ברצלונה החתימה שחקן אוסטרי, ליברפול תגיש הצעה על סאול

יוסוף דמיר | Johann Schwarz/SEPA.Media /Getty Images

דמיר בן ה-18 הגיע לקבוצת המילואים של הקטאלונים בהשאלה עם אופציית רכישה של 10 מיליון יורו. קלופ חושק בקשר אתלטיקו, שתקבל הצעה של 40 מיליון יורו. ארסנל שוקלת לפנות לאומטיטי וקוטיניו מעורר עניין במילאן

(גודל טקסט)

רשמי

* רכש מבטיח לברצלונה. הקשר האוסטרי המוכשר של רפאיד וינה, יוסוף דמיר בן ה-18 שכבש בעונה החולפת שישה שערים והוסיף שלושה בישולים, הושאל לקבוצה הקטאלונית תמורת חצי מיליון יורו עם אופציית רכישה של 10 מיליון יורו. דמיר ישחק בקבוצת המילואים.

* ג'ושוע קינג שרשם עונה מאכזבת באברטון, הצטרף לעולה החדשה לפרמיירליג, ווטפורד. הנורבגי בן ה-27 חתם לשנתיים אצל הצרעות.

* יעד חדש: טיאגו מוטה מונה למאמן ספציה. קשר העבר ידריך בעונה הבאה את הקבוצה מסרייה A, שתהפוך לקבוצה השנייה אותה הוא יאמן, אחרי התקופה בגנואה.

* דוידה קלאבריה האריך חוזה במילאן עד 2025. המגן הימני בן ה-24, שגדל במועדון החלק מהגילאים הצעירים במחלקת הנוער, ערך עד כה 151 הופעות בקבוצה הבוגרת.

שמועות

* סמואל אומטיטי בדרך החוצה מברצלונה, כידוע, וכעת בספרד מדווחים כי ארסנל שוקלת פנייה לבלם הצרפתי הדועך. בארסה עצמה מחפשת לחסוך במשכורות, והתותחנים רוצים לחזק את מרכז הבינוני שלהם. המחיר אמור להיות נמוך מאוד אם וכאשר עסקה שכזו תצא לפועל.

* אומטיטי הוא לא שאמור לעזוב בקרוב את ברצלונה. פיליפה קוטיניו, כך מדווח ב'ספורט' הקטלוני מעורר עניין בלסטר סיטי ומילאן. הרוסונרי מחפשים מחליף להקאן צ'להאנולו שעזב לאינטר, ועשויים להמר על הברזילאי הלא יציב.

* ליברפול בדרך להחתמה ענקית? ב"AS" הספרדי טוענים כי הקבוצה של יורגן קלופ מוכנה להציע 40 מיליון יורו עבור סאול. השאלה הנשאלת היא האם אתלטיקו מדריד תסתפק בסכום הנ"ל, וספק אם אלופת ספרד תעשה זאת.

סמואל אומטיטי | Eric Alonso/Getty Images

* זוכרים את מתיאה נסטסיץ'? הבלם הסרבי, שהיה נחשב לאחד המבטיחים בעמדתו בזמנו במנצ'סטר סיטי, ירד בעונה הקודמת ליגה עם שאלקה וכעת עשוי לחזור למקום ממנו עזב לסיטי ב-2012 – פיורנטינה. שאלקה תשחרר אותו תמורת סכום מינימלי יחסית.

* שחקן הכנף של מנצ'סטר יונייטד, טהיט צ'ונג בן ה-21, צפוי לעבור בקרוב בהשאלה לברמיגהאם, כך נטען ב"טלגרף".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי