רק 2:2 לפ.ס.ז' נגד שאמבלי, באיירן הפסידה בבכורה של נגלסמן

יוליאן נגלסמן | Christian Kaspar-Bartke/Getty Images

הקבוצה של פוצ'טינו אכזבה מול יריבה מהליגה השלישית בצרפת. איקרדי כבש, הצרפתים ספגו בדקה ה-89. הבווארים נכנעו 3:2 לקלן מתחתית הבונדסליגה בהרכב חסר מאוד, אופמקאנו פתח. 2:2 לארסנל מול ריינג'רס

(גודל טקסט)

יורו 2020 וגם הקופה אמריקה מאחורינו, מה שאומר כי ליגות הכדורגל בעולם קרובות להיפתח והקבוצות מתחילות להגביר הילוך בהכנות. היום (שבת) נערכו מספר משחקי אימון מסקרנים ולקבוצות הגדולות יש עוד עבודה. פריז סן ז'רמן רשמה 2:2 מאכזב נגד שאמבלי מהליגה השלישית בצרפת. גם ארסנל אכזבה עם 2:2 מול ריינג'רס אלופת סקוטלנד, בעוד באיירן מינכן הפסידה 3:2 לקלן בהופעת הבכורה הלא רשמית של יוליאן נגלסמן. דורטמונד נכנעה 3:1 לבוכום, טוטנהאם נפרדה ב-1:1 נגד לייטון אוריינט מהליגה הרביעית.

פריז סן ז'רמן – שאמבלי 2:2

אחרי שהביסה 0:4 את לה מאן לפני שלושה ימים, הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו פגשה יריבה נוספת מהליגה השלישית והפעם מעדה במפתיע. רוב הכוכבים הגדולים עדיין לא הצטרפו להכנות בשל השתתפותם בטורנירי הנבחרות, כשגם אשרף חכימי, שפתח בהרכב במשחק הקודם, לא נכלל בסגל הפעם.

מאורו איקרדי, שמצא את הרשת גם ביום רביעי האחרון, כבש ראשון לזכות פ.ס.ז' בפנדל מוצלח בדקה ה-19. צ'אבי סימונס בן ה-18 בלט פעם נוספת ולאחר שהבקיע ובישל במשחק הקודם, בזה של היום הוא הסתפק בשער אחד בדקה ה-64, שהחזיר לקבוצתו את היתרון שלוש דקות אחרי שגילום הנרי כבש עבור שאמבלי. לסאנה דוקורה קבע חלוקת נקודות עם שער שוויון בדקה ה-89.

שחקני פריז סן ז'רמן | פריז סן ז'רמן, האתר הרשמי
צ'אבי סימונס בלט גם הפעם | פריז סן ז'רמן, האתר הרשמי

קלן – באיירן מינכן 2:3

יוליאן נגלסמן ערך את הופעת הבכורה הלא רשמית שלו כמאמן הקבוצה בתנאים לא אידיאלים בכלל, ללא השחקנים הבכירים שעוד נמצאים בחופשה לאחר היורו. דאיו אופמקאנו כן פתח הרכב וכך גם השוער סוון אולרייך והחלוץ אריק צ'ופו מוטינג. ארמינדו סיב, החלוץ בן ה-18 ששייך לקבוצת המילואים, כבש בדקה השמינית אך היתרון לא החזיק מעמד זמן רב.

בתוך שבע דקות קלן, שסיימה במקום ה-16 אך נותרה בבונדסליגה אחרי שניצחה במשחקי המבחן – כבשה פעמיים. יאן תילמן, כוכב קבוצת הנוער, השווה בדקה ה-19 ומארק אות' השווה בדקה ה-26. יושוע זירקזי החזיר את באיירן לעניינים עם 2:2 בדקה ה-33, תוצאת ההפסקה, אף אות' השלים צמד בדקה ה-56 וקבע את תוצאת המשחק.

שחקני באיירן חוגגים. היתרון לא החזיק מעמד | Christian Kaspar-Bartke/Getty Images
עומר ריצ'רדס | Silas Stein/picture alliance via Getty Images

בעוד שבוע, בהרכב קצת יותר מלא, אלופת גרמניה תפגוש את אייאקס ובהמשך מצפות לה יריבות חזקות נוספות בקדם העונה כדוגמת בורוסיה מנשנגלדבאך ונאפולי.

ריינג'רס – ארסנל 2:2

משחק הכנה שני למיקל ארטטה לקראת העונה שבפתח ועדיין לתותחנים אין ניצחון. ארסנל פתחה בהרכב משני אך עם ניקולא פפה והקפטן פייר-אמריק אובמיאנג, פיגרה פעמיים ולאט לאט, עם חילופים במחצית (אלכסנדר לקאזט, הקטור ביירין וקיירן טירני) והן בדקה ה-62 (וויליאן) – השתפרה. שבע דקות לסיום החלוץ הצעיר אדי נקטיה (22), מנע הפסד כשהשווה.

אלופת סקוטלנד הוליכה משער של לאון בלוגון בדקה ה-14 ואז נונו טבארס השווה לאנגלים בדקה ה-14 כשחטף כדור לשחקן הגנה וסיים בסטייל עם בעיטה לפינה הרחוקה. סדריק איטן החזיר את היתרון לחניכים של סטיבן ג'רארד בדקה ה-75, אך הם לא הצליחו לנצח.

פייר אמריק אובמיאנג | David Price/Arsenal FC via Getty Images

לייטון אוריינט – טוטנהאם 1:1

הקבוצה מהליגה הרביעית שיבשה את ההכנות של נונו אספריטו, ללא הארי קיין ושאר השחקנים שלקחו חלק ביורו כמובן. אריק דייר, הארי ווינקס והשוער ג'ו הארט היו הבולטים מאלה שפתחו בהרכב וכך גם הברזילאי לוקאס מורה. בדקה ה-38 דיין סקרלט שהפך לשחקן הצעיר ביותר שמשחק בליגה האירופית אשתקד, הבקיע. רואל סוטיריו השווה לקבוצה הקטנה וקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-72.

דיין סקרלט | Victoria Jones/PA Images via Getty Images

בורוסיה דורטמונד – בוכום 3:1

הצהובים-שחורים, שניצחו במשחק ההכנה הקודם – נראו לא מוכנים כשנכנעו 3:1 לעולה הטרייה לבונדסליגה. ארלינג הולאנד לא שיחק כמובן אך הקפטן מרקו רויס היה. גם ג'ובאני ריינה פתח. עד לדקה ה-67 לא הובקעו שערים ואז תוך 11 דקות כבשה בוכום שלישייה – סומה נובוטני (67), סילבר גנבולה (69) והרברט בוקהורן הבקיעו כשהאחרון סובב כדור חופשי נפלא לחיבורים. מרקו פסאליץ', שהצטרף הקיץ מקבוצת המילואים של שטוטגארט – צימק בדקה ה-83.

הרברט בוקהורן מבקיע | Alex Gottschalk/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי