התקדמות במגעים בין ריאל ליונייטד לגבי וראן, גריליש קיבל הצעה מפתה

רפאל וראן | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

בצרפת צופים שהמועדונים יסכמו את העברת הבלם עד סוף השבוע, אסטון וילה הציעה לקשר 200,000 ליש"ט בשבוע. וגם: מאלן הגיע לבדיקות בדורטמונד, באיירן רוצה את ורנר, יובנטוס פנתה לגבי גריזמן

(גודל טקסט)

רשמי

* ניס הצרפתית רכשה את הקשר מריו למינה מסאות'המפטון, במחיר של ארבעה מיליון יורו. למינה חתם על חוזה לשלוש שנים.

* סטפן יוהאנסן עבר מפולהאם לקווינס פארק ריינג'רס תמורת 600,000 ליש"ט וישחק בה בשלוש העונות הקרובות.

* מי שהגיעו לפולהאם הם שני שחקנים: הראשון הוא המגן הימני הארי ווילסון שהצטרף מליברפול, כאשר לפי הדיווחים שולמו עליו 12 מיליון ליש"ט. בנוסף, השוער פאולו גסאניגה צורף מטוטנהאם בהעברה חופשית.

* באייר לברקוזן מכרה את טין ידבאי ללוקומוטיב מוסקבה, ששילמה ארבעה מיליון יורו.

* מהמצטרפים לניס לגזרת העוזבים: הבלם סטנלי אנסוקי הצטרף לקלאב ברוז' הבלגית, שרכשה אותו ב-6.5 מיליון יורו מהצרפתים.

שמועות

* לפי "פוטבול אינסיידר", באיירן מינכן מעוניינת בטימו ורנר. יוליאן נגלסמן מעוניין להתאחד עם החלוץ שכיכב אצלו בר.ב לייפציג, בעוד צ'לסי עשויה לנצל את ההזדמנות להחזיר חלק מההשקעה על החלוץ, שהצליח לכבוש רק שישה שערים ב-35 הופעות בפרמיירליג בעונתו הראשונה בכחול.

* דוניל מאלן הגיע לבדיקות רפואיות בבורוסיה דורטמונד, כך הודיעה שחקן העבר של המועדון, סבסטיאן קל, שמשמש כיום בתפקיד ניהולי ב"שוורצגלבן".

* המגעים בין ריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד בנוגע לרפאל וראן "מתקדמים מאוד", כך נכתב ב"לה פריזיאן", שם צופים שסיכום בין המועדונים יושג עד לסוף השבוע.

* דיווח ב"דיילי מייל": כדי לשכנע את ג'ק גריליש לוותר על מעבר למנצ'סטר סיטי, אסטון וילה מציעה לקשר האנגלי שכר של 200,000 ליש"ט בשבוע.

* קריסטל פאלאס עומדת לצרף את יואכים אנדרסן מליון בחוזה עד 2026, כך דיווח האיטלקי פבריציו רומאנו.

* מאורו איקרדי ממשיך להופיע בדיווחים. ב"קאלצ'ו מרקאטו" האיטלקי נכתב כי רומא בוחנת אפשרות לצרף את חלוצה של פ.ס.ז' במקומו של אדין דז'קו, שמוזכר כמועמד לעזוב את הג'אלורוסי.

* בלם יובנטוס, מריח דמירל, נמצא על הכוונת של בורוסיה דורטמונד ואטאלנטה, כך מדווח פבריציו רומאנו. הקבוצה הגרמנית מכינה הצעה, בעוד הקבוצה מברגמו שוקלת לצרף אותו אם כריסטיאן רומרו יעזוב. הסכום שהגברת הזקנה דורשת עבורו: 35 מיליון יורו.

* יובנטוס פנתה לברצלונה בנוגע לאנטואן גריזמן, ש"נחוש לעבור" לקבוצה מטורינו – כך לפי "קאלצ'ו מרקאטו".

* מתיאס וינייה האורוגוואי על סף מעבר מפלמייראס הברזילאית לרומא, על פי דיווח ב"קוריירה דלו ספורט". השחקן ינחת היום בבירת איטליה לטובת בדיקות רפואיות וחתימה רשמית, כשהרומאים ישלמו 13 מיליון יורו.

* יעד חדש ומפתיע לטובי אלדרווירלד. בלם נבחרת בלגיה, ששיחק בשנים האחרונות בטוטנהאם, צפוי לחתום באל-דוחאיל הקטארית, כך לפי דיווח של העיתונאי כריסטוף טראור.

* ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם כי דומניקו ברארדי מעוניין לעזוב את ססואולו הקיץ, כאשר צ'לסי ובורוסיה דורטמונד הביעו בו עניין, אך קבוצתו הנוכחית של שחקן ההתקפה דורשת 40 מיליון יורו תמורתו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי