סמית' רואו האריך חוזה בארסנל, צ'לסי וסיטי יגישו הצעת ענק למוריבה

איליאש מוריבה
איליאש מוריבה | NurPhoto / Contributor

העברות: הקשר האנגלי חתם על חוזה ארוך טווח וירש את מספר החולצה של אוזיל. האנגליות יציעו לקשר סכום כפול ממה שברצלונה מוכנה לשלם. אלופת אירופה שוקלת לפנות לריאל לגבי הזאר ובדקה את העלויות של ברארדי

(גודל טקסט)

רשמי

* דמראיי גריי חוזר לאנגליה. הקשר בן ה-25, שבינואר עזב את לסטר ועבר ללברקוזן, שב לאנגליה ובשלוש השנים הקרובות ישחק באברטון, ששילמה תמורתו 1.5 מיליון ליש"ט על פי הדיווחים.

* אמיל סמית' רואו, מהכישרונות הצעירים הבולטים בארסנל, חתם היום על חוזה ארך טווח אצל התותחנים. הקשר ההתקפי בן ה-20, שפרץ העונה ואף הפך לשחקן חשוב בקבוצה, קיבל את החולצה מספר 10, שעד העונה הייתה שייכת למסוט אוזיל. במהלך חלון ההעברות הנוכחי דיווח בממלכה כי אסטון וילה הציעה 30 מיליון יורו עבור השחקן, אך ארסנל סירבה.

* לואיס בייט בן ה-18, קשר צ'לסי ונבחרת אנגליה עד גיל 21, עזב את הבלוז וחתם בלידס יונייטד.

* אחרי מכירת כריסטופר אייר לברנטפורד תמורת כ-15.5 מיליון יורו, סלטיק מצאה בלם חדש: קארל סטרפלט, השבדי בן ה-26, שנרכש מרובין קאזאן תמורת 5 מיליון יורו.

* דלברט, מגנה השמאלי של אינטר, רגיל כבר להיות מושאל אחרי שבשנתיים האחרונות שיחק בפיורנטינה ובראן – וכעת הוא יצא להשאלה נוספת, הפעם בקליארי, בה חתם עד לסיום העונה. המועדון מחזיק באופציית רכישה בסיום העונה.

שמועות

* צ'לסי מחפשת חיזוק לחלק הקדמי ושני דיווחים מאוד מעניינים התפרסמו באירופה. ב"אס" הספרדי נטען כי הקבוצה שוקלת פנייה לריאל מדריד בכדי לבצע קאמבק סנסציוני ולהחזיר לשורותיה את אדן הזאר, שלא ממש הצליח לתקוע יתד אצל הבלאנקוס. עם זאת, הספרדים ידרשו סכום גבוה עבור השחקן, עליו שילמו יותר מ-100 מיליון יורו לבלוז בתחילת עונת 2019/20. כמו כן, באיטליה דווח צ'לסי ביררה עם ססואולו את עלויותיו של דומניקו ברארדי, שהרשים מאוד עם איטליה ביורו ועזר לאזורי לזכות באליפות אירופה. גם דורטמונד הוזכרה כמועמדת לצרף את ברארדי.

אדן הזאר | Michael Regan/Getty Images

* המשא ומתן בין ברצלונה לאילאיש מוריבה עדיין תקוע, ונדמה כי שתי קבוצות כבר ממתינות להתרחשויות. על פי דיווח ב"ספורט" הקטאלוני, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי מתכוונות להציע לקשר חוזה עם שכר של שישה מיליון יורו, כפול ממה שקבוצתו הנוכחית מוכנה לשלם לקשר בן ה-18. בינתיים, מוריבה לא נכלל בסגל של רונאלד קומאן בהכנה לעונה, עד שסוגיית עתידו תוכרע.

אילאיש מוריבה (באמצע). יעבור לאנגליה? | David Ramos/Getty Images

* ארסנל מחפשת שוער שני, ועל פי ה"מונדו דפורטיבו" מעוניינת בנטו, שוער המשנה של ברצלונה. הקבוצה התעניינה בו כבר בחלון ההעברות של ינואר, אז בארסה דרשה תמורת 12 מיליון ליש"ט, אך כעת הקטלונים זקוקים לכסף ולחיסכון בשכר השחקנים ומוכנים למכור אותו תמורת סכום נמוך יותר.

* באנגליה מדווח כי אברטון הודיעה לחאמס רודריגס כי הוא חופשי לעזוב את המועדון בחינם בחלון ההעברות הנוכחי, על אף שהוא מחזיק בחוזה לעונה הקרובה. ההערכה היא שיעבור לליגה האיטלקית.

דומניקו ברארדי | Claudio Villa/Getty Images

* אסטון וילה הרגילה אותנו להחתמות מרשימות בשנים האחרונות (אמי בואנדיה, אמיליאנו מרטינס, ברטרנד טראורה, אולי ווטקינס ועוד) – והאם היא בדרך לאחת נוספת? ב"סאן" טוענים כי הקבוצה רוצה לצרף את לאון ביילי, שחקן הכנף המוכשר של לברקוזן, אשר מחירו עומד על כ-30 מיליון יורו.

* נאפולי רוצה לצרף את אמרסון מצ'לסי ומוכנה לשלם 10 מיליון יורו עבור המגן השמאלי. בעונה הקודמת אמרסון ערך 2 הופעות בלבד בפרמיירליג ולפניו בהיררכיה נמצאים גם בן צ'ילוול וגם מרכוס אלונסו, ונראה שהבלוז ישמחו למכור אותו. ביורו האחרון הפך לשחקן הרכב בנבחרת איטליה בחצי הגמר ובגמר בעקבות פציעתו של לאונרדו ספינצולה, והוא עזר לאזורי להניף את הגביע ההיסטורי.

* מונאקו תחטוף למילאן את ניקולה ולאשיץ'? כידוע, הרוסונרי, במגעים כבר זמן רב עם הקשר בן ה-23 של צסק"א מוסקבה, אך כעת מדווח כי הקבוצה מהנסיכות הגישה הצעה של 30 מיליון יורו על הקרואטי. עוד צוין בדיווח כי צירופו של ולאשיץ' הוא "בקשה מפורשת של המאמן ניקו קובאץ'".

לאון ביילי | Friedemann Vogel – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי