יתרון למכבי חיפה? הבעיה של דינמו טביליסי בין הקורות

רוין קבאסחבדזה | James Williamson - AMA/Getty Images

יריבת הירוקים בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 19:30, ספורט2) נותרה ללא השוער הראשון שלה, שביצע טעויות קשות וביקש לעזוב. האופציות האחרות - שוער בן 37 עם 3 הופעות בשנה וחצי ושוער בן 20

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שלושה ימים לפני המשחק הראשון בין מכבי חיפה לדינמו טביליסי במוקדמות הקונפרנס ליג, לקבוצה הגאורגית יש בעיה קשה בין הקורות. השוער הראשון רוין קבאסחבדזה לקח קשה את ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות ולפי דיווחים בתקשורת המקומית, החליט לעזוב. בדינמו עדיין לא אישרו שהוא סיים את דרכו, אבל נראה שבין כה וכה הוא לא יוכל לעמוד בין הקורות ביום חמישי (19:30, שידור ישיר בספורט2).

קבאסחבדזה ביצע טעויות קשות שהובילו לספיגות בשני המשחקים נגד נפטצ'י באקו, ואלופת גאורגיה הודחה – בדיוק כמו מכבי חיפה – בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות. לפי התקשורת הגאורגית, מיד אחרי ההפסד 2:1 באזרבייג'אן, נערכה שיחה קשה בין ראשי המועדון והצוות המקצועי לשוער, ולאחר מכן הוא החליט לעזוב. למרות שבדינמו לא הודיעו על עזיבה רשמית, נכתב באחד האתרים ש"קבאסחבדזה מתמודד עם לחץ נפשי גדול וביקש לעזוב".

מבחינת מכבי חיפה מדובר כמובן בחדשות טובות. קבאסחבדזה הוא השוער הבכיר של דינמו טביליסי ולמרות הטעויות שלו בשבועיים האחרונים, לאלופת גאורגיה אין אופציות טובות יותר על הספסל. מי שיפתח במקומו יהיה כנראה עומאר מיגיניישווילי, שוער בן 37 שמאז שהגיע לדינמו לפני שנה וחצי, רשם שלוש הופעות בלבד בכל המסגרות. האפשרות השנייה היא לוקה קוטלדזה בן ה-20, שבקריירת הבוגרים שלו שלושה משחקים בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי