הכל פתוח: מ.ס. אשדוד חילצה 0:0 בחוץ מול קרבאח

הקבוצה של בן שמעון לא איימה על המסגרת במשחק החזרה לאירופה אחרי 16 שנה, אך השיגה תוצאה שמשאירה לה סיכוי לעבור סיבוב במוקדמות הקונפרנס ליג. מדבדב הורחק (83), ג'ראפי בלט עם שלוש הצלות, ניאנג נפצע והוחלף

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד המתינה 16 שנה לרגע הזה, והערב (חמישי) היא סוף סוף חזרה למפעלים האירופיים. הקבוצה מעיר הנמל הגיעה למפגש החוץ נגד קרבאח האזרית כאנדרדוג מובהק, לאור הרזומה המרשים של יריבתה באירופה בשנים האחרונות, אך היא הצליחה לצאת מההתמודדות עם 0:0 מכובד שמשאיר לה סיכוי לקראת הגומלין בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג..

בחלון ההעברות הנוכחי, הקבוצה של רן בן שמעון איבדה מספר משמעותי של שחקני מפתח, ואם זה לא מספיק, אז היא גם הגיעה להתמודדות ללא טימותי אוואני, מוחמד כנעאן ופאהד באיו הפצועים. הקבוצה שסיימה שלישית בליגת העל אשתקד לא הגיעה למצבים במחצית הראשונה, אך לשמחתה גם היריבה לא הבריקה. כדור חופשי של פיליפ אוזוביץ' נהדף על ידי יואב ג'ראפי, בעוד בעיטה למסגרת של חיימה רומרו הוסטה לקרן על ידי מרטין ראינוב. בדקה ה-25, בן שמעון נאלץ להתמודד עם כאב ראש נוסף, כאשר דייויד רוי ניאנג נפצע והוחלף על ידי שלו הרוש.

מבחינת האורחת, הבשורה לא הגיעה עם החזרה מחדרי ההלבשה. הקבוצה הישראלית המשיכה להתגונן והתקשתה להגיע לרחבה של יריבתה. מנגד, קרבאח הצליחה להגיע למצבים בקצב מעט יותר גבוה, אך ג'ראפי שוב פעם נחלץ למשימה אחרי ניסיונות למסגרת של עבאס חוסיינוב ורומרו.

שחקני מ.ס. אשדוד | דוברות מועדון ספורט אשדוד

בן שמעון ביצע חילופים בניסיון לעורר את הקבוצה, ואחד המחליפים, זקאריה מוגיס, היה מעורב באירוע הפתח של המשחק. בדקה ה-83, מוגיס הקדים את מקסים מדבדב במרדף אחר מסירת עומק, הבלם תפס אותו, מנע ממנו להתקדם לעבר השער וספג כרטיס אדום ישיר. אשדוד לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי ואת העובדה שיריבתה החלה להתגונן, אך היא יכולה להיות מעודדת לקראת הגומלין בשבוע הבא, בידיעה שהיא ניצבת מול יריבה שהיא מסוגלת לעבור.

הרכבים

קרבאח: שחרודין מחמדאלייב, עבאס חוסיינוב, מקסים מדבדב, קווין מדינה, טוראל בייראמוב, גארה גראייב (איסמעיל איברהימלי, 79), פטריק אנדרדה, עבדאללה זוביר (מרקו וסוביץ', 84), חיימה רומרו, פיליפ אוזוביץ' (קאדי, 79), רמיל שיידאייב (מוסא גורבנלי, 71).

מ.ס. אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, גיל כהן, ננאד סבטקוביץ', מונטרי קמהאני, פיראס אבו עקל, דייויד רוי ניאנג (שלו הרוש, 25), מרטין ראינוב (נאור סבג, 76), יעקב בריהון (מוסא בגאיוקו, 63), אור אינברום (זקאריה מוגיס, 63), עוז בילו (נואף בזיע, 76).

מהלך המשחק

דקה 11: האזרים קיבלו בעיטה חופשית, אותה אוזוביץ' בעט בעוצמה מטווח רחוק למסגרת. עם זאת, ג'ראפי הערני הדף את הכדור לקרן.

דקה 25: בן שמעון נאלץ לערוך חילוף כפוי בשל פציעתו של ניאנג. שלו הרוש נכנס על חשבונו.

עוז בילו | דוברות מועדון ספורט אשדוד

דקה 44: הזדמנות מסוכנת לאזרים ממצב נייח. המארחת קיבלה כדור חופשי מזווית קשה, אך מסירה חכמה הגיעה לרומרו ברחבה. הספרדי בעט בנגיעה אחת, אך הכדור פגע בראינוב ויצא לקרן.

דקה 56: כדור רוחב של קרבאח הורחק לא טוב והגיע לגראייב. הקשר בעט עם הרבה עוצמה אך פספס את המסגרת.

דקה 62: התקפה מתפרצת מסוכנת של קרבאח כמעט ומסתיימת בשער. חוסיינוב קיבל את הכדור בתוך הרחבה לאחר רצף מסירות אך הבעיטה שלו פגעה בג'ראפי.

אור אינברום | דוברות מועדון ספורט אשדוד

דקה 66: רומרו בעט ברגל שמאל מחוץ לרחבה, אך הכדור הלך למרכז השער וג'ראפי לא התקשה לתפוס אותו.

דקה 83: קרבאח נשארת בעשרה שחקנים! כדור עומק נפלא כמעט והגיע למוגיס, אך מדבדב תפס את המחליף, מנע ממנו מצב ודאי לכיבוש וספג כרטיס אדום ישיר.

דקה 84: האורחת קיבלה כדור חופשי בעקבות ההרחקה, אך אבו עקל בעט מעל למסגרת בהזדמנות האמיתית הראשונה של קבוצתו במשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי