שלושה כוכבים עלולים לעזוב את באיירן, פ.ס.ז' מפנטזת על פוגבה

קינגסלי קומאן | ANDREAS GEBERT/POOL/AFP via Getty Images

דיווחים: פיני זהבי הציב אולטימטום בנוגע לקומאן, יונייטד מפתה את גורצקה וצ'לסי תלך על לבנדובסקי אם הולאנד לא יגיע. וגם: הצרפתים מקווים להנחית את הקשר, טרייד בין טוטנהאם לסביליה וארסנל סימנה מועמדים

(גודל טקסט)

רשמי

* ג'סטין קלייברט עבר מרומא לניס הצרפתית בהשאלה. לניס תהיה אופציה לרכוש אותו תמורת כ-10 מיליון יורו. בעונה שעברה ההולנדי בן ה-22 כבש ארבעה שערים ב-27 משחקים בר.ב לייפציג.

שמועות

* ב"בילד" דווח כי פיני זהבי הציב לבאיירן מינכן אולטימטום: קינגסלי קומאן, המיוצג על ידי הישראלי, יעזוב בחינם בקיץ הבא אם לא תעניקו לו את השדרוג שהוא מבקש. הצרפתי מרוויח 12 מיליון יורו בשנה והוא מעוניין ששכרו יעמוד על אותו הסכום, אך ללא ניכויים על מסים וכו'.

* סוכנו של לאון גורצקה דרש מבאיירן מינכן שכר של 20 מיליון יורו, אך הבווארים מציעים רק חצי מזה. מנצ'סטר יונייטד דווקא מוכנה לשלם לגרמני את הסכום שהוא מבקש, כך טוענים ב"בילד", כאשר גורצקה יסיים את חוזהו בשנה הבאה.

* ליברפול מחפשת להעמיק את הסגל בשחקן התקפה והשם החם שנמצא ברשימה הוא ג'ארוד בואן, קשר ווסטהאם. לפי הדיווחים, הקבוצה תנסה לצרפו אם ג'רדאן שאקירי או דיבוק אוריגי יעזבו.

* בתכנית הטלוויזיה הספרדית "אל צ'ירינגיטו" טוענים שרפאל וראן הבהיר בפני פלורנטינו פרס כי הוא מעוניין לעזוב את ריאל מדריד. מנצ'סטר יונייטד הציעה לבלם 12 מיליון יורו לעונה.

* צ'לסי מתכוונת לנסות ולהחתים את רוברט לבנדובסקי אם לא תצליח להשיג את ארלינג הולאנד. על פי ה"בילד", אלופת אירופה כבר יצרה קשר עם פיני זהבי, סוכנו של החלוץ הפולני.

* פריז סן ז'רמן סימנה את המטרה הגדולה הבאה: הצרפתים רוצים לצרף את פול פוגבה, לפי דיווח ב"מירור". בעיר האורות מקווים שהעובדה שחוזהו של הקשר במנצ'סטר יונייטד לקראת סיום תסייע להם לקבל אותו תמורת סכום נמוך יחסית, של 50 מיליון ליש"ט.

* ארסנל מוכנה להציע ללסטר מספר שחקנים (ביניהם ריס נלסון ואיינסלי מייטלנד-ניילס) כדי לקבל בתמורה את ג'יימס מדיסון, אבל ב"דיילי מייל" טוענים כי גם סכום של 50 מיליון ליש"ט לא צפוי להספיק לתותחנים כדי לזכות בקשר.

* טוטנהאם וסביליה סיכמו על טרייד: לטענתו של האיטלקי פבריציו רומאנו, בריאן חיל יעבור מהקבוצה האנדלוסית לשורות הספרס, בעוד אריק לאמלה יעשה את הדרך ההפוכה והספרדים יקבלו 25 מיליון יורו בנוסף. חיל יחתום בטוטנהאם עד 2026.

* שני שחקנים הוזכרו כמועמדים לאברטון. ב"אתלטיק" נכתב שקבוצתו של רפא בניטס עוקבת אחרי סמואל צ'וקווזה מוויאריאל, שסעיף שחרורו עומד על 71 מיליון ליש"ט והוא חתום בשורות הצהובים עד 2023. במקביל, ב"סאן" דווח כי ה"טופיז" מעוניינים גם בג'סי לינגארד.

* לפי ה"מונדו דפורטיבו", ארסנל חושקת בשוער המחליף של ברצלונה – נטו. בקטלוניה פורסם שהלונדונים פנו לגביו במהלך העונה האחרונה ובזמנו הבלאוגרנה דרשו כ-14 מיליון יורו עבורו, אך כעת הם מבינים כי ייתכן שיצטרכו לוותר עליו בחינם כדי לחסוך בעלויות שכרו.

* מילאן מתכוונת להגיש למנצ'סטר יונייטד הצעה עבור דיוגו דאלוט, אותו הרוסונרי רוצים לצרף בהשאלה עם אופציית רכישה. ה"שדים האדומים" מבקשים 4 או 5 מיליון יורו דמי השאלה, סכום שהאיטלקים טרם הציעו.

פוגבה. פ.ס.ז' תצרף גם אותו? | Daniel Mihailescu – Pool/Getty Images

* בזמן שחוסם אוואר זוכה להתעניינות ממספר קבוצות בפרמיירליג, ביניהן ליברפול, ליון החליטה להעלות את תג המחיר שלו לאזור ה-25 מיליון ליש"ט – כך על פי ה"דיילי אקספרס".

* ב"דיילי סטאר" טוענים שאם ג'ורדן הנדרסון יישאר חופשי ולא יגיע להבנות עם ליברפול בנוגע לחוזה חדש, ארסנל היא הפייבוריטית להחתים את הקשר.

* גארת' בייל מתכוון לדחות את תכניות המעבר ל-MLS כדי לקיים את מלוא החוזה שלו בריאל מדריד, כך לפי ה"מירור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי