סוטייסקה חוששת ממכבי ת"א: "חייבים להימנע מתוצאה מביכה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

הבלם מילוש דרינצ'יץ' לקראת המשחק בחמישי (21:30) בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג: "ראינו אותם, מדובר בקבוצה מאוד התקפית. ננסה לעקוץ במתפרצות"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

העונה האירופית של מכבי תל אביב תצא מחר (חמישי, 21:30) לדרך עם מפגש שני בהיסטוריה מול יריבה מונטנגרית. בפעם שעברה – בעונת 2010/11 – היא לא ליקקה דבש, אבל עברה את מוגרן בזכות 2:3 בסיכום המשחקים במוקדמות הליגה האירופית. הפעם, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, היא תפגוש סוטייסקה, סגנית אלופת מונטנגרו.

בקבוצה הצנועה ממונטנגרו חולמים על הפתעה נגד נגד מכבי תל אביב, במה שיהיה המשחק הראשון שלה נגד יריבה מישראל. סוטייסקה מעולם לא עברה שני סיבובים באותה עונה במפעל אירופי, אבל מקווה להשיג תוצאה שתשאיר לה תקווה לקראת הגומלין.

המשחק יתקיים בפודגוריצה ולא בניקשיץ', והמאמן מילייה סאבוביץ' דחק כל השבוע באוהדים להגיע בהמוניהם. סאבוביץ' מתלבט אם לפתוח במערך של שלושה בלמים נגד היריבה החזקה, ועדיין לא החליט מי יוצב בחוד, דרקו ניקאץ' או בוז'ו מרקוביץ'.

הבלם מילוש דרינצ'יץ' אמר: "ראינו את מכבי תל אביב. זו קבוצה מאוד התקפית ואנחנו ננסה לעקוץ במתפרצות. במשחקים באירופה אף פעם לא יודעים הכול על היריבות, אבל אנחנו יודעים שזה הולך להיות קשה ושאנחנו חייבים להימנע מתוצאה מביכה".

הרכב משוער: ולאדן גיליין, דראגן גריביץ', ולאדן בובאניה, מילוש דרינצ'יץ', ניקולה סטייפוביץ', קאיקה שאגש, מרקו מטאנוביץ', נוביצה אראקוביץ', ניקולה יאנייץ', מרקו ווקוביץ', דרקו ניקאץ'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי