רוני לוי: "גאה בשחקנים ששמרו על התוצאה במשחק לא קל"

רוני לוי, אריק בנאדו | לירון מולדובן

אחרי ה-0:2 על ארדה, מאמן הפועל ב"ש הבהיר לקראת הגומלין: "זה ידיים שלנו, אבל נצטרך להיות מרוכזים". ויטור: "אנחנו מנסים להכניס את החדשים לעניינים ולהכיר אחד את השני. עשינו עבודה טובה בהגנה"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תחזור מבולגריה עם מקדמה רצינית לקראת הגומלין נגד ארדה קרדז'אלי, אחרי שניצחה אותה 0:2 הערב (חמישי) משערים של מריאנו בריירו ודור מיכה. בסיום המשחק, המאמן רוני לוי והקפטן מיגל ויטור התייצבו למסיבת העיתונאים וכצפוי, הבהירו שהכל עדיין פתוח והאדומים יצטרכו להשלים את המשימה בבית.

"אנחנו צריכים להיות מרוכזים. זה בידיים שלנו, אבל צריך לעשות את העבודה בבית בעזרת האוהדים שלנו. אנחנו מכבדים את היריבה וזו תהיה הגישה שלנו בגומלין", אמר רוני לוי. על המשחק הוסיף: "צפינו בארדה המון פעמים, גם בשנה שעברה. זו קבוצה טובה עם מאמן טוב, מאוד מאורגנת, עם התקפה מסוכנת. הם לא ויתרו עד הסוף ועשו הכל כדי לחזור למשחק. אני מברך את השחקנים שלי, שנתנו הכל, נשארו ביחד ושמרו על התוצאה במשחק לא קל. היינו ראויים לניצחון. זה רק המשחק הראשון מבין שניים".

ויטור אמר: "תמיד טוב לנצח. אנחנו יודעים שזה המשחק הראשון של העונה, יש לנו הרבה שחקנים חדשים ואנחנו מנסים להכניס את כולם לעניינים במהירות, להכיר אחד את השני וללמוד את הרעיונות של המאמן. עשינו עבודה טובה, לא ספגנו שערים ואנחנו חוזרים עם 0:2 לישראל, אבל אנחנו יודעים שהכל פתוח ואנחנו צריכים לסיים את העבודה".

הפורטוגלי התייחס לכך שקבוצתו שמרה על שער נקי: "למדנו את ארדה וידענו שהם מרבים להחליף מקומות בהתקפה. הם ניידים מאוד וזה לא קל לשחקני ההגנה כשאין מטרה ברורה לשמור עליה. אבל עשינו עבודה טובה בעצירת היתרונות שלהם, יש להם שחקנים איכותיים מקדימה וזו אולי הנקודה הכי חזקה שלהם. לא אפשרנו להם הרבה מצבים ועשינו עבודה טובה בהגנה".

מיגל ויטור, פלאמן קרומוב | הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי