכוכבי לידס יונייטד שבחצי השני של העונה שיחק בקישור, חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות.

* שוער נבחרת ארגנטינה חואן מוסו, שעמד בשלוש השנים האחרונות בשער של אודינזה, נמכר לאטלאנטה בסכום שיא של 20 מיליון יורו. השוער בן ה-27 חתם לארבע שנים.

* הקשר הצרפתי המוכשר בן ה-22, בובקארי סומארה, שזכה לאחרונה באליפות עם ליל, חתם לחמש שנים בלסטר. השועלים ישלמו לאלופה הצרפתית כ-18 מיליון יורו.

* בלם ספאל, קווין בוניפאצי, שהושאל בעונה האחרונה לאודינזה נמכר בשישה מיליון יורו לבולוניה.

שמועות

* המחליף של ג'ורג'יניו ויינאלדום בליברפול? לפי "ליברפול אקו", במועדון ינסו לרכוש את איבס ביסומה מברייטון, שחקן שגם ארסנל הוזכרה כמועמדת לצרפו.

* אחרי מינוי נונו אספיריטו סנטו למאמן, טוטנהאם מחפשת חיזוק. על פי ה"ספורט" הספרדי, התרנגולים בדקו עם ברצלונה את אופציית מיראלם פיאניץ', שצפוי לעזוב את הקטלונים ונקשר עם חזרה אפשרית ליובנטוס. כמו כן, ב"סקיי ספורטס" נטען כי הקבוצה הגישה הצעה של 18 מיליון יורו לבולוניה על טאקהירו טומיאסו, אך הקבוצה האיטלקית סירבה. שחקן נוסף שנקשר לטוטנהאם הוא מאורו איקרדי, חלוץ פריז סן ז'רמן, שלא קיבל יותר מדי קרדיט ממאוריסיו פוצ'טינו מאז שנכנס לתפקיד המאמן.

* בקולומביה מדווחים כי חאמס רודריגס נמצא במגעים עם מילאן. הרוסונרי הציעו לקשר אברטון חוזה לשלוש שנים, זה נראה חיובי והשחקן בן ה-29 צפוי לעשות את דרכו לסן סירו תמורת 10 מיליון יורו. כמו כן, ב"גאזטה דלו ספורט" נכתב כי מילאן מתעניינת במיקל דמסגור בן ה-20, שמככב במדי נבחרת דנמרק ביורו הנוכחי. סמפדוריה צפויה לדרוש עבור הכישרון כ-40 מיליון יורו.

* אחרי מכירת ג'יידון סאנצ'ו למנצ'סטר יונייטד, דורטמונד יכולה להשיג את השחקנים אותם רצתה. כבר תקופה ארוכה ידוע שהיא רוצה לצרף את דוניל מאלן, חברו של ערן זהבי לפ.ס.וו איינדהובן, ולפי הדיווחים העסקה מתחילה לצבור תאוצה. בדורטמונד גם נמצאים במשא ומתן עם לייפציג על החתמת מרסל הלסטנברג.

מיראלם פיאניץ' | David Ramos/Getty Images

* אתלטיקו מדריד אוהבת לצרף כישרונות צעירים, ואחד כזה שנקשר אליה בימים האחרונים הוא רודריגו מוניז, החלוץ הברזילאי בן ה-20 אשר משחק בפלמנגו וכבש שלושה שערים בששת המחזורים הראשונם של העונה בליגה הברזילאית.

* דומניקו ברארדי, כוכבה של ססואולו, עושה חיל במדי נבחרת איטליה ביורו הנוכחי, ועל פי הדיווחים יש לו ביקוש רב. אחת מהקבוצות שמעוניינות בשחקן הכנף היא לסטר סיטי.

* אדין דז'קו יסיים את הפרק שלו בליגות הבכירות של אירופה? החלוץ בן ה-35 של רומא עשוי להצטרף לבשיקטאש. הליגה הטורקית ידועה כיעד אליו מגיעים שחקנים בסוף הקריירה, וז'וזה מוריניו צפוי לאפשר לבוסני לעזוב.

אדין דז'קו | FILIPPO MONTEFORTE/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי