ווייט בדרך לארסנל תמורת 50 מיליון ליש"ט, רונאלדו ימשיך ביובנטוס

בן ווייט | Lee Smith - Pool/Getty Images

העברות: התותחנים ירכשו את בלם ברייטון בסכום עתק, CR7 הבהיר כי ברצונו להאריך את חוזהו בטורינו ובמקביל אלגרי ביקש לצרף את איקרדי מפ.ס.ז'. וגם: מנצ'סטר יונייטד קרובה לרכש כפול ומרשים, ז'ירו נפרד מצ'לסי

(גודל טקסט)

רשמי

* אחרי שנתיים וחצי בשורות צ'לסי ותשע שנים בפרמיירליג, אוליביה ז'ירו עזב את אנגליה ועבר לאיטליה. "פורצה מילאן!", צעק החלוץ אל עבר העיתונאים והאוהדים שהמתינו לו בכניסה למרפאה לפני הבדיקות הרפואיות. הוא ילבש את הספרה 9 על הגב.

* העברת ענק בהולנד: אייאקס הגיעה לסיכום עם היריבה השנואה, פיינורד, על מעברו של כוכב הקבוצה מרוטרדם, סטיבן ברחהאוס. הקשר בן ה-29 עוזב את קבוצתו אחרי חמש עונות ומצטרף לאלופה המכהנת בחוזה לארבע עונות. ההולנדי אמר לאחר החתימה: "זה לא סוד שרציתי לעשות את הצעד קדימה. חשוב לי לפתח את עצמי. כשבחרתי את הקבוצה הבאה שלי, בנוסף להתפתחותי כשחקן, חיפשתי כמה דברים – להיאבק על תארים, לשחק בליגת האלופות ולהישאר בתמונת סגל נבחרת הולנד. באייאקס כל הדברים הללו מתרחשים".

סטיבן ברחהאוס חוגג | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

* מנצ'סטר סיטי נפרדה סופית מלוקאס אנמצ'ה, שחקן ההתקפה בן ה-22 שמצא את עצמו מושאל כל עונה מחדש. הוא נרכש על ידי וולפסבורג, אליה הושאל ב-2019/20, בעסקה שמוערכת בכ-15 מיליון יורו.

* לא רק ליאל עבדה: סלטיק הודיעה היום על החתמתו של קשר נבחרת יפן, קיוגו פורוהאשי. כמו עבדה, גם הוא יכול לשחק בקו או בחוד והעונה בוויטסל קובה הוא כבש 14 שערים ובישל שניים ב-20 הופעות בליגה היפנית. מעברו יושלם לאחר קבלת רישיון עבודה ובכפוף לבדיקות הרפואיות.

* דור פרץ צריך לחשוש? ונציה החתימה שחקן על עמדתו של הקשר הישראלי – טאנר טסמן. מדובר בכישרון בן 19 מארצות הברית, שכבר שיחק פעם אחת בנבחרת הבוגרת, והעולה החדשה לסרייה שילמה בעבורו כ-3.5 מיליון יורו לדאלאס מה-MLS. למעשה, העסקה סוכמה כבר לפני מספר ימים וכעת הפכה רשמית. אם לא די בכך, גם חברו של גדי קינדה בקנזס סיטי, ג'אנלוקה בוסיו שגם הוא משחק בעמדה של דור פרץ פחות או יותר, נמצא במו"מ מתקדם עם ונציה לפי העיתונאי פבריציו רומנו.

* כריסטיאן באטוקיו, אקס מכבי תל אביב, עבר ליעד חדש ומפתיע: פומאס המקסיקנית. הקשר האיטלקי-ארגנטינאי בן ה-29 עזב את טוקושימה וורטיס היפנית, בה שיחק חמישה חודשים בלבד.

* חיזוק לוולפסבורג לקראת קמפיין ליגת האלופות: הירוקים הודיעו על צירופו של בלם פ.צ. קלן, סבסטיאן בורנאו, אחרי שחתם על חוזה לחמש שנים. הבלגי בן ה-22 עוזב את קבוצתו אחרי שנתיים תמורת 13.5 מיליון יורו.

* חבר חדש לליאור רפאלוב באנדרלכט: בניטו רמאן. שחקן הכנף הבלגי בן ה-26 עזב את שאלקה, שירדה לליגה השנייה בבונדסליגה, וחתם בקבוצה של וינסנט קומפאני. כבש בעונה שעברה שני שערים בליגה הגרמנית.

* אוהדי אייאקס יכולים לנשום לרווחה. דושאן טאדיץ', שעורר עניין רב אצל מילאן ונבחר אשתקד לשחקן העונה בהולנד, האריך את חוזהו בעונה נוספת והמשמעות היא שהוא יישאר באמסטרדם לפחות עד קיץ 2024.

* ז'וזה פונטה, הבלם שיחגוג 37 בדצמבר הקרוב, האריך את חוזהו בליל, אלופת צרפת, בעונה נוספת.

* ניס ממשיכה להתחמש והערב הודיעה על צירופו של המגן השמאלי הצעיר מלווין בארד, שיעבור מליון תמורת כ-5 מיליון יורו.

שמועות

* לפי ידיעה ב"האתלטיק", אחד המקורות היותר אמינים באנגליה, מנצ'סטר סיטי מוכנה למכור את ריאד מאחרז וראחים סטרלינג עוד הקיץ. ככל הנראה שאם הם אכן יימכרו, הכסף יושקע ברכישת הארי קיין מטוטנהאם וג'ק גריליש מאסטון וילה.

* כריסטיאנו רונאלדו יישאר ביובנטוס אחרי הכל? ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים כי הפורטוגלי אישר בפני ראשי הביאנקונרי כי הוא ימשיך במועדון וכי הוא ישוב לאימונים ב-25 ביולי. חוזהו של רונאלדו בטורינו מסתיים בקיץ הבא, וסוכנו ז'ורז'ה מנדש רוצה שההסכם יוארך בשנה נוספת. כזכור, פריז סן ז'רמן ומנצ'סטר יונייטד התעניינו בקפטן נבחרת פורטוגל, אך הן לא יכלו לעמוד בשכר שהוא מקבל בקבוצתו הנוכחית.

* מי שעשוי לשחק לצדו של CR7 ביובנטוס הוא מאורו איקרדי. ב"טוטו מרקטו" פורסם שהמאמן מסימיליאנו אלגרי מעוניין לצרף את חלוץ פריז סן ז'רמן, שלמעשה כבר ממתינה להצעה רשמית שתאפשר לה למכור את הארגנטינאי.

* מנצ'סטר יונייטד מתקרבת לרכש כפול: באנגליה מדווחים שהשדים האדומים צפויים להודיע עד שבוע הבא על צירופם של רפאל וראן וקיירן טריפייר. הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר צפויה לשלם כ-50 מיליון פאונד על בלם ריאל מדריד, שמסיים חוזה בקיץ הבא, בעוד המחיר של מגן אתלטיקו מדריד מוערך ב-18 מיליון פאונד.

* ארסנל ניסתה בשבועות האחרונים לעשות ככל שביכולתה כדי לרכוש את בן ווייט, אלא שברייטון לא הסכימה לשחרר את הבלם אלא תמורת 50 מיליון ליש"ט. לפי הפרסומים באנגליה, התותחנים נכנעו והסכימו לשלם את תג המחיר הגבוה. המשמעות היא שבלם נבחרת אנגליה בדרך לצפון לונדון.

* יוסטין קלייברט, שלא הצליח לפרוץ ברומא ובעונה הקודמת הושאל ללייפציג, ייצא להשאלה נוספת מהג'אלורוסי. בנו של אגדת העבר פטריק קלייברט יחתום בקרוב בניס, אליה יעבור בהשאלה עם אופציית רכישה.

* התקרבות בין יובנטוס וססואולו בעסקת מנואל לוקאטלי. הצדדים נפגשו לאחרונה כדי לדיון בהעברתו של קשר נבחרת איטליה לגברת הזקנה. השחקן עצמו מעוניין להגיע לביאנקורי וסוחב התעניינות גם מארסנל, כידוע, אך ההערכות מספרות שלבסוף הוא יגיע ליובה.

* האם חאבייר פאסטורה יחזור לצרפת? סוכנו של קשר רומא סיפר כי הגעה למונאקו היא אופציה מבחינתו של הארגנטינאי: "זה מועדון שהשחקן אוהב וזה יכול להיות טוב לסיטואציה שלו". בעברו פאסטורה שיחק שבע עונות במדי פריז סן ז'רמן, במדיה זכה בחמש אליפויות. השחקן בן ה-32 הגיע לג'יאלורוסי ב-2018, אך הקיץ הוא קיבל הודעה מהמאמן החדש, ז'וזה מוריניו, לפיה עליו לחפש קבוצה חדשה.

* צ'לסי רוצה לצרף חלוץ בכיר בחלון ההעברות הנוכחי, ובמקביל היא מחפשת להיפרד מתמי אברהם בכדי להכניס כסף לקופת המועדון. מלבד אסטון וילה שמעוניינת בו כבר תקופה ארוכה, כעת מדווח שגם ארסנל רוצה לצרף את החלוץ המוכשר.

תמי אברהם | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

* פודה באלו-טורה, מגנה השמאלי של מונאקו, צפוי לעבור בקרוב למילאן, שהגיעה לסיכום עם הקבוצה הצרפתית על רכישתו תמורת 4 מיליון יורו. השחקן ישמש אצל הרוסונרי כגיבוי לתאו הרננדס.

* דלברט, המגן השמאלי של אינטר, כבר רגיל לצאת בהשאלות ואת שתי העונות האחרונות בילה בפיורנטינה וראן. כעת מדווח כי הברזילאי בן ה-27 אמור לחתום בקרוב בקליארי ולצאת להשאלה נוספת, אך לקבוצה האיטלקית תהיה אופציית רכישה עליו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי