מאלן יעבור לדורטמונד, טוטנהאם צירפה את גוליני מאטאלנטה

דוניל מאלן | Photo Prestige/Soccrates/Getty Images

חברו של זהבי בפ.ס.וו. יגיע לגרמניה תמורת 30 מיליון יורו, גוליני הושאל מאטאלנטה. מנצ'סטר סיטי תמתין עם רכישת קיין בתקווה שהלונדונים ידרשו מחיר נמוך יותר. וגם: יובנטוס רוצה את המטרה הברזילאית של מילאן

(גודל טקסט)

רשמי

* טוטנהאם הודיעה כי צירפה בעסקת השאלה עם אופציית רכישה את שוערה האיטלקי של אטאלנטה, פיארלואיג'י גוליני. על פי דיווחים, אופציית הרכישה תהפוך לחובת רכישה אם השוער בן ה-26, שיתחרה עם הוגו לוריס על עמדת השוער הראשון, יערוך 20 הופעות.

שמועות

* לאחר שנודע כי טוטנהאם הסכימה לשחרר את הארי קיין למנצ'סטר סיטי תמורת 160 מיליון פאונד, ב"סאן" האנגלי טוענים שהסיטיזנס מוכנים להמתין עם ביצוע העסקה, בתקווה שיצליחו לגרום ללונדונים לדרוש מחיר נמוך יותר.

הארי קיין, ניקולו בארלה | FRANK AUGSTEIN/POOL/AFP via Getty Images

* ב"סקיי" האנגלי מגדירים את הסיכויים שפול פוגבה יאריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד כ"מאוד לא סבירים". קשר נבחרת צרפת נמצא חזק על הכוונת של פריז סן ז'רמן, בעוד שני המחליפים האפשריים שסומנו על ידי השדים האדומים הם לאון גורצקה מבאיירן מינכן ואדוארדו קמאבינגה הצעיר מראן.

* הכתב הבכיר פבריציו רומאנו מדווח כי עסקת העברתו של דוניל מאלן לבורוסיה דורטמונד נסגרה. החלוץ ששיתף פעולה אשתקד עם ערן זהבי בפ.ס.וו איינדהובן יעבור לגרמניה תמורת 30 מיליון יורו ויחתום על חוזה עד 2026.

* האם יובנטוס תגנוב למילאן את הכישרון הברזילאי המבטיח? הרוסונרי לא מוכנים לשפר את ההצעה בסך 6 מיליון יורו על החלוץ בן ה-19 של סנטוס, קאיו ג'ורג'ה, ועל פי ג'יאנלוקה די מארציו, הגברת הזקנה עשויה להיכנס לתמונה. הברזילאים דורשים 10 מיליון יורו עבור ג'ורג'ה, שיסיים חוזה ויהפוך לשחקן חופשי בדצמבר הקרוב.

* רומא ובאייר לברקוזן נאבקות על שירותיו של חלוצה האיראני של זניט, סרדר אזמון, על פי ג'יאנלוקה די מארציו. הגרמנים מציעים לאלופת רוסיה 18 מיליון יורו עבור השחקן, בעוד הג'יאלורוסי מציעים להעביר לרוסים שחקנים במסגרת העסקה.

* בשיקטאש עשויה לצרף את בלם קליארי וקפטן אתלטיקו מדריד בעבר, דייגו גודין. המועדון האיטלקי דורש מהמשתכרים הבכירים בקבוצה לקצץ בשכרם, אך במקרה של האורוגוואי נדמה שמעבר לאלופת טורקיה על הפרק. הקבוצה מאיסטנבול, שתשתתף בעונה הקרובה בליגת האלופות, רצתה לצרף אקס נוסף של הקולצ'ונרוס, דייגו קוסטה, אך החלוץ לא יורד בדרישות השכר שלו, וב"אס" טוענים שהסחבת הזו "מעייפת את הנהלת בשיקטאש".

* החלוץ האגדי של נבחרת צפון מקדוניה, גוראן פאנדב, אמנם פרש מהמדים הלאומיים, אך לפי "סקיי" האיטלקי, החלוץ שיחגוג בשבוע הבא יום הולדת 38 צפוי לחתום על חוזה לעונה נוספת בגנואה, בה הוא משחק מאז 2015.

גוראן פאנדב | ustin Setterfield/Getty Images

* ולנסיה מעוניינת לצרף את קשר ראן ונבחרת קמרון, ג'יימס לאה סיליקי, כך טוענים ב"לאקיפ". הקבוצה של חוסה בורדאלאס תאבק על שירותיו של בן ה-25 לצד קבוצתו הקודמת של המאמן החדש במסטאייה, חטאפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי