טוני קרוס פרש מנבחרת גרמניה: "מעוניין להתמקד במטרות שלי עם ריאל מדריד"

טוני קרוס | Frank Augstein - Pool/Getty Images

כצפוי: לאחר ההדחה מהיורו, קשרה של ה"מנשאפט" הודיע כי הוא לא ילבש יותר את המדים הלאומיים. סה"כ, קרוס בן ה-31 ערך 106 הופעות במדי הנבחרת בהן כבש 17 שערים והיה שותף לזכייה בגביע העולם בשנת 2014

(גודל טקסט)

מה שהיה באוויר כעת הפך לרשמי: טוני קרוס, קשרה בן ה-31 של ה"מנשאפט", הודיע כי הוא פורש מנבחרת גרמניה וכי הוא לא ילבש יותר את המדים הלאומיים. קרוס מסיים את הקריירה הבינלאומית שלו עם 106 הופעות בהן כבש 17 שערים וחשוב מכל – זכייה אחת בגביע העולם בשנת 2014.

"106 פעמים שיחקתי בשביל גרמניה ונתתי הכל", כתב קרוס במכתב הפרידה הרשמי. "ההחלטה שלי לפרוש מהנבחרת אחרי היורו נלקחה כבר לפני זמן רב, וידעתי שלא אשתתף במונדיאל 2022 בקטאר. הסיבה המרכזית היא הרצון שלי להתרכז במטרות עם ריאל מדריד בעונות הקרובות. בנוסף, אקח עכשיו חופשות יותר תכופות בין העונות כי ב-11 השנים האחרונות שמתי את הנבחרת ראשונה בתור עבורי. אני רוצה להיות שם יותר עבור אשתי והילדים".

"זה היה כבוד עצום עבורי ללבוש את חולצת הנבחרת לאורך כל כך הרבה שנים. תודה לכל האוהדים על התמיכה, וגם לכל המבקרים שנתנו לי עוד סיבות למוטיבציה. אני רוצה גם להגיד תודה ליוגי לב. הוא הפך אותי לשחקן הנבחרת ולאלוף עולם. הוא סמך עליי, זה היה סיפור הצלחה לאורך כל התקופה. אני רוצה לאחל בהצלחה גם למחליפו בתפקיד, האנזי פליק".

הפעם הראשונה בה קרוס לבש את מדי נבחרת גרמניה הייתה במרץ 2010, אז הוא שיחק במשחק ידידות מול ארגנטינה. הוא לקח חלק בכל הטורנירים הגדולים מאז אותו משחק, למעט יורו 2016, מה שאומר שקשר הבלאנקוס היה חלק מסגל אלופת העולם ב-2014 במשך 11 וחצי שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי