יונייטד מעוניינת בוויניסיוס, אינסינייה יעזוב את נאפולי?

ויניסיוס ג'וניור חוגג | Fran Santiago/Getty Images

נאפולי רוצה להאריך חוזה לכוכב, שדורש שדרוג בשכר. וראן בדרך לקבוצה של סולשיאר אך האם הוא לא היחיד? כך נטען ב"דיילי מייל". ז'ירו חתם במילאן, שחקן ברצלונה מבוקש באנגליה

(גודל טקסט)

רשמי

* מילאן הכריזה רשמית על הצטרפותו של אוליבייה ז'ירו. החלוץ הצרפתי כבר נפרד אתמול מצ'לסי וכעת הוא מגיע לתחנה הראשונה בקריירה שלו באיטליה, שם ירוויח כארבעה מיליון יורו.

* חבר איראני חדש לאופיר מרציאנו: פיינורד הודיעה על צירופו של עלירזה ג'האנבאחש שמגיע לקבוצה מברייטון האנגלית. האיראני בן ה-27 חוזר לליגה הולנדית אחרי שלוש עונות בברייטון, כאשר בעונתו האחרונה בהולנד, 2017-18, הוא סיים כמלך שערי הליגה אחרי שהבקיע 21 שערים במדי אלקמאר. הקשר ההתקפי צפוי להיכנס לנעליו של סטיבן ברחהאוס, שעבר ליריבה השנואה אייאקס.

* סטאד ראן הצרפתית צירפה את קמאלדין סולימנה, הגנאי הבינלאומי, שהיה על סף חתימה באייאקס ואף הגיע לאמסטרדם כדי לעבור בדיקות רפואיות, אך שינה כיוון ברגע האחרון ובחר באדומים-שחורים.

* רומא אישרה את עזיבתו של השוער פאו לופס למארסיי הצרפתית. השוער יושאל בתמורה לקצת יותר ממיליון יורו כשאופציית הרכישה עומדת על 12 מיליון יורו.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד הגיעה לסיכום עם ריאל בנוגע לרכישתו של רפאל וראן, כך לפי "אונדה סרו". העסקה צפויה להיסגר בימים הקרובים, כשה"שדים האדומים" ישלמו כ-58 מיליון יורו עבור בלם נבחרת צרפת.

* לפי "דיילי מייל", במהלך השיחות לגבי וראן, יונייטד גיששה גם לגבי צירופו של ויניסיוס ג'וניור, קשר הכנף של ריאל. נטען כי לאור האובססיה של פלורנטינו פרס לצרף את קיליאן אמבפה, הבלאנקוס צריכים למכור שחקן נוסף מעבר לבלם. ריאל דורשת, כך נטען, לפחות 68.5 מיליון יורו עבור הברזילאי בן ה-21. "יונייטד התעניינה בשחקן אך לא במחיר הזה", נטען, כשגם השאלה נשקלת בחשבון. עוד נאמר כי הברזילאי מאוכזב מכך שבמועדון שוקלים להעבירו על אף שהמאמן החדש קרלו אנצ'לוטי רוצה להשאירו.

* ב"ספורט" טוענים כי מרטין בריית'ווייט הביע נכונות לעזוב את ברצלונה. הבלאוגרנה מקווים להרוויח כ-15 מיליון יורו תמורת חלוצה של נבחרת דנמרק, שעל פי הדיווח נמצא על הכוונת של ברייטון, אך מעדיף לעבור לווסטהאם או לוולבס שפנו אף הן לגביו.

* נאפולי מחכה שאלוף אירופה הטרי, לורנצו אינסינייה, יחזור מהחופשה לאחר שזכה ביורו 2020 עם נבחרת איטליה, כדי לפתוח עמו בשיחות על הארכת חוזה. יחד עם זאת, לא בטוח ששחקן הכנף יסכים להישאר שחקן של הפרטינופיי מעבר ל-2022, שכן במועדון יבקשו ממנו להפחית בשכרו, בעוד הוא מעוניין בשדרוג כלכלי – כך לפי ה"קוריירה דלו ספורט".

לורנצו אינסינייה | Claudio Villa/Getty Images

* אחרי שעזב את באיירן מינכן בתום 10 שנים, ג'רום בואטנג עשוי להצטרף להרטה ברלין בהעברה חופשית, זאת לפי דיווח של ג'יאנלוקה די מרציו האיטלקי. אם יצטרף, הבלם ישתף פעולה עם אחיו קווין פרינס בואטנג.

* מיראלם פיאניץ' איבד את מקומו ברוטציה של רונאלד קומאן בחצי השני של העונה האחרונה וברצלונה מחפשת להיפטר ממנו, אך מדובר במשימה לא פשוטה. על פי הדיווחים בספרד, ז'וזה מוריניו סגר לבוסני את דלת החזרה לרומא, בעוד אקסית אחרת של פיאניץ', יובנטוס, הציעה לבלאוגרנה טרייד שבמסגרתו ארון ראמזי יעשה את הדרך ההפוכה, אולם שכרו של הוולשי גבוה מדי עבור בארסה.

* חבר חדש לליאל עבדה? לטענת העיתונאי פבריציו רומאנו, סלטיק מחפשת מגן ימני ובין המועמדים הוזכרו ברנדון סופי ואאורליו בוטה.

* לא רק ז'ירו: ברהים דיאס נחת באיטליה לקראת השאלתו לשנתיים נוספות מריאל מדריד למילאן. לרוסונרי תהיה אופציה לרכוש תמורת 22 מיליון יורו את הספרדי שכבר שיחק בקבוצה בעונה האחרונה, כאשר צירופו בהשאלה יעלה למילאנזים 3.5 מיליון יורו.

* מי שלא מצטרף למילאן בינתיים, הוא המגן השמאלי פודה באלו-טורה. האחרון היה אמור להגיע הבוקר לבדיקות רפואיות במועדון מעיר האופנה, אך מונאקו לא נתנה אור ירוק למהלך כיוון שעדיין נותרו קצוות פתוחים במשא ומתן בינה לרוסונרי. העסקה הייתה אמורה להיסגר בסכום של 4.5 מיליון יורו.

* ראשיד גזאל האלג'יראי סיכם את תנאיו בגלאטסראיי, שצריכה כעת להגיע להבנות עם לסטר סיטי בנוגע לסכום ההעברה של שחקן הכנף. בנוסף, הטורקים צפויים לצרף גם את ינס סטריגר לארסון, המגן הימני שסייע לנבחרת דנמרק להגיע לחצי גמר היורו האחרון.

* פבריציו רומאנו מדווח כי אברטון קרובה להחתים שוער חדש: אסמיר בגוביץ' יצטרף ל"טופיז" מבורנמות' בחוזה לשנתיים. הבוסני יגיע בהעברה חופשית וצפוי לחתום בשעות הקרובות.

* יונג מין סון בדרך להאריך את חוזהו בטוטנהאם? לפי "Football Insider", הדרום קוריאני קיבל הצעה יפה של 200 אלף ליש"ט לשבוע והעניין ייסגר בקרוב. החלוץ בן ה-29 הצטיין בעונה שעברה לצד הארי קיין וכבש 22 שערים ב-51 משחקים – העונה הפורייה בקריירה שלו.

יונג מין סון | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי