דיווח בספרד: "לבנדובסקי מחכה לריאל". דה פול חתם באתלטיקו

רוברט לבנדובסקי
רוברט לבנדובסקי | Alexander Scheuber/Bundesliga /

הפולני עשוי להגיע בקיץ הבא, שנה לפני שיסיים חוזה בבאיירן מינכן, גם דאמסגור על הכוונת של הבלאנקוס. קשר נבחרת ארגנטינה הגיע לקולצ'ונרוס תמורת 35 מיליון יורו. ברחהאוס יעבור מפיינורד לאייאקס בעסקה נדירה

(גודל טקסט)

רשמי

* החתמה מרשימה לאתלטיקו מדריד: קשר אודינזה רודריגו דה פול חתם לחמש שנים במועדון. אלוף הקופה אמריקה הטרי עם נבחרת ארגנטינה נרכש על ידי אלופת ספרד תמורת 35 מיליון יורו. הקשר בן ה-27 אמר במעמד החתימה כי הוא "מאושר לעבוד תחת דייגו סימאונה. זה צעד גדול קדימה בקריירה שלי". עבור דה פול מדובר בקדנציה שנייה בליגה הספרדית לאחר ששיחק בוולנסיה בין 2014 ל-2016. הוא שיחק בחמש העונות האחרונות במדי הקבוצה מהליגה האיטלקית, כאשר ב-177 הופעות בסרייה א' הוא כבש 33 שערים ובישל 33 נוספים.

* פריז סן ז'רמן מוכרת שחקן ראשון הקיץ: המגן ההולנדי בן ה-21 מיטשל באקר, שהצטרף מאייאקס בהעברה חופשית לפני שנתיים, חתם עד 2026 בלברקוזן, שתשלם עבורו 10 מיליון יורו לצרפתים.

* שוער ריאל מדריד בעבר, קיקו קאסייה, חוזר לליגה הספרדית ומצטרף לאלצ'ה. השוער בן ה-34 מגיע בהשאלה לעונה אחת מלידס יונייטד בה שיחק מאז שעזב את הבלאנקוס ב-2019.

* שוער נוסף שעושה את דרכו מהליגה האנגלית לספרדית הוא מאט ראיין. שוער נבחרת אוסטרליה, שהושאל בחצי העונה האחרונה מברייטון לארסנל, עוזב כעת השחפים באופן קבוע אחרי שהצטרף לריאל סוסיאדד.

* בלם הרטה ברלין ונבחרת פרגוואי, עומאר אלדרטה, הושאל לוולנסיה, כאשר לעטלפים תהיה אופציה לרכוש את השחקן בן ה-24 בתום עונה. במהלך העונה החולפת, שהייתה היחידה של אלדרטה במדי הקבוצה מבירת גרמניה, הוא ערך 17 הופעות בבונדסליגה.

שמועות

* האם אחרי למעלה מעשור בליגה הגרמנית, רוברט לבנדובסקי יגיע לריאל מדריד? ב"אס" הספרדי מדווחים כי על אף שקיליאן אמבפה נמצא בראש סדר העדיפויות של הבלאנקוס, אין לשלול את האפשרות שהכוכב הפולני יגיע לקבוצה. ב"אס" טוענים כי לבנדובסקי מחכה להגיע לריאל מדריד, וכי השלמת עסקת הענק עשויה להפוך לאפשרית בקיץ הבא, שנה אחת לפני סיום חוזהו בבאיירן מינכן. בנוסף יש לציין כי קיים קשר ישיר בין מעבר שכזה לבין עתידו של ארלינג הולאנד. החלוץ של בורוסיה דורטמונד צפוי לעזוב את השוורצגלבן בעונה הבאה, כאשר כל ענקיות היבשת, כולל ריאל מדריד, בעקבותיו.

רוברט לבנדובסקי חוגג | MAXIM SHEMETOV/POOL/AFP via Getty Images

* המו"מ להעברת רפאל וראן מריאל מדריד למנצ'סטר יונייטד תקוע. לפי "ABC", הבלאנקוס דורשים 50 מיליון יורו עבור הבלם הצרפתי, אולם השדים האדומים הבהירו כי יסכימו לשלם 45 מיליון יורו ולא מעבר. יש שיגידו שמדובר בפערים יחסית קטנים, בוודאי לאור העובדה שחוזהו של הבלם יסתיים בתום העונה ואז הוא יוכל לעזוב ללא תמורה. לפי התקשורת האנגלית, מרבית פרטי הבלם סוכמו והוא מעוניין לעבור.

* דיווח מעניין מספרד: קפטן קבוצת הנוער של ברצלונה סיכם את תנאיו בריאל מדריד. מדובר בחאומה חארדי, שחקן נבחרת ספרד הצעירה ומלך שערי ברצלונה בנוער ב-2019/20. העונה הוא שיחק בברצלונה ב' ובמקביל גם בנוער ובסך הכל כבש 9 שערים לצד 3 בישולים.

* זה היה באוויר, אבל ההודעה הרשמית מתקרבת בצעדי ענק: בתקשורת ההולנדית מדווחים שסטיבן ברחהאוס, הכוכב הגדול ביותר של פיינורד, יימכר לאייאקס תמורת כ-5.5 מיליון יורו. הוא יחתום עד 2025 וישלים עסקה מאוד נדירה בכדורגל ההולנדי, שם ממעטים הכוכבים לעבור בין הקבוצות הגדולות.

סטיבן ברחהאוס חוגג | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

* האם הקיץ קאלידו קוליבאלי יעזוב את נאפולי? לפי דיווח באנגליה, המנג'ר החדש של אברטון, רפא בניטס, ביקש מהמועדון לפעול לרכישתו. בשנים האחרונות הוא הוזכר מדי חלון כמועמד לקבוצות הגדולות, אולם נאפולי דרשה עליו סכומי עתק שמנעו היתכנות עסקה.

* יובנטוס מחפשת לחזק את החוד ובאיטליה נטען שישנם שני מועמדים בכירים: הראשון הוא גבריאל ז'סוס, שכנראה יעזוב את מנצ'סטר סיטי ואך ורק בתנאי שהארי קיין יירכש מטוטנהאם, והשני הוא מויזה קן שסיים עונת השאלה בפריז סן ז'רמן וכרגע חוזר לאברטון, בשורותיה ספק אם יישאר.

רנאטו סאנצ'ס | Alex Pantling/Getty Images

* רנאטו סאנצ'ס ישוב לפרמיירליג? קשר נבחרת פורטוגל וליל מחוזר אחרי ברצלונה, שלא יכולה להרשות לעצמה לצרף אותו בחלון הנוכחי, ומי שעשויה לפנות לקבוצתו היא דווקא טוטנהאם.

* חלוץ סמפדוריה ונבחרת דנמרק, מיקל דאמסגור בן ה-21, מעורר לא מעט עניין בעקבות ההצלחה ביורו. ריאל מדריד היא אחת הקבוצות שעוקבות אחריו, אולם נראה שהוא יישאר גם העונה בסמפדוריה לפני שיימכר.

מיקל דמסגור | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

* בעיתון הפורטוגלי "רקורד" נכתב כי נפתח מו"מ בין ארסנל לוולבס על העברת הקשר רובן נבס. אם הפורטוגלי יצטרף, הוא יחליף את גרניט ג'אקה שעל פי הפרסומים יעבור לרומא תמורת כ-20 מיליון יורו.

* וולבס תתחזק במגן ימני חדש וזהו ההונגרי בנדגוז בולה בן ה-21, שחקן פהרוואר.

* לפי "אס", השוער האוסטרלי מאט ראיין, שהעונה איבד את מקומו בין הקורות בברייטון ועבר לארסנל כדי לשמש מחליף לברנד לנו, יחתום בריאל סוסיאדד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי