ואן לוון: "לא מרוצה מההופעה". גלזר: "האדום שיבש את התכניות"

מאמן מכבי תל אביב התייחס ליכולת החלשה אחרי ה-0:0 מול סוטייסקה ("לא נראינו כמו שתכננו. נראינו יותר אגרסיביים עם 10 שחקנים מאשר עם 11") והחמיא לחלאילה שערך הבכורה. הקשר: "צריך להבין שאין קל באירופה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מבין ארבע הקבוצות הישראליות שהחלו את דרכן הערב (חמישי) בקונפרנס ליג, מכבי תל אביב היא בוודאי זו שיוצאת הכי פחות מרוצה לאחר תוצאות המשחק הראשון של סיבוב המוקדמות השני. אחרי ה-0:0 המאכזב בחוץ נגד סוטייסקה המונטנגרית, המאמן פטריק ואן לוון סיכם את המשחק, בו הצהובים היו רחוקים מלהרשים:

"התחלנו את המשחק עם קצב איטי מדי, לא נראינו כמו שתכננו להיראות, עם אגרסיביות וקצב מהיר". לאחר מכן, המאמן ההולנדי התייחס לשיפוט, ובמיוחד לצהוב השני הגבולי שספג עדן קארצב: "השופט הוציא בקלות כרטיסים צהובים לשחקנים שלנו וזה התבטא בצהוב השני לקארצב. היינו צריכים לעשות שינויים בשיטה ולעשות חילופים שעבדו טוב. עם 10 שחקנים נראינו יותר אגרסיביים מאשר כשהיינו ב-11 שחקנים. זה משהו שנצטרך לשפר למשחק הבא".

ההולנדי התייחס להופעה הראשונה של דניאל פרץ בקבוצה מזה כשנה ולהופעת הבכורה בצהוב של אוסאמה חלאילה: "שניהם עשו עבודה טובה. דניאל נתן הופעה טובה בפעם הראשונה במשחק בינלאומי, אוסאמה הראה למה הוא פה. הוא שיחק עם הרבה התלהבות ורעב, כדי לעשות פעולות ולהיות חשוב לקבוצה. הוא הראה אגרסיביות טובה". לסיכום, ואן לוון הבהיר מה דעתו על התצוגה של חניכיו ומה צריך לשפר לקראת משחק הגומלין שייערך בחמישי הבא באצטדיון בלומפילד: "אני לא מרוצה מההופעה הכללית, היינו צריכים לשחק בקצב מהיר יותר וזה משהו שנצטרך לתקן ולהביא למשחק הבא".

עדן קארצב לאחר שהורחק | מכבי תל אביב, האתר הרשמי

דן גלזר, שנכנס כמחליף לאחר הרחקתו של קארצב, התייחס לחיסרון המספרי אליו נקלעה הקבוצה: "כמובן שהאדום שיבש את התוכניות אבל זה חלק מהמשחק. אני לא רוצה לדבר על השופטים. צריך לדעת לשחק גם עם עשרה שחקנים. גם בעשרה שחקנים הגענו למצבים והצגנו משחק לחימה מעולה, העברנו את ההכרעה הביתה ובעזרת השם נעשה את זה. אין קל באירופה, אין קל בכדורגל. צריך להבין את זה. מהרגע הראשון אנחנו צריכים לתת את מלוא הכבוד ליריבה. לא סתם הם במוקדמות המפעל, אנחנו קבוצה יותר טובה אבל נצטרך להראות את זה במשחק הבא ולנצח".

לאחר מכן, הקשר התייחס להופעה הנדירה בהרכב של דניאל פרץ, הלוא הוא בן דודו: "בפן האישי אני מאוד מתרגש בשביל דניאל, בן דוד שלי, שהוא כמו אח שלי הקטן אני מאוד מאמין בו ובטוח שיצליח בגדול". לסיכום, למרות התיקו המאכזב, הקשר הצליח למצוא נקודת אור מהמשחק: "הראינו שאנחנו קבוצה קשה, גם בעשרה שחקנים הראינו רוח לחימה, לא התפשרנו באף מאבק ואני בטוח שממשחק למשחק האיכות תשתפר ונציג כדורגל יותר טוב. אנחנו מודעים לזה שהיום לא שיחקנו טוב וככה מכבי תל אביב לא צריכה להיראות".

מאמן סוטייסקה, מילייה סאבוביץ', אמר בסיום: "אני חושב שהגיע לנו לכבוש ולנצח. הגענו לכמה מצבים ולצערי לא היה לנו מספיק מזל. בשבוע הבא נשחק מול 20 אלף צופים וזה יהיה מבחן וגם חוויה נהדרת. אנחנו צריכים ליהנות מההזדמנות לשחק נגד קבוצות איכותיות, אבל בד בבד גם לנסות להתמודד איתן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי