מנצ'סטר סיטי תפנה לבאיירן מינכן לגבי רוברט לבנדובסקי?

רוברט לבנדובסקי | Alexander Hassenstein/Getty Images

לאחר שלא הצליחה להחתים את קיין, באנגליה דווח כי האלופה "עוקבת אחרי מצבו" של הפולני שמחזיק בחוזה עד 2023 אך "ייתכן והבווארים חוששים שיגיע לעונה אחרונה בחוזה". נגלסמן הודה: "דיברתי איתו וסימסתי לו"

(גודל טקסט)

האם אנחנו בדרך למעבר הגדול ביותר של הקיץ? זה לא סוד שמנצ'סטר סיטי מחפשת להחתים חלוץ. לפי הדיווחים באנגליה, לאחר שלא הצליחה לשכנע את טוטנהאם למכור את הארי קיין והצעה בגובה 100 מיליון ליש"ט נדחתה – אלופת אנגליה עשויה לפנות לבאיירן מינכן לגבי רוברט לבנדובסקי, החלוץ הפולני שרשם שיא שערים היסטורי בבונדסליגה אשתקד.

"סיטי עוקבת אחרי מצבו בזמן שהם רוצים להחתים חלוץ על בקיץ", נכתב ב"דיילי מייל". לבנובדסקי מרוויח 300 אלף ליש"ט בשבוע וטרם האריך את חוזהו בשורות הבווארים. הוא חתום עד 2023 ונטען כי המועדונים הגדולים באירופה (ריאל מדריד כבר הוזכרה בעניינו) מאמינים שהוא בר השגה כבר עכשיו שכן באיירן לא תרצה לאבד אותו בסכום נמוך יותר כשיישארו לו 12 חודשים בחוזה.

לבנדובסקי בן ה-32 כבר שיחק תחת פפ גווארדיולה בבאיירן במשך שנתיים וזכה איתו בשתי אליפויות וכן בגביע הגרמני. בריאיון שקיים החלוץ בחודש מאי הוא לא פסל אפשרות לשינוי אווירה אחרי שבע שנים במועדון הפאר. נזכיר כי סרחיו אגוארו כבר עזב את סיטי ובשנה שעברה לעתים שיחק פפ ללא חלוץ '9' אמיתי.

רוברט לבנדובסקי, פפ גווארדיולה | CHRISTOF STACHE/AFP via Getty Images

מאמן באיירן, יוליאן נגלסמן, לא התייחס ספציפית לסיטי אך אמר ל"סקיי ספורט גרמניה" על ההתעניינות בחלוץ: "השמועות האלה קיימות כבר עידנים. אני חושב מאז שהוא הצטרף לקבוצה. אני חושב שזה נורמלי עבור שחקן שכובש כל כך הרבה שערים". ואכן, לבנדובסקי כבש 294 שערים ב-329 הופעות במדי באיירן ורק גרד מולר הבקיע יותר שערים ממנו.

נגלסמן הוסיף: "אני חושב שרוברט יודע מה יש לו במינכן ובקבוצה שלנו. דיברתי איתו וגם סימסתי לו. אני לא אוהב שהקשר הראשון עם שחקן הוא לדון מייד במצב החוזה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי