ליברפול רוצה את רנאטו סאנצ'ס, רכש חדש לאתלטיקו מדריד

רנאטו סאנצ'ס, פרננדו סנטוס | Thanassis Stavrakis - Pool/UEFA via Getty Images

בצרפת נטען כי ליל מוכנה למכור את הקשר שבלט ביורו האחרון וקלופ רואה בו כיורש לווינאלדום. מרקוס פאולו חתם בקולצ'ונרוס, רומא קרובה לצרף את רוי פטריסיו. וגם: ראן הציבה תג מחיר לקמאבינגה, ריברי קיבל החלטה

(גודל טקסט)

רשמי:

* החתמה חדשה לאלופת ספרד: אתלטיקו מדריד החתימה בהעברה חופשית את מרקוס פאולו. הברזילאי בן ה-20 מגיע אחרי שסיים את חוזהו אצל פלומיננזה המקומית, והוא חתם לחמש עונות בבירת ספרד. הקולצ'ונרוס תיארו באתר הרשמי את הרכש החדש ששחקן שהוא לא חלוץ טבעי, אך הוא יכול לשחק גם בצמד ימין וגם בצד שמאל של ההתקפה.

* הקשר מתאו גנדוזי נפרד מארסנל ברשתות החברתיות ולמעשה בישר על עזיבתו הרשמית. מארסיי אמנם לא הכריזה על רכישתו, אבל הוא כבר הגיע לעיר אחרי שסירב לבנפיקה ויצטרף לקבוצה המעניינת שנבנית בדרום מזרח צרפת.

* איינטרכט פרנקפורט הכריזה על צירופו של רפאל סנטוס בורה בהעברה חופשית. החלוץ הקולומביאני ששיחק בריבר פלייט מאז 2017 חתם לארבע עונות במדי הקבוצה הגרמנית, והוא יצטרף אליה אחרי שנבחרתו תסיים את דרכה בקופה אמריקה. סנטוס בורה צפוי להיכנס לנעליו של אנדרה סילבה, שנמכר לר.ב. לייפציג.

* אוסאסונה הודיעה כי הבלם חונאס רמליו ממשיך בקבוצה לעונה נוספת. אשתקד רשם רמליו 20 הופעות בכל המסגרות והקבוצה מימשה את אופציית הרכישה. ג'ירונה תקבל עבורו 700 אלף יורו.

* חיזוק לסלטה ויגו: הקבוצה מגליסיה הודיעה על החתמתו של קשר הכנף פרנקו סרבי עד 2024. סרבי מגיע מבנפיקה בה שיחק חמש שנים והפורטוגלים יקבלו עבורו ארבעה מיליון יורו. העונה רשם 20 משחקים (758 דקות) בהם רשם שער ובישול.

* ריינג'רס החתימה את קשר שפילד יונייטד, ג'ון לונדסטרם. הקשר האנגלי שיחק בארבע העונות האחרונות במדי שפילד יונייטד, ובמהלכן הוא סייע בהשבת הקבוצה לפרמיירליג ולאחר מכן גם היה שותף לעונה הסנסציונית של הקבוצה בעונת 2019/20 שכמעט הסתיימה עם כרטיס לאירופה. עם זאת, העונה שפילד סיימה במקום האחרון ונשרה חזרה לליגת המשנה. האנגלי בן ה-27 חתם באלופת סקוטלנד, שתשתתף העונה במוקדמות ליגת האלופות.

שמועות:

* ליברפול מחפשת מחליף לג'ורג'יניו ווינאלדום והמועמד להצטרף הוא רנאטו סאנצ'ס שרשם עונה טובה ליל וזכה עמה באליפות צרפת. הקשר הציג טורניר טוב במדי פורטגל וקבוצתו הנוכחית תהיה מוכנה למכור אותו לפי "לאקיפ" בשל מצבה הכלכלית. גם ארסנל בתמונה. אחרי הכישלון בבאיירן מינכן הוא מחפש להצליח במועדון גדול.

* אתמול דווח כי מילאן מעוניינת באיסקו וכעת פורסם בתקשורת האיטלקית כי הקשר בן ה-29 עשוי לעזוב את ריאל מדריד בתמורה ל-20 מיליון יורו. איסקו מסיים את חוזהו בעונה הבאה ולפי "גאזטה דלה ספורט", קרלו אנצ'לוטי צפוי לתת אור ירוק להעברתו. היחסים בין המועדונים טובים וכך גם היחסים בין אנצ'לוטי למילאן עצמה. עוד נטען כי פאולו מאלדיני מאוד רוצה שאיסקו יצטרף לרוסונרי.

* באיטליה דווח כי פרנק ריברי כלל לא שוקל פרישה על אף שחוזהו בפיורנטינה לא הוארך. הקשר הצרפתי בן ה-38 נמצא כרגע במנוחה בביתו במינכן וממתין להצעות כשבכוונתו לשחק עד גיל 40.

* רכש ראשון לז'וזה מוריניו? לפי "קוריירה דלה ספורט", שוער נבחרת פורטוגל, רוי פטריסיו, עשוי להצטרף לרומא עוד היום. וולבס דורשת 11 מיליון יורו +שלושה מיליון יורו במשתנים ואילו הג'ילארוסי הציעו עשרה מיליון יורו. השוער הבכיר של רומא, פאו לופס, נמכר כזכור למארסיי.

רוי פטריסיו | Alex Pantling/Getty Images

* ואוט וחהורסט, חלוצה של וולפסבורג (28) רוצה לעבור לאנגליה לאחר עונת שיא בה כבש 25 שערים, אם כי ב"קיקר" הגרמני דווח כי המועדון לא קיבל הצעות רשמיות, גם לא מהולנד".

* מנצ'סטר יונייטד מגבירה את המאמצים לצירוף אדוארדו קמאבינגה, כך לפי "גרדיאן". הקשר בן ה-18 מסיים את חוזהו בקיץ הבא וראן הצרפתית מוכנה למכור אותו ב-30 מיליון יורו.

* לפי "מונדו דפורטיבו", ארסנל היא המועמדת הבכירה לצרף את נטו, שוערה השני של ברצלונה. השוער נקשר בעבר לרומא ואברטון אך ההערכות הן שסוכנו כבר פתח בשיחות עם התותחנים.

ואוט וחהורסט | RONNY HARTMANN/POOL/AFP via Getty Images

* לאחר היורו נאפולי תחל בשיחות עם לורנצו אינסינייה על חוזה חדש, כך נכתב באיטליה. הקפטן משתכר כחמישה מיליון יורו לעונה ודורש שדרוג, מה שכרגע לא מקובל על הקבוצה.

* אתלטיקו מדריד עשויה שלא למכור את סאול ניגס, כך נטען ב"אס". הקשר מבוקש בפרמיירליג וציין כי הוא רוצה לעזוב לאור הפיחות במעמדו בקבוצה ורודריגו דה פול עשוי להחליפו. עם זאת, במועדון לא שוללים שימשיך שכן אלופת ספרד רוצה למכור אותו רק במחיר הנכון.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1054374

* דני אינגס נחוש לעזוב את סאות'המפטון. החלוץ, כך לפי "אתלטיק", דחה הצעה לחוזה לארבע שנים שהיה הופך לאותו לשחקן עם השכר הגבוה ביותר במועדון איי פעם.  אינגס הבהיר לקבוצה כי הוא רוצה לשחק בקבוצה תחרותית יותר. לאור העובדה שחוזהו מסתיים ב-2022, על הקבוצה להחליט האם למכור אותו בקיץ או לאבד אותו בחינם בעוד שנה. בעונה החולםת כבש החלוץ 13 שערי ליגה ב-33 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי